Extáze

Extáze

Anotace: Mno, občas i moje představa...

Vidím to tak reálně a přitom je to jen má nenaplněná touha.
Vidím sebe a vidím tebe. Nás, dvě dívky, čekající na tu vytouženou rozkoš. Stačí nám jen jeden jediný pohled. Nic víc jsem ti nemusela říkat a ty jsi věděla, co chci. I já věděla, co ty chceš…
Tvůj dotyk na moji tvář mi napověděl, co bude dál. Byl to dotyk plný vášně a zároveň něhy, při kterém se moje tělo zachvělo nedočkavostí a vzrušením. Naklonila jsem se a letmo tě políbila, ale tahle naše předehra se zvrtla v něco neuvěřitelného, tvrdého a vášnivého a já jsem už za chvilku lapala po dechu z tvých hrubých a zároveň tak láskyplných dotyků. Oblečení ze mě skoro strháš a malou lstí mě připoutáš k pelesti postele. Zavážeš mi oči a já se samým vzrušením ani neopovažuju něco namítat. Klekneš si vedle mě na postel a podle toho, co cítím na své nahé kůži, vím, že konečky svých prstů projíždíš každý záhyb mého těla. Dotkneš se i míst, která doteď znal jen můj přítel, a já hlasitě vykřiknu. Tenhle můj signál tě vyprovokuje a já cítím ještě jiný dotyk. Dotyk tvého horkého jazyka na mých nejintimnějších místech. Špičkou dráždíš vchod do mé svatyně a já začnu rytmicky vzdychat. Zajedeš kousek výš a tak se dostaneš i na můj nejcitlivější bod. Pomalu se dostávám do extáze, díky tvému umění. Však ty víš, kdy máš přitlačit a kdy naopak zjemnit. Svými prsty mi dráždíš bradavky a s mými přibývajícími vzdechy zrychluješ i tempo, kterým mě lížeš dole.
Když už začneš tušit, že se dostávám k vrcholu, utneš se. Sundáš mi šátek z očí a pomalu rozvážeš oči. Svlékneš se přede mnou a mně se naskytne nádherný pohled na tvé nahé tělo. Přestávám se ovládat. Musím se tě dotknout… Vezmu tvá malá, leč pevná ňadra do dlaní a hraji si s nimi. Podle vzdechů poznám, že se ti to líbí a mě to vybudí k tomu, že tě strhnu na postel a nedovolím ti se hýbat. Svými ústy laskám celé tvé tělo a ty se pomalu dostáváš do toho stavu, ve kterém jsem byla já předtím. Vzrušuje mně to. Mezitím, co tě líbám na krku, pomalu zasouvám prst do tvé svatyně. Křičíš rozkoší a tak zasouvám ještě druhý a nakonec i třetí prst. Po chvilce ti tvrdě chytnu stehna a rytmicky začnu dráždit klitoris. Chytneš mě pevně za vlasy a necháváš se lízat. Netrvá to dlouho a ty dospěješ k vrcholu…

Otevřu oči… Ach, jak nádherná představa!!!
Autor Kyra99, 16.12.2008
Přečteno 275x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí