Život žijme!

Život žijme!

Anotace: ...

Narodil se jako každý jiný člověk, ale když mu bylo devatenáct let a zmaturoval, na jednom chlapeckém gymnáziu a rozhodoval se kam jít dál stal se profesionálním tanečníkem v jednom z Vídeňských varieté...

POP

V divadle potkal svou první ženu Marii, ortodoxní katoličku, která se po nocích toulala po nočních klubech a své hříchy si pak ve dne odpykávala modlením...

SIX

Bohužel po šesti dětech se rozvedli...Už neměl na to živit šest harantů ani peníze ani nervy, jenom pro to aby si třikrát denně zašukal a pak z toho bylo jenom další svinsk děcko...

SQUISH

Marie to ovšem tak lehce nebrala, vzala jednoho dne všech svých šest dětí a jedno po druhém je zastřelila. Ne že by mu to vadilo nikdy neměl ty svině malý rád, ale jako pokon matky zdálo se mu to trošku šílené. Myslel, že udělal dobře, že se s ní rozvedl...

UH UH

Bez denního sexu, se ovšem rozhodně nemohl obejít, tak si našel novou ženu. Evitu. Byla to bytost dosti prazvláštní jako by z jiné doby, stále mimo... V podstatě dost hloupá, ale na některé témata dost chytrá..Šoustat se s ní dalo tak proč ne...

CICERO

Ovšem ani s tou dlouho nevydržel...Jeji převelký zájem o historii ho rozčiloval, byla jako cvok, chovala se jakoby neexistovala přítomnost! Rozešel se s ní. A myslel, že dobře udělal. Copak by mohl žít, s takovou pitomou husou???

LIPSHITZ

Až potkal mladou herečku, amatérskou filosofku...Chtěla si jenom užít, trochu se opít, trochu se milovat, on si jí chtěl vzít ona nechtěla. Zastřelila ho...

Tak tedy skončil 21.7.1902 život Ramera Chichisbea a dle vás přítelé je jeho duše v nebi či v pekle?
Autor Madeline, 21.02.2009
Přečteno 250x
Tipy 2
Poslední tipující: M.V.Jung., floreciente
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Peklo neexistuje, to si vytváříme sami na zemi, takže po smrti pouze nebe.
:-) líbí se mi myšlenka, s kterou to bylo napsáno.

21.02.2009 12:22:00 | floreciente

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí