Přítel

Přítel

Anotace: Krátké, pocitové, no.. prostě posuďte sami..

Slza se lenivě skutálela po tváři mladého chlapce, přetekla přes okraj čelisti a skápla na chladnou zem. Nostalgicky se zahleděl do prázdna a nechal slzy volně stékat, nebyl tu nikdo, kdo by ho mohl vidět...
Kdo by kdy mohl pochopit, co udělal, kdo by kdy mohl říct: jsi můj přítel. Dřív tu byl jeden takový člověk, neúnavně se ho snažil získat zpět. Věřil v jejich přátelství, věřil v něj. A kvůli této víře položil svůj život a spolu s ním zhynuly i jeho sny, spolu s ním zahynul i on.
Na mramorový náhrobek spadla slaná dešťová kapka, následována svými družkami. Společně pak smývaly z náhrobku špínu a očistily tak jméno toho nejodvážnějšího chlapce v celé zemi. Ten, jenž se nikdy nevzdal. Ten, jenž usilovně bojoval za přátelství a uznání.
- A ty... jeho příteli jediný, ty, pro koho položil život... ty, kamaráde, tu teď stojíš v dešti a necháváš se smáčet pláčem oblohy. I ona má soucit a pláče pro někoho, kdo si to zaslouží. ¨Tak proč nepláčeš ty? Copak pro tebe nic neznmenal? Jsi snad bezcitný? Nebo to jen hraješ?
Tak uvolni ty pocity, nech za sebe mluvit srdce, zavzpomínej na něj, na chvíle, kdy jste byli spolu. Jako rivalové, jako přátelé, jako tým! Ale především.... jako bratři...
Zažil jsi podobné utrpení jako on, oba jste s tím bojovali... Ale on byl vždycky ten, který nemyslel na sebe, ale přednostně myslel na své přátele..
A ty... přišel jsi do své rodné vesnice, abys ji vyhladil.. Zatímco on ji chránil za cenu svého života. Pro něj, pro přátele a pro tebe. To si říkáš přítel? -

"To stačí," hlas mu přeskočí a on končně podlehne svým pocitům, spadne do mokré a bahnité země; a zaryje nehty do hlíny. Už se nedrží na uzdě, cítí bolest ze ztráty...

/Už nikdy nechci vidět blízkého přítele umírat / Tehdy to řekl, tehdy to myslel tak vážně, tak proč? Proč tu teď klečí u jeho hrobu a nekontrolovaně pláče? Protože... Nedodržel slib, který si sám sobě dal. Nechal umřít jediného člověka, který v něj po celý svůj život pevně věřil a ani jednou nezaváhal...
On by tě nikdy nezradil, příteli... On byl ti byl oporou i ve chvílích, kdy sis myslel, že je nepřítel. Byl ti oporou, aniž bys věděl, že stojí vedle tebe a podpírá tě. On si našel cestu ke tvému srdci a tam se navěky usadil. Už nezmizí, i kdybys chtěl...

Bude tam navěky, ve tvém srdci... Tvůj přítel..
Autor BlacckHermione-Emm, 08.12.2008
Přečteno 375x
Tipy 1
Poslední tipující: Alex Foster
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí