Další, která naletěla...

Další, která naletěla...

Anotace: Psaní mi pomáhá dostat se z depresí, přimhuřte proto obě oči a prosím nehodnoťte nekvalitu, já vím že je to brak hodný třináctileté slečny, ale neskutečně se mi ulevilo proto vám děkuji za shovívavost

ON
Když jsem ji uviděl poprvé, napadlo mě, jak je krásná. Seděla na křesle a nervózně sledovala digitální tabuli, na které naskakovalo pořadí jednotlivých lidí v bance. Aniž o tom věděla, uměla dobře provokovat. A možná že o tom i věděla, ale dělala jakoby nic. Její výstřih skýtal krásný pohled. Prudce jsem zatoužil dotknout se jí - aspoň na chvilku. Toužil jsem po tom, aby její číslo vyšlo na mne. A ono se povedlo. Vyzvedla jen nepatrnou částku, trochu si mne prohlédla, poděkovala a zase odešla.
Nemohl jsem na ni přestat myslet, ani když jsem se doma vítal s manželkou.

ONA
V bance bylo hrozné horko, ještě že jsem měla své oblíbené tričko ve stylu ukaž co nejvíc. Přišla na mě řada snad po hodině, už by s tím vážně měli něco dělat. Ten chlap se na mě za tou přepážkou tak chlípně usmíval. Bůhví na co myslel. Na druhou stranu mi to zalichotilo, byl starší než já, to se mi nestává často.

ON
Zase přišla. Hezká jako předtím. Nesoustředil jsem se na práci. Nic mi nešlo. Bohužel vyšla tentokrát na kolegyni. Zdálo se mi ale, že na mě po očku kouká.

ONA
Šla jsem do banky, zase. Nechápu co se to se mnou stalo, ale ten chlap mě něčím prostě přitahoval. Jak já si přála, abych vyšla zase k němu!

ON
Přišla! Tentokrát jsem neodolal. Nikdy předtím jsem to neudělal, ale pozval jsem ji na kávu. Přijala a já se těšil jak malej kluk.

ONA
Bylo to úžasný. Je vtipný a něco z něj vyzařuje. Po kávě jsme zašli do baru a nad dvojkou bílého jsme si začali tykat. Jiskřilo to mezi námi, ale o nic se nepokusil. Je úplně jiný, než chlapi kolem. Nic si nedovolil, oni už by mě chtěli do postele.

ON
Být tak blízko ní bylo skoro vražedné. Chtěl jsem ji odvléct někam, kde bych z ní strhal šaty a ...
Začali jsme se tajně scházet. Pouštěla mě k sobě strašně pomalu. Tím to bylo hezčí. Pokaždé jsme se posunuli o krůček blíž.

ONA
Vzdorovala jsem, nechtěla jsem ničit přátelství, které se mi zdálo být moc fajn. Přesto jsem pokaždé cítila ohromnou chuť se mu podvolit úplně a divoce se s ním milovat.
Vzal mě do baru s jeho přáteli. Strašně jsme se opili a pak, když mě doprovázel domů, jsme se přímo uprostřed ulice začali líbat. Bylo to krátké, elektrizující a špatné.. Podlehla jsem mu a přitom už jsem věděla, že má doma ženu a děti. Věděla jsem, že po tomhle nabralo naše přátelství poněkud jiný směr. Ale už se to nedalo vzít zpět.
Od té doby to šlo rychle. Scházeli jsme se, kde jen to bylo možné a ukrádali vzácné okamžiky jenom pro sebe. Uměl skvěle milovat.

ON
Poprvé jsem ji pomiloval. Bylo to tak jiné, než doma. Byla mladá, horkokrevná, roztoužená a já se vedle ní proměnil v mladíka. Hýčkal jsem ji a byl jsem plně okouzlen jejím tělem.

ONA
Něco se děje. Už to není jako dřív. Přestává mě chtít, odbyde mě rychlovkou a pošle domů bez rozloučení. Nechápu to.

ON
Co mě to proboha napadlo! Podvádím ženu. Nejspíš to tuší, je čím dál tím víc podezřívavá.
Musím se s ní přestat vídat, ale říct jí to nedokážu. Ať na to přijde sama.

ONA
Už mě nechce. Ani říct mi to nedokázal. Je stejnej jako každej jinej chlap. Bolí to, strašně moc. Milovala jsem ho, aniž jsem chtěla. Všechno mi vzal. Zničil přátelství, nedokázal se ke mě chovat jako ke kamarádce. Nedokázal zapomenout, že mezi námi kdy bylo. To, že jsem ho ztratila jako milence bolí, ale že ho nemám už ani jako kamaráda a poradce, z toho se těžko vzpamatuju.
Holt takovej je život..a teď si holka pomoz jak chceš.
Musím začít znovu a bez něj. I když asi to nebude tak lehké. Pod srdcem se začíná probouzet k životu nepatrný tvoreček, který mi ho bude připomínat už napořád...
Autor tynunka86, 08.11.2008
Přečteno 240x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

chápeš jen zlomky,bude hůř
ale díky za názor :-)

10.11.2008 09:40:00 | tynunka86

Tynunko, děsíš mě... Už začínám lecos chápat.. Každopádně zajímavé dílko, myslím, že se zbytečně podceňuješ.

09.11.2008 19:45:00 | certsest

děkuju, aspoň někomu

09.11.2008 12:49:00 | tynunka86

Náhodou, mě se to vcelku zamlouvá....
Co bude dál? Pls jukni se i na moje díla....
Předem mooc děkuji....
Alice Burgessová a díla ty si určo najdeš (Maria Tena.....)
Ahoj...

08.11.2008 21:51:00 | Alice Burgessová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí