Nebyla si jen kamarádka

Nebyla si jen kamarádka

Anotace: Ona se nezměnila změnila jen svoje chování ke mě..

Mrzí mě to..

Nevím jak začít…
Mrzí mě hrozně moc že jsem ztratila někoho kdo pro mě tolik znamenal...známe se dlouho, nevím přesně jak dlouho, ale ty to určitě budeš vědět..byla si vždy tak pozorná někdy jsem se nestačila divit co vše ty si pamatuješ, jaký okamžik nebo jen pohled…nikdy jsem nevěděla proč, myslela jsem, že je to prostě tvoje povaha a že to k tobě už nějak patří..
Všechny dny co jsme spolu trávily byly jiný něž s někým jiným byly jsme kamarádky, ale bylo tam ještě něco…něco co nedokážu popsat..byla tam jiskra navíc, která mne těšila pokaždé co jsme se viděly. Kolik srandy jsme zažily? Kolik příhod, zážitků a hezkých chvil si pamatuji..vždy když si vzpomenu, musím se usmívat.. Cítila jsem se s tebou šťastná nebylo to jako s kamarádkami s kterýma jsme pokecaly a pak šly domů..tohle bylo o ničem jiným. My jsme spolu zažily věci na které nechci zapomenout..vždy po našem rozloučení jsem měla pusu od ucha k uchu a dobrou náladu..
Teď ale něco není tak jak má být..Vím moc dobře co se stalo..a taky vím že už to nebude nikdy jako dřív..a já ani nechci aby ty ses někdy trápila..,ale chtěla bych vrátit ty bezstarostné časy co jsme strávily..a já sem měla ten zvláštní a jedinečný pocit.. Mrzí mě, že když se vidíme někdy si říkám..ale to nejsi ty..ty si přece úplně jiná…ale ty jsi pořád stejná akorát ke mně se chováš jinak..a už se to nevrátí..Teď naplňuješ někoho jiného štěstím, svým smíchem a nemůžeš se mu dlouho zadívat do očí..teď už já pro tebe nejsem někdo s kým chceš trávit tolik času… Teď jsi ta kamarádka se kterou pokecáme a jdeme domů…
Já už pro tebe nejsem to co dřív..vymazala jsi mě ze svého srdce, a určitě je to pro tebe lepší..
Já ale nikdy nezapomenu jaká jsi byla a děkuji ti za to..nebylo to pro mne obyčejné kamarádství…vždy jsi pro mě byla něco víc.
Mám tě ráda a je mi líto jestli jsem ti způsobila bolest..a stejně je mi líto, že si na mne zapomněla a já ty krásné časy nikdy nevrátím…
Zároveň ti přeji hodně štěstí s tvojí vysněnou a doufám že si tě bude vážit tak jako já jsem si vážila tebe..
Autor heh, 23.01.2009
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí