Adam

Adam

Byly tak tři čtyři ráno. Adam zrovna přišel domů - zase byl ožralý jako prase, ale koneckonců, kdo by se divil. Snažil se chovat tiše, při cestě do pokoje porazil jen pár bot, co se válely u dveří a možná rozbil skleničku, kterou zapomněl okolo poledne konečně asi po třech týdnech umýt. Plíseň rostla, jako by ji zalíval, nicméně to smrdělo jako pes a Adama to málem porazilo.
Nakonec se svalil malátně do křesla a zapálil si. Po pátém šestém tahu už přestával mít pevnou půdu pod nohama, překysličený mozek plaval v tom bordelu jako ryba mezi chaluhami. Zasrané doupě, pomyslel si. Na dně jeho zaprasené duše běhal malý chlápek a mlátil svetrem o všechny její hranice. Taky řval a vztekal se. Nadával a bědoval. Ale Adam si ho nevšímal a v klidu kouřil dál, zatímco kouř se kolem něj rozptyloval a ulpíval v jisté výšce jako mraky nad zemí, hustá mlha, peřina, v ústech cítil matně chuť medu, která mu chtě nechtě lezla jako plížící se četa z cigarety na chuťové kanálky. Chvíli přemýšlel, prázdnýma očima klouzal po doupěti a za chvíli už mu hlava visela jako oběšenci bezvládně na jednom z jeho tří ramen. Ruka klesla k zemi a Adam tvrdě usnul.
Autor Já Esther Ruth, 28.01.2009
Přečteno 411x
Tipy 14
Poslední tipující: Koskenkorva, J.U. Ray, Bíša, enigman, hanele m., ludmil, 6thSun
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč zrovna Adam ?

31.01.2009 18:13:00 | anti-HERO

a samozřejmě jsem chtěl napsat "ne" a ne "né"...a tak podobně...no ak snad abych raději zase zmizel:)))

29.01.2009 00:42:00 | tenflipskáj dysfunkt

samozřejmě jsem měl na mysli povídku, né báseň... a kemllky..camelk...amelky...amelyjky:-)))))

broučku.)))

29.01.2009 00:40:00 | tenflipskáj dysfunkt

no..já schválně neprozradím, co tě vedlo k napsání této básně, či spíš, proč jsou tam ty medové kemlky, že?.)*

řeknu ti, tohle mě baví...baví mě číst tvoje "sci-fi" povídky..jsi takový ůj osobní dejvyd lynč.)))))

p.s. vidím v tom textu to, co můžem pochopit asi jen ty a já, pokud se nepletu.snad ti to udělá radost...*

29.01.2009 00:39:00 | tenflipskáj dysfunkt

to nemusíš, pokud neznáš moji vzpouru proti všemu.)) prostě mě naštvalo v tu ¨chvíli, že člověk má ramena jen dvě... tak jsem se rozhodla, že Adam bude mít tři. ale je na každém, jak si to vyloží.))

28.01.2009 22:10:00 | Já Esther Ruth

tohle je pro mne "nej" - Na dně jeho zaprasené duše běhal malý chlápek a mlátil svetrem o všechny její hranice. Taky řval a vztekal se. Nadával a bědoval...

ale nepobrala sem teda ty tři ramena... asi se vrátím s čerstvější hlavou eště... :o)

28.01.2009 21:00:00 | hanele m.

Ubohý bohém Adam, ideálu jakéhosi toužebného pán. Uložen do hrobu, poklid mu dán.

28.01.2009 18:42:00 | ludmil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí