Nepovedená vražda

Nepovedená vražda

Anotace: Tuto povídku jsem publikovala na svém úzce zaměřeném blogu. Kamarádky mě víceméně donutily jí dát sem. Předpokládám, že pro "laiky" nebude příliš pochopitelná, jelikož je z úzce zaměřeného oboru (vlastně je to fan povídka) a navazuje na jinou povídku.

McGee se téměř skácel k zemi. Tony sice také, avšak se to snažil na sobě nedat nijak znát. Gibbs si oduševněle sedl na bobek a snažil se nahmatat tep.

"Není mrtvá" prohlásil po chvíli. McGee vytřeštil oči.

"No tak, na co čekáte, volejte sanitku!" vykřikl Gibbs naléhavě.


"No tak, McGee, co se teda stalo?" vykřikla Abby, když McGee konečně dorazil zpátky. Ten se ztěžka nadechl a posadil se na židli.

"No tak, dělej, proč tu není?" nedala se odbýt Abby.

"Neboj se. Je v péči těch nejlepších"

"Cože?! To snad nemyslíš vážně!"

"Eh, jak bych ti to vysvětlil. Někdo ji střelil do hrudníku. Ale doktor konstatoval..."

Abby vytřeštila oči. Otevřela pusu a zírala na něj. "A to mi říkáš jen tak, jako by to bylo pozvání na večeři?"

"Ne, to ne, prostě jsem nechtěl..."

"Na tom teď nazáleží. Jak jí je?"

"Zatím nevědí. Ale věř mi, bude to dobrý. Odvezli ji do nejlepší nemocnice v oblasti"


"Myslíte, že bude v pořádku?"zeptal se Tony lékaře.

"Jistě. Měla obrovské štěstí. Absolutní většina ihned umírá. Jestli u někoho stál sám Bůh, tak to byla právě ona" vyjadřoval doktor neskonalý obdiv.

Gibbs byl neobvykle zamlklý. Pořád si říkal, že kdyby pojmul podezření dřív...určitě to všechno se vším souvisí...

"Jethro! Jak to vypadá?"volala na Gibbse Jenny v krátkých zelených šatech. Gibbs se probral z přemýšlení a pohledem sjel po jejích šatech.

"Byla jsem na rande, jestli to potřebuješ vědět. Ale jak je na tom Ziva?" dorážela Jenn.

"Dobře, alespoň zatím. Víc ti toho řekne doktor" odvětil jí.

Jenny ho vzala za slovo a hned začala vášnivě diskutovat s lékařem.


Dveře výtahu se otevřely. Gibbs a Tony rychle nakráčeli ke stolům. McGee vyskočil a hned se zajímal o aktuálním stavu. Gibbs ho odbyl jednoduchým shrnutím.

"Teď ale potřebujeme zjistit kdo a jak za tím stojí, no ne?" prohlásila Abby.

"Bojím se, že stojíme proti velice silnému soupeři. Když si s ním nedokázala poradit ani Ziva, tak nikdo z nás" řekl rezolutně Tony.

"I tak. Prostě musíme zjistit, kdo byl v té době okolo a jakou s tím měl spojitost" oponoval Gibbs.

"Jistě" řekli všichni společně.

Gibbs se na ně podíval. "Tak na co čekáte? Do práce! Zjistěte kdo byl okolo, když se to stalo a všechno o něm!"

Všichni se rozutekli k počítačům, Abby se rozhodla pomáhat McGeemu. Při pohledu na prázdný Zivin stůl se jí sevřelo srdce.


Po chvilce ťukání do počítače Tim prohlásil:"Tak tu máme prvního podezřelého..."
Autor Zeea, 03.04.2009
Přečteno 319x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí