Nenávist

Nenávist

Anotace: No měla jsem menší depresivní náladu xD

Je stvůra. Už to věděl. Zlo do něj proniklo a rozlévalo se do něj jako víno z rozbité vázy. Ne už to nebyl člověk. Člověka nedokáže pohltit nenávist a pomstychtivost. Jeho pohltila, ale neměla to přece dělat. Neměla se mu vysmívat, jako by byl jen smítko prachu. On měl duši. Cítil vše. Všechny rány od osudu, tak proč mu tu udělala. To vypadal, tak hrozně? To opravdu není ani trochu pěkný. Vždyť vypadá pohledně, vždyť se nechová jako nafoukanec.
Ne měl jí rád možná, že i víc. Kéž by jí mohl tenkrát dát všechno zlato světa. Všeho by se pro ni vzdal. Nechal by se klidně zabít jen, aby ona žila Žila by bez něj, ale stále by dýchala. Ne, nesměl nad tím přemýšlet, ale byl to pravda. On ji miloval. On cítil ty šlechetné city. Má u ní šanci? Ne, nesmí nad tím myslet. Ted né. Musí skočit. Jen tak se zbaví toho břemene. Břemene lásky, ale špatná rozdrcené bez šance. Ne, nemůže se ted krmit klamnou nadějí. Lucy ho odkopla a nemiluje. Ne s tou bolestí se nedokáže smířit musí. Muž vyndal ze šuplíku ostrý nůž na maso.
První, co se mi dostane bude lidské maso. Ne, už nedokázal s tím žít, ale prznil si, to bojí se smrti. Kdo ne? On jistě, ale co ho čeká jiného. Úspěšná firma dnes ohlásila bankrot a spolu s ním přišlo o práci 209 lidí. Nic mu už nezbilo než vzpomínky na dobré časy.
Nadechnul se A probodl si nožem srdce
Autor Helulalile, 14.01.2009
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí