Dopis jedné malé

Dopis jedné malé

Anotace: ///*the frames: rise*///

Zeptal ses mě: "Ty pláčeš?" A já neodpověděla. Myslela jsem, že slzy jsou dostatečným důkazem a asi jsem tak trochu doufala, že se zeptáš spíše: "Proč pláčeš?" A já bych Ti odpověděla.

///

Jenomže ono se nikdy nestane to, v co tak trochu doufáte. Život není od toho, aby vám plnil vaše očekávání. Život se nikdy nezeptá "Proč?", jen konstatuje.

///

Říkají, že jsou se mnou. Ale ne. Nikdy jsi mě neposlouchala, když jsem křičela. Nepoužívala jsem možná hlasivky, rty, slova, ale křičela jsem. Křičím. Ne, nejsou to výčitky, jen konstatování. A stejně ti to nikdy neřeknu.

Všichni si myslíte, jak blízko mi jste, přitom jsou to (kilo)metry, co nás dělí.

///

Skočit. Jen tak, bez padáku, protože když už se rozhodnu padat, tak bez naděje na záchranu.
Chtěla bych, tak moc bych chtěla křídla, jenže se mi to nesplní... Nebudu létat, nikdy.

///

Nenávidím se, chci pryč ze své hlavy. Pryč z tohohle světa.
Není to problém. Otázka. Jen konstatování.
Autor Simísek, 15.03.2009
Přečteno 709x
Tipy 33
Poslední tipující: Evil_Kittie, Oťas, micátko, Emma.9, Lady Carmila, Raiko, Alan Black, boruvka175, fuu, N.Ryba, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pak tedy mám stejné úvahy...doufám, že tebe už opustily...

25.05.2009 23:30:00 | Lady Carmila

Musí být hůř, aby mohlo být líp:) hlavně neztratit naději na lepší zítřek;)

17.03.2009 20:59:00 | N.Ryba

Hodně smutná, hloubavá k zamyšlení... nikam neodcházej, víš, co se řéká... aj to špatné, je pro něco dobré... já vím, že někdy se to nedá unést a ta bolest je hnusná... Chjo, na dálku hladím, objetí posílám, malý úsměv...

15.03.2009 20:53:00 | NikitaNikaT.

:(...snad bude brzo lepe...nejsi nato sama...

15.03.2009 18:27:00 | něžnost-sama

"Zamysli se nad lidmi na Zemi." pověděl mi Alex. "Myslí naprosto stejně jako jsi myslela ty na oné pěšině. Myslí si, že nemají jinou možnost. Ale kdyby se odpoutali od myšlenek plných omezení a neopakovali si, že nemají na výběr a že je všechno špatné, pak by se dokázali povznést a spatřili by krásu a svobodu možností, jež se jim nabízejí. Mnoho z nich kráčí po nenaplňující cestě a jsou nešťastní, neboť nevědí, že jsou schopni se vznést a své ploty přelétnout.
Stačilo by, kdyby se nedrželi jen této jediné cesty a věřili by v nekonečnost různých možností.
Žádný plot nemůže omezit bytosti, které se mohou odpoutat od pozemských myšlenek bezmoci."

Každý má křídla, jen ne každý si je toho vědom ;) Mám tě ráda.

15.03.2009 18:12:00 | Ariella13

Ach ano, mozna trosku vztahovacne uvazuji, patrily tam asi dva radky me.. Nejsem s tebou, mam te rada..
Sykorak*

15.03.2009 12:34:00 | dablik007

Jednou skočíme spolu, ale s tím rozdílem, že skočí s nadějí na záchranu... s nadějí na lepší život. :*

15.03.2009 12:01:00 | LucQa

ach simíííískuuuuu
jestli chces lidi bliz, pozvi je k sobe bliz ...
ne, neznamena to ze hned nekdo prijde
ale kdyz bude chtit, bude se moct k tobe dostat ...
i bariery si vytvarime zejmena v te hlave :-/

15.03.2009 11:03:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí