Smutná stížnost na nudný život

Smutná stížnost na nudný život

Anotace: zadání školní slohové práce...

Venku je déšť. Prší. Kapky monotónně a ospale končí svůj larvální život, aby se vzápětí změnily v imago, v bouřící peřeje valící se šedou ulicí bez života. Tu a tam se nějaký pramínek zatoulá, odpojí se od hlavního proudu, který úspěšně strhává chodce o holi či holích, a uvízné v záludném víru, který ústí mezi mřížemi kanálu a padá do jeho zatracenosti jako Viktoriiny vodopády. Silnice a chodníky se stávají v tento pochmurný, Bohem zapomenutý čas matnými zrcadly, které odráží zdeformované obličeje poutníků spolu s jejich strastí, bezmocností a melancholií. jízdní řády utrpěly další ztrátu a pomal use začínají rozpouštět spolu s kapkami. Kaluže již nejsou s to pohltit další přívaly moku, a tak jen odevzdaně krvácejí prostorem.

Krvácím též. Za oknem. Již pátým dnem. Ne. Omyl. krvácím vlastně celým svým životem. Za oknem. Jako figurína ve výkladní skříni. Kapka stéká po skleněné náplni plastového rámu. Má rudou barvu. Celý můj život má rudou barvu. S nudně šedým nádechem. Krvácím...
Autor Muta cum liquida, 23.03.2009
Přečteno 427x
Tipy 1
Poslední tipující: Cristinne
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ale ale, Káťo, však víš, jak já píšu, mě prostě nebaví moc psat radostně, já musím ventilovat prostřednictvím tohohlectoho své pocity, které jinak posbírám během dne. a vidět jsi mě u toho mohla, seděl jsem vedle tebe :-)

11.05.2009 15:39:00 | Muta cum liquida

ale prd, ja sem to napsala bez krvaceni. do mozku. nekdy si rikam, jak muzes ty u psani takovych veci vypadat. neni jich trochu moc? v pondeli za pet sedum u barky? :)

08.05.2009 22:50:00 | žároffka

Jo, za to já nemůžu, to zadání mi diktovalo smutno

24.03.2009 23:16:00 | Muta cum liquida

Hezké... jen škoda, že tak smutně, Myšáku...

24.03.2009 17:07:00 | Cristinne

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí