Takhle to nemělo skončit....

Takhle to nemělo skončit....

Anotace: Chtěla jsem aby to bylo něco jiného a dlouho jsem uvazovala a napadla mě zrovna tahle dvojice. Když jsem se zamýšlela nevím co bych udělala v případě Emily. Tak prosim pište do komentu jak byste reagovali vy na danou situaci. Předem se omlouvám za chyby.

Tai... to je skvěly kluk. Je hezký, vtipný a velmi oblíbeny hlavně tedy u devčat. A navíc je to můj bratranec, ale vždy jsem ho brala jinak mám ho ráda, ale ne jako bratrance je to prostě... ja ani nevím ty city k němu neumím popsat slovy.Doknce jsi pamatuju že jsem se jako děti stale objímali a pusinkovali, ale to už je dávno. No jo Tai je pouze o pár dní starší než já a chodí do stejné třídy a dokonce sedí v lavici vedle mě. Takže občas z těch jeho vtípku pařádně rostu bohužel ten jeho usměv dokáže nepravit snad vše..."Hej Emily pujdeš dneska ke mě mám nový film a chtěl bych ti ho ukázat?" Jo klidně Taii dneska mám čas. "Tak fajn počkám na tebe v šatně." Fajn ale ted' už mi dej pokoj. "Jo jasně..." Po škole na mě čekal v šatně a vydali jsem se k němu domu. Nebylo to daleko takže jsem tam dorazili za chvili. Vešli jsme do jeho bytu a Tai hned zamířil do obýváku a zapnul slíbený film. Hned jsem se zadívala byl to horor a ty ja miluju. Pochvíli ale do mě začal pošt'uchovat Tai. A já měla sto chutí vrazit mu pár facek. Chvili jsem se jestě držela na uzdě ale pak jsem to nevydržela a vztahla na něj ruku to on ovšem čekal a moji ruku chytil a začal se smát že jsem malý nervák. Na to jsem se začali dohadovat a skončilo to tím že já jsem ležela pod ním a on mě lechtal. Po chvíli se ale zastavil a zadíval se mi do tváře. A pak stalo se něco co bych v životě nečekala on mě začal líbat a z našech polibnu nás probudil až zvonek u dveří... Rychle jsme se od sebe odtrhli a Tai šel svému kamarádovi otevřít pobrala jsem si své věci a šla domů s tím že už musím... Od té doby mě pozval mnohokrát. Věděla jsem, že je to špatné, že to nesmíme dělat, ale bylo to krásné. Když jsem byla sní byla jsem jako v ráji a dokonce jsem nachvíli zapoměla na to, že se naši doma stále více hádali. Asi se ptáte jak to vydržím, ale všechno říkám své nejlepší kamarádce protože bych v tom nezvládla žít sama. Takhle to trvalo asi půl roku. Cítila jsem se jako zamilované štěně a i když to v naší rodině bylo čím dál tím horší jemu jsem o tom nikdy nic neřekla. Však jedna věc mě tížila nikdy mi neřekl co ke mě cíti už jsem spolu jednou málem spali ale on mi ani neřekl že me má rád. Má kamarádka mi poradila at' jsi s ním o tom promluvím že bychom si to měli vyjasnit. Ja souhlasila a vydala se za ním. Když jsem tam přišla tak mě objal a políbil jako vždycky a ja přes všechen svůj stud ze sebe vytlačila otázku. Co ke mě cítiš chci to vědět? Podíval se na mě pohledem který neumím popsat jako by nevěřil že se na to ptám a jako by mi měl zdělit něco smutného. Po chvíli odpověděl... Co bych k tobě cítil jsi má sestřěnice nic víc... Moje oči se zalily slzami. A co to co se mezi námi stalo vykoktala jsem ze sebe se sklopenou tváří k zemi. To byla taková sranda snad jsi to nebrala vážně... Nevěřila jsem jako by to nebyl on s pláčem jsem utekla nevěděla jsem co mám dělat a tak jsem se vydala ke své kamarádce a vše jí řekla. Ten den něják neměla náladu a řekla mi jen že náš vztah by stejně neměl budoucnost. Nad tou větou jsem uvažovala ještě ten večer a rozhodla jsem se už tu nemám co dělat. Vzala jsem svou žiletku zamkla se v koupelně a přeřezala jsem si obě zápěstí. Dívala jsem se jak krev kape z mých rukou a vzpomínala na to jak se krásně smál a jak jsem se líbali....pak už byla všude jen tma. O čtyři dny později.... Dívka stojí nad hrobem své kamarádky Emily dívá se na usměvavou dívku na obrázku a nevěří že je mrtvá...Pomalu k hrobu příjde chlapec. Tai proč jsi si s ní vůbec začínal.. "Protože jsem ji miloval." Dívka k němu otočí hlavu a ptá se ho.. Tak proč jsi jí řekl že to byla jen sranda. "Myslel jsem že takhle na mě dřív zapomene když... Když. Když ji zlomíš srdce. "Tohle jsem nechtěl nemyslel jsem že ji to tak vezme. Tai to nebylo jen tohle měla už dlouho problémy v rodině ale tobě o tom nechtěla nic říkat ale já.aky jsem ji nepomohla jako kamarádka jsem zklamala snad mi to odpustíš Emily.... a ve větru zaznělo tiché Odpouštím ti.
Autor Sadistic Soul, 27.02.2009
Přečteno 301x
Tipy 9
Poslední tipující: Kagoru, Euronymous, Anneli, Aki, OkittoAde, Devil'sWhore
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, taky nesouhlasím s prvním komentářem...Děj byl naprosto úžasný :) a gramatika?Já nevím jak u ostatních, ale mě spíš zajímá obsah a děj, než počet nenapsaných uvozovek či jiných chyb...
Povedené, úžasné dílko :)

04.03.2009 21:09:00 | Anneli

těch chyb tam máš jak máku...když o nich víš, tak proč si to po sobě nezkontroluješ???Hází to zbytečně špatný pohled na "spisovatele"

02.03.2009 21:43:00 | něžnost-sama

Jeeeeee Děkuji takový komentář vždy potěší :)

01.03.2009 18:22:00 | Sadistic Soul

nesouhlasím s prvním komentářem, děj je nádhernej..a že gramatika nic moc..neříkejte mi že se vám nikdy nestalo napsat pár chyb. Já myslím, ž epříběh to je velmi povedený, mě se líbí..a Co bych udělala na místě Emily? mno to je těžké říct..nikdy jsem v této situaci nebyla..nemohu poradit...

01.03.2009 13:20:00 | B.kaspik

moc pěkné...

28.02.2009 18:27:00 | Devil'sWhore

Gramatika nulová, děj - nic, originalita pod bodem mrazu. Co dodat? Jedna z tisíce.

27.02.2009 23:08:00 | Chiucó

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí