Bazén

Bazén

Anotace: To mě tak napadlo a nevim, jestli to dává smysl..

Miluju plavání. Ten pocit, když člověk zajede pod vodu, vidí jen rozmazané obrysy případných dalších plavců, vše je modré, tiché, klidné, a cítím, jak mi proudem vody vlají vlasy jako ve velkým větru, stačí udělat tempo a pak ještě jedno a připadám si jako letící šíp. Jsem ve svým světě, jen já a nekonečná modrá voda..

Tak zase plavu od kraje ke kraji ve své dráze a užívám si tu radost z pohybu a veřejnou samotu, plavu až do vyčerpání a když mám dost, vyhoupnu se na jednom kraji z bazénu, jako bych jen dokončila tempo započaté ve vodě, a zůstanu sedět. Mám v uších asi vodu, hučí mi v nich a všechny ruchy plovárny ke mně doléhají jaksi zdálky. Z velké dálky…

Sedím na kraji bazénu a pozoruju, co se děje. Hned vedle mě se pod vodou nestydatě osahávají kluk s holkou, nechápu, že jim to není trapný, když je někdo (já) může přece vidět. Vyvaluju teda oči, který mě od té chlorované vody strašně pálí, a nestačím se divit, když mě nějaká holka, maximálně 13tiletá , překročí, div mě nekopne. Nevzmůžu se ale na odpor, zaujala mě skupinka lidí v bazénu, jejichž křik ke mně doléhá jaksi zkresleně, pohybují se div ne zpomaleně a pak to uvidím… ve vodě plave nehybně tělo nějaké plavkyně, ostatní se je snaží dostat ke břehu, přibíhá plavčík a sklání se nad ním. Jako ve snách vstávám a pomalu jdu k místu, kde se již tvoří menší hlouček. Nikdo si mě nevšímá a tak se beze slova proderu skupinkou a zmateně se dívám na tělo… a na obličej, který jsem každé ráno vídala v zrcadle…
Autor Euka, 15.10.2005
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty jsi ostýchavá? Nebuď, jak se vlastně od sebe lišíme?
Nijak. Někdo je tlustej, někdo hubený jako vyžle. A to-
lerance? Ignorace celého okolí, co se ledabile povaluje,
plave, dělá různé prostocviky ve vodě. A když se ti něk-
do bude smát, stačí ho slovy jenom uzemnit už tím, že
na takové debily nemáš vůbec náladu.

07.07.2007 20:44:00 | jehlaspichlas

INu, nejdřív jsem si říkal, kam tím vším směřuješ..,ale originální závěr opodstatnil vše, co bylo napsáno předtím..Dává to smysl a vytrhlo mě to..Jupí..80b.
Přeju pěkný den.
P.S.- ještě stále nekouřím
P.S.2- zařid si ICQ
P.S.3- vrátím se k tvým básním
P.S.4 - jsi super

13.04.2006 11:10:00 | WhiteShadow

I mě se to líbilo i když to na mě celé dělá dojem tak malinko zastřeného smutku...pojď se smát!
geper

23.10.2005 16:01:00 | geper

Celou dobu jsem čekal, co z toho vyleze a ten konec mě překvapil. Na to, že je jen taková mini, je dobře promyšlená....A líbí se mi, že tam nikde není ten okamžik smrti, žádný předěl. Zajímavá. Super

15.10.2005 16:54:00 | Ahimsa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí