Škola života

Škola života

Anotace: podle skutečné události

Tento příběh Vám budu vyprávět podle toho, co se opravdu stalo a tak jak si na všechno pamatuji.
Stalo se to asi před pár lety ..... Je to o dívce, která se jmenovala Romana. Žila s matkou a pár sourozenci. Chodila na průmyslovou školu a byla tak šikovná, že měla samé jedničky. Myslím, že život jí na jedné straně přidal a na druhé jak to bývá odebral. Na straně, kde přidával měla dobré známky, nádherný vzhled, spoustu přátel a obdiv u mužů. No a na straně, kde ji odebral bylo to, že její rodiče byli rozvedení, její bratr byl na vozíčku a asi okolo 20 let zemřel, nebyli příliš bohatí a okusila si, co to je když nemáte ani co jíst. Život měla ráda a vážila si ho, možná proto, že to co se jí stalo byl jen zlomek toho, co jí čekalo.
Jak to bývá i ona si našla přítele. Byla do něho zamilovaná až po uši a pravděpodobně i on do ní, když se za nějakou dobu vzali. Její přítel byl a je povrchní idiot, který myslel jen sám na sebe a choval se nadřazeně ke všem lidem, co měli méně peněz než on. Za nějakou dobu si postavili dům a měli děti. První dceru, druhou za rok a třetí až za 10 let. Postupem času začali podnikat. Podnikání se rozjelo takovým způsobem, že měli opravdu hodně peněz a mohli si dovolit cokoliv. Čím více se jim dařilo v podnikání, tím více byli nadřazenější. Romana navštívila svou maminku jen párkrát do roka a to bydlela od ní asi 10 km. Dokonce se za ni i styděla. Vadilo jí, že není oblečená tak jak by měla a spoustu jiných věcí. Jednoduše ji odkopla jako psa.
Na první pohled vypadala, jako šťastná, ale nebylo to tak. Měla sice krásné a zdravé děti, ale její manžel, kterého tak milovala, jí začal podvádět. Chodil do veřejných podniků, platil za veřejné dámy. Například jí několikrát řekl, že do rána potřebuje 80 000 a ať to sežene, kde chce. Ona mu je sehnala, ale když tady toto dělat i několikrát do měsíce, tak je jasné, že finanční situace firmy na tom nebyla nejlépe. Své dcery vychovával přísně, musely mít samé jedničky a i za dvojky byl schopný dělat nepředstavitelné scény. Nejhorší na tom bylo to, že i ony věděly na co potřebuje tolik peněz a samy říkaly své matce Romaně, aby se sním rozvedla. Ona však byla zamilovaná a jak se říká: Láska má slepé oči. Takto to pokračovalo pár let. Romana si brala neuvěřitelné půjčky s dost velkými úroky. Samozřejmě je neměla jak splatit. Všichni, co jí půjčili peníze na ní tlačili, aby jim je vrátila. Začali jí chodit anonymní dopisy, kde se jí vyhrožovali, že jí unesou dcery, podpálí dům, anebo si to ručně vyřídí i s ní. Tento nátlak ona sama nemohla vydržet, nejedla, hubla a obrátila se na alkohol. To, že tajně pila se za nějakou dobu dozvěděli všichni z rodiny. Už i dělali čárky na láhve s alkoholem, ale to nebylo nic platné. Vypila kolik chtěla a zbytek dolila třeba vodou pokud se jednalo třeba o vodku.
Jednoho dne toto všechno vyvrcholilo. Přišel je navštívit jeden věřitel, protože už potřeboval peníze. Její manžel se dozvěděl o všech půjčkách a i o tom, jak falšovala jeho podpis na různých smlouvách. Romana nebyla doma a když se vrátila a uviděla auto nevydržela to a zhroutila se. Spadla ze schodů a při tom si rozbila hlavu. Odvezli ji do nemocnice a měla otřes mozku. Když se probudila a uvědomila si, co se stalo, dozvěděla se, že její manžel, kterého tak milovala jí nechce už ani vidět a chce se s ní rozvést, nevydržela to. Vzala si pistoli, dodnes jsem se nedozvěděla, kde ji tam vzala, přiložila ji k hlavě a zmáčkla spoušť. Naštěstí kulka těsně minula mozek a tak se dostala na psychiatrickou léčebnu, kde byla pod dozorem. O sebevraždu pomocí pistole se pokusila dohromady třikrát, byla sice pod dozorem, ale když něco chcete udělat, uděláte to. V léčebně byla asi rok, po celý tento rok její maminka nevěděla, co se s ní je. Trápila se kvůli ní a sama se dozvěděla, že má zhoubný nádor.
Po roku zavolala Romana domů, své mamince. Když maminka uslyšela její hlas rozplakala se, nemohla uvěřit tomu, že jí zase slyší, ten hlas dcery, kterou vychovávala, kterou miluje a o kterou se tak bála dennodenně. Romana jí řekla, že je v pořádku, že bydlí v podnájmu a že ji chce vidět. Prosila ji o to aby jí odpustila a aby k ní dojela alespoň na víkend. Když k ní maminka dojela, tak se obě dvě rozplakaly, Romana nemohla uvěřit tomu jak její maminka zhubla, co vše s ní udělala ta nemoc, která si nelítostně bere každý den spoustu lidí a s kterou se tak těžce bojuje. Přes ten rok co byla Romana v léčebně se výrazně změnila, už to nebyla povrchní dáma s úžasnou postavou. Byl to člověk, tak jak má být a její postava se zaoblila. To, že přibrala měly na svědomí léky, které jí předepisoval psychiatr. Tyto léky jí měli psychicky uklidnit, ale mají takovou charakteristiku, že vezmete si jeden a za dva týdny Vám už ten jeden nestačí a musíte si vzít dva no a takto se to stupňuje. Romana věděla, že to není normální a tak místo jedné tablety si vzala dvě deci vína. No a postupem času se zbavila závislosti na těchto lécích, ale byla závislá na alkoholu. Pila čím dál více. Několikrát jí našli její dcery opilou v bytě, kdy o sobě nic nevěděla.
V jejím životě se toho opravdu ještě hodně stalo kdybych Vám to měla tady vše vyprávět, tak se z tohoto stane nekonečný příběh.
Po několika letec, kdy stále chodila po soudech, rozvedla se s manželem, se z ní stala opravdu troska. Ke konci už ani nechodila na soudy kašlala na všechno. Rozprodala svůj majetek a neměla už ani na jídlo. Nemohla platit nájem a tak jí vystěhovali. Přestěhovala se ke svému bratrovi, kde se dále opíjela. Nakonec skončila na záchytce a ze záchytky se dostala do vazby. Po asi půlročním soudním jednání jí soud přidělil 7 a půl roku nepodmíněně.
Ona sama řekla, že nejlepší škola je škola života a to je pravda jen život vás vyškolí tak, že Vás už nic nepřekvapí. Tady vidíte, co vše se může stát z krásné a inteligentní dívky, která si mohla najít muže, který jí bude opravdu milovat. Neměla by sice tolik peněz jak měla, ale žila by krásný a šťastný život. Tento příběh se opravdu stal. Věřte mi to nebo ne, to je už Vaše věc, ale rozhodně si myslím, že stojí za to aby jste se nad ním zamysleli.
Autor Girl-gold, 17.01.2009
Přečteno 279x
Tipy 2
Poslední tipující: Lilly Lightová, James Tony
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Příběh ze života...i takový dokáže život být. Tip

02.02.2009 10:35:00 | Lilly Lightová

život je velice prazvláštní. To, co je ze začátku jasné jako facka, s postupem času černe, až zcela zmizí.

Jinak pěkný příběh. Chvilkami smutný, ale tak už to prostě chodí.

Mě se to líbilo 80/100

21.01.2009 21:10:00 | James Tony

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí