Vzpomínka

Vzpomínka

Anotace: Vzpomínka...na tebe...a ticho...

Sklenička…šepot…pst!...ticho… a kouř z uhasínajících cigaret.

Láska…

Kýč…“ Ach, bože..to ten chtíč a jeho melodie…Na zdraví.“ Slzy..pohladím je, jen na okamžik…šepot! Pst! Ticho! „ co pro tebe znamenám..?“ a ta zvláštní melodie, miláčku… pár slov, vzpomínky a uhasínající cigarety… Kouř a mlha… Slzy, pohladit je jen na okamžik. Chuť vína a rozbitá sklenička. Střepy přinášejí přeci štěstí… Umírám, tak na zdraví, miláčku.

Polibek…

Smrt..? Začátek..Ticho…Pst..! a ten zrádný šepot tajných slov. Potáhnout naposled z cigarety. Chuť nikotinu, vůně… Tanec myšlenek v mlze a zase kouř a mlha. „ Poj´d ke mně, jsme tu sami..“ políbit, jen jednou, jedinkrát… „ Měla bych, vzdát se a nebo bojovat..?“ housle, píšťaly, kytary…a slané slzy…“ Na zdraví…“

Dotek…

Hebký, nekonečný, zastav čas!! Stůj..! Prosím..! Nezavírej ty dveře, zapal si se mnou cigaretu…tisíce slov…neumírající hlas…“ Promiň, nekouřím!“ taky bych neměla, musím přestat. Zlozvyk…se kterým nemůžu přestat, stejně jako s myšlenkami na tebe…jsi jako ty cigarety…jako nikotin… Nemůžu dýchat… „ Jdi pryč..ne…vlastně…buď tu ještě chvíli se mnou…chci se tě dotknout…“ Sen..!

Sen….

Chuť vína…kouř…slzy…realita či sen..? Zmizel si tak náhle… Odcházím. Slzy zase a všude…hladím je, slibuji jen na okamžik. Zaspávám si uši…šepot! Ticho! Už dost!! Musím se smát… smích, můj smích… Cha..Tak byl to pouze sen…“ Na zdraví, můj miláčku.. Na zdraví..“ křik do noci a do ticha..

Ticho…

Ticho…mlčte, pane..Ticho…Ať je slyšet pouze můj křik…
Autor Netopyri-kralovna, 11.11.2008
Přečteno 345x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí