Byl jeden pán

Byl jeden pán

Anotace: Krátká povídka o jednoduchém ději.

Byl jeden pán. Bydlel v jednom malém domě, kde měl jednu židli a jeden stůl. Spal na jedné posteli vedle své ženy. Spolu měli jedno dítě. Na malé zahradě měli jen jeden strom a jeden záhon květin. Celý život toho pána provázelo číslo 1. Měl jedno auto, jedno kolo a jen jednou byl u moře.

Myslíte, že mu to bylo jedno? Nikoli. Často měl číslo 1 v životě kolem sebe. Chtěl proto jednou zkusit štěstí. Jednoho dne šel do jediné trafiky v okolí a vsadil si tam pouze jedno číslo a to číslo 1. A hned další den pán díky němu vyhrál jeden milion.

Od té doby neměl doma jen jednu ale dvě židle, nikoli jeden ale dva stoly. A tak dále. Na zahradě rostly už dva stromy vedle dvou záhonů květin, venku stály dvě auta, v garáži dvě kola a dvakrát jel k moři. A se ženou měl druhé dítě. A vše se opakovalo.

Pána jsem od té doby neviděl. Možná že dnes ho životem provází číslo 3. Asi má už tři děti, tři auta, tři stromy … Nevím však, zda má i tři ženy.
Autor Petr N., 19.01.2009
Přečteno 365x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí