Vzpomeň si

Vzpomeň si

Anotace: Nevím, kam jinam zařadit poděkování někomu, kdo mi byl kdysi vším...

Tak dneska je tvůj velký den.A já ani nevím, jaký dárek ti dát.Přišlo mi zbytečné dávat ti mixér nebo nádobí.Od toho jsou tu jiní.Tak mě napadlo napsat ti dopis.Třeba se ti to bude zdát zvláštní, ale snad pochopíš smysl.Sama stejně nevím, co se hodí za dar od bývalé přítelkyně.Tak mi věnuj posledních pár minut svobody.A pak už buď navždy jen a jen šťastný.
Už je to dávno, co jsem ti psala dopis.Tehdy jsme byli hodně mladí.Neříkám, že teď bysme snad byli staří, to rozhodně ne, ale říkejme dejme tomu dospělí.Tedy aspoň ty rozhodně ano.Jinak by ses přece neženil.
Tenkrát jsem každý den utíkala ke schránce s nadějí, že tam bude dopis od tebe.Každý řádek jsem hltala a četla pořád a pořád dokola.Snad abych něco důležitého nepřehlédla.To byly časy...
Byl jsi moje první láska.Víš, taková ta opravdová, kdy celé dny přemýšlíš, co ten druhý dělá a odpočítáváš minuty do dalšího setkání.U nás to byly spíše dny , protože dálka nám v tom bránila.O to víc jsem se těšila na to až se potkáme, i třeba na sobotní večery, kdy jsme si volali.Pamatuju si jak jsem na tebe byla hrdá, vyprávěl si mi o svých úspěších ve fotbale a já hltala každé tvoje slovo.Prostě jsem byla zamilovaná až po uši.Přiznávám, nebylo to lehké, kolikrát jsem si říkala, že to nemá cenu, akorát se jen trápíme tím, že nemůžeme být spolu.Tyto myšlenky jsem ale rychle zahnala do kouta, při vzpomínce na tebe.
Byla to krásná doba a ani mě nenapadlo, že by všechno mělo být jinak.Právě to je na první lásce to nejkrásnější, nevěříme totiž, že by mohla někdy skončit.Vždycky to nějak dopadne.
A i když v našem případě to skončilo, nelituji toho.Jak už jsem psala, byla to krásná doba, která se už nikdy nebude opakovat.Jen vím, že když se mě někdo zeptá, jaká byla moje první láska, bez váhání řeknu, že jsem měla toho nejlepšího prvního kluka na světě, jakého jsem si jen mohla přát.Už žádný nebude ten první, opravdový.
A za tohle bych ti chtěla poděkovat.By jsi na mě milý, hodný a hlavně si mě měl rád.Zato ti patří moje dík...Naučil jsi mě milovat a vážit si druhého.
Proto ti i já chci popřát, aby si měl v životě štěstí, protože bez něj to nejde.A teď začínáš úplně od začátku, tak si to užívej jako my tenkrát.První láska...první manželství.Co víc ti můžu přát.
Vzpomeň si někdy na tento dopis, až se tě někdo bude ptát, jaká byla tvoje první láska.Třeba si vpomeneš na mě.Doufám, že pro tebe znamenala tolik, co pro mě.
Hodně štěstí ...
Autor @lex, 10.11.2008
Přečteno 293x
Tipy 5
Poslední tipující: něžnost-sama, R., *whatsoever*
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí