Trocha trpělivosti

Trocha trpělivosti

Anotace: XXX

Tečou mi slzy, protože mi tak chybíš. Ale stále se ještě můžu smát. Zatím můžu stát. I když na tebe myslím každý den. Do jisté doby jsem si nebyl jistý, ale ty jsi uklidnila mou mysl. Teď už nepochybuju. Jsi teď v mém srdci. Stačí myslet a přijde to samo. Potřebujeme jen trochu trpělivosti. Trochu pochopení, porozumění. Protože pokud si budeme rozumět, nakonec se sejdeme. S trochou trpělivosti. Když sedím v noci na schodech, protože jsem radši sám. Pokud to nebude teď, budu čekat. Někdy jsem tak smutný, ale nemůžu urychlit čas. Ale teď víš, že je v tom láska. Ještě o každé věci uvažuju. Ale vše bude v pořádku. Ve městě světla svítí jasněji a já se vracím domů. Ty a já máme co dělat. Nebudu nic skrývat, protože tak to má být. Nic nemůžu ztratit. Můžu tě jen získat. Nechci nic pokazit, to bych ti neudělal. Zítra večer budu chodit ulicemi. Jen se pokoušet to zlepšit. Je to těžké vidět, když tak mnoho lidí je kolem spolu. Vidět jejich radost, štěstí a smích. Ulice se nemění, ale lidé se mění, nevím jak to říct. Nemám chuť pro tuhle hru, protože tě potřebuju. Protože bez tebe jdu sám v zimě a dešti.
Autor Breg, 30.12.2008
Přečteno 249x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí