Pohádka skončila

Pohádka skončila

Anotace: Poznala jsem ho ve 13ti....A není to tak dávno co jsem na něj vzpomínala....Začali jsme si sice psát...ale už je to zase pryč....

Opět vzpomínám…. Už je to přes rok, co moje pohádka skončila. Tehdy jsem byla ještě mladá nezkušená holčina, dyť mi bylo 13let!!! Měla jsem kluka, kterej jako NEJ připadal snad jenom mě. No a to bylo dobře, nemusela jsem žárlit a bát se o něj.Byl jenom můj a já jeho. Celá naše parta nám to přála… byli jsme… hmm pár, kterej mohl být věčný. Ale… nebyl, když jsme oba věřily, že naše láska vydrží dlouho.
Ano, vydržela nám, ale ne tak dlouho, jak jsme si oba přáli… Jednoho dne jsem totiž udělala tu největší chybu ve svým životě, přivedla jsem do party mou tehdy NEJ kamarádku Renatu….
No a tady už jsem po pár dnech cítila, že se blíží, pomalu ale jistě konec…
Pečik, kluk který pro mě znamenal úplně všechno na ni ze začátku moc nereagoval, ale… po čase jsem cítila, že se něco změnilo…. Cítila jsem, že svou lásku ztrácím…
Pořád jsme sice byli pár naší party, ale už jsem necítila jeho zrychlený tep, když jsme se líbali, jeho dotyky už nebyly tak horký jako dřív, a dokonce už ani kolikrát nevnímal že na něj mluvím, párkrát jsem ho zastihla jak kouká na Renatu… tak koukával na mě….
Jednoho dne už jsem to nevydržela a odjela jsem… odjela jsem daleko od něj, od ní a… od party!
Pár dní po tom jsme se rozešli… Skončila jsem to i s Renatou a… zůstala sama… Sama bez lásky, bez NEJ kámošky a sama se vzpomínkami…
Ještě že jsem měla Honze! Ten mě tehdy podržel, škoda že se tak změnil…
Renata mi opakovala, že k Pečikovi nic necítí, že už kvůli mně by s ním nechodila…. Lhala mi, po roce a půl Nej přátelství mi poprvé lhala…
Už mě totiž nebavilo jen přemýšlet, jak to teď bude a tak jsem jela za mojí partou, za…. no teď už určitě né mojí partou do parku…
Neměla jsem tam jezdit, protože jsem zjistila něco, co už nikdy nedokážu vymazat ze srdíčka, z očí a z… hlavy… zjistila jsem, že moje… EX NEJ kámoška chodí s mojí láskou, s mým klukem, kterej pro mě znamenal…. všechno!!!!
Připravila jsem pomstu, svedla jsem ho a…… čekala na následky… Ona mu to prominula!!!!! Proto jsem na ni začala útočit, stálo to haffo úsilí, ale oni se nakonec rozešli! Ona ho totiž namilovala!!! A on, on pořád miloval mě, a já… jeho!!! Ale… od té noci s ním jsme se k sobě nevrátili.
Ze začátku mě ujišťoval, že miluje jenom mě, ale…. nechtěla jsem mu uvěřit, nechtěla jsem znovu naletět a zase se spálit… stejně ho to brzo přestalo bavit…
Jo, párkrát jsme si ulítli, ale už to nebylo takový jako dřív, už to prostě nebylo ono… Bylo to jen takový to… hmm povinně se líbat, mazlit… atd…
Jenže je to už víc jak rok a já… ho pořád miluju.Žádnej Lukáš, Tomáš, Ondra… ale jen Pečik!!!
MOJE POHÁDKA ZKONČILA TAKTO, ALE…. K NĚČEMU SE SCHYLUJE, PÍŠEME SI A… VYPADÁ TO DOBŘE, ALE…. UVIDÍME, MOŽNÁ TO ZAČNE ZNOVU, MOŽNÁ JINAK, ALE HLAVNĚ MNOHEM LÍP:o)))
Autor Janulety, 24.11.2008
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak počkat..teď v tom mám guláš! .. :D

05.12.2008 11:58:00 | Janetee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí