Je mi dvanáct let...

Je mi dvanáct let...

Anotace: a jsem velká holka :)..tak nějak to dneska vidim já :) Bte. pro nechapave je to cele jen ironie...

Ten prokletý čas, vůbec se nežene kupředu, mám pocit, že tu stojím věky..
Pět minut! Za pět minut tu má být. Bídák! Měl by tu přešlapovat už patnáct minut před.
Ti dnešní kluci jsou fakt děsní!
Pošlapávám si tady a už po několikátý jsem přešla z chodníku na chodník.
Snažím se vzpomenout na melodii jedný známý písničky, marně.
Lunetici jsou fakt borci.. ty joo, jak to jen začíná??
Přemýšlím až se mi kroutí moje čerstvě vyžehlený vlasy.
Ještě, že mi Lenča půjčila to bombový tričko, dělá mi větší prsa, to bude Tom čučet a určitě si bude chtít i šáhnout!
Musím říct mámě, aby mi taky takový koupila a ještě novou řasenku a stíny, Lenka má všechno a já nic! To není fér.
Sakra, začínám být vážně naštvaná..
Kde zas mužeš být..?
To zas budou výmluvy typu " Píchnul jsem kolo, matka mne zdržovala svými proslovy o bezpečném sexu, zapomněl jsem doma peněženku" atd atd. Ubohé..

Ha! Vrní mi kapsa. SMS.

" Nemá to cenu."

Jak nemá to cenu? Co nemá cenu??
Pomalu mi to dochází. On se se mnou rozchází!
On se mnou? No to snad ne, ten malej lidskej červ, ubožák nedochvilnej se chce rozejít se mnou?
Ani nápad.
Posbírám svou hrdost z chodníku a píšu :

" Ahoj Tomasku, strasne mne mrzi, ze si to za mne napsal prvni, ja to tu smolim uz nejakou dobu, v podstate to melo byt asi tak, ze sem ti chtela napsat, ze tak mizernyho kluka sem dlouho nemela! Cely ty dva dny, co jsme spolu byli jsem myslela jen na to, jak se s tebou rozejít, uz mam davno jinyho, ty ses mi stejne nikdy nelibil. S láskou Alenka"

Měla bych jít do Mekáče a dát si pořádnej shake a kupu hranolků.. a pak to vyzvracim, abych nebyla tlustá. Super.
Autor saddova, 05.04.2009
Přečteno 495x
Tipy 23
Poslední tipující: Caelos, nerozhodná holka v mezidobí bez majáku, Divoženka1, Emma.9, bez nápadu na přezdívku..., Squat_the_world, micátko, Zasr. romantik, Ctěný pán, NikitaNikaT., ...
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý, v pohodě, poznal... ;)
Ale asi to nebylo dáno tak najevo, co?

07.10.2010 17:40:00 | Corsica

No na to nemam vazne slov, pac jestli si z toho nepoznal tu ironii, je to psane i v anotaci, tak pak nevim, co s tebou... a nikde sem si nevsimla, ze bych psala, ze jsou vsichni takoví ;)

06.10.2010 20:18:00 | saddova

Rád bych připomněl, že všichni nejsou stejní, ale to tebe, superdospělou nejspíš nezajímá.
S ohledem na to, že to (bohužel) občas bývá pravda, si tohle dílko zaslouží mou pochvalu
(to je ale fakt co říct, ne? :D)

06.10.2010 20:04:00 | Corsica

Tohle je 'mazec'... výborný černý humor. Přemýšlím, jestli jsem taky taková náhodou nebyla... :)

09.06.2009 14:55:00 | Emma.9

megamegamegahustý! s tou slečnou chcu seznámit, neasi:))

13.04.2009 11:47:00 | Squat_the_world

ja jsem se pobavila...jo ...myslím že k dnešní mládeži to fakticky sedí...=) ST

13.04.2009 11:30:00 | micátko

Dávám ST, ale dle mého mínění jsi to trochu pokazila anotací. Umíš si představit ten křik, kdyby anotace byly jen tři tečky? Pak by ses mohla smát! Sebevědomí máš dost, ne?

12.04.2009 11:48:00 | Zasr. romantik

Pobavila... :D

09.04.2009 11:12:00 | Mademoiselle Drea

Hmm, asi je to dobře napsaný, úplně se v tom poznávám ;-)

06.04.2009 17:52:00 | Thesssinka

Ironie? Hm, jako hrom... ovšem, doba jde dál a lidé se mění... hm, někdo zůstává stejný.

06.04.2009 15:54:00 | NikitaNikaT.

Simisku, nemuzu za to jestli jsi vztahovacna... takze nemuzu za to zda-li se te to dotklo...

06.04.2009 05:34:00 | saddova

Jooo, černý humor ve tvém podání..dobrá ironie ;-)
Ach tyhle předpubertální děti :-D

05.04.2009 21:36:00 | Chancer

Znám případy, které Lunetic nepřestaly poslouchat, ani teď, když jim je třeba 17 apod... vůbec nechápu, ale to už je na nich, čím si propařují mozek, jejich problém. Celkem vtipná povídka s nadhledem, což je fajn:)

05.04.2009 21:17:00 | kikis

No... Až na ten konec, který...se mě hodně dotkl... Nechápu holky mladší, i mého věku...

05.04.2009 21:05:00 | Simísek

Jeste ze jsi to nedala do hororovych, jak jsi mi psala...Pribeh to je zajimavy, je z nej citit hrdost, mam pravdu? :) Nicmene mam par drzych poznamek.
Ty Lunetic jsi nemyslela vazne, ze ne :) Jsou opravdu hrozny..mam z nich husi kuzi. Vyzehleny vlasy...hmm, to jsem se trosku pousmal. U nas rikame i vyluxovany. Mno a s tim trickem...to byla perla. Ty bys naopak potrebovala tricko na opticke zmenseni ne? To sahnuti ...ehm...nebudu komentovat :)

05.04.2009 21:03:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí