Bring me to life/Navrať mě do života!!!

Bring me to life/Navrať mě do života!!!

Anotace: Luminor na Goth srazu potká životní lásku...ale osud jim nepřeje...

Sbírka: Bring me to life

LUMINOR
Vlastně se mi moc na ten Gothickej sraz nechtělo, ale už jsem Kirovi slíbil, že ho vezmu sebou, tak nešlo couvnout. Když on si Kiro myslí, že jakmile ty gotičky uviděj ten jeho prasečí rypáček, tak mu každá padne kolem krku nebo co. Chvilku jsem postával před skříní a nevěděl, co si oblíct, pak jsem vytáhl jedno síťový a jedno triko s rozpáraným rukávem; říkám mu měsíční, podle jeho barvy. Zrovna jsem se rozhodoval, který to triko na sebe narvu, když tu zvonek- Kiro! "Do háje, nedočkavec jeden!"
Šel jsem tedy otevřít.Kiro se hned hrnul dovnitř,ještě se mě stačil zeptat,proč už jako nejsem oblečen."Prosimtě klid..."vzdychl jsem a konečně se rozhodl pro měsíční triko.Ještě jsem na sebe mrkl do zrcadla,jestli nemám rozmazané oči,popadl kabát a Kira,který už celý nervní zašlapával bláto do mé rohožky a mohli jsme jít.Netrvalo dlouho a dorazili jsme do hospody,kde se sraz konal.Kiro nejdřív brblal,že gotické srazy se mají konat venku,ale vysvětlil jsem mu,že prší....
Vešli jsme do hospody,kde už bylo pár lidí.Představil jsem jim Kira,a pak jsme čekali na Silence,ujetou holku,bez který by to prostě nešlo.
Konečně Silence dorazila, ale nebyla sama. Za ruku totiž táhla dívenku ve stylu šíleně smutná princezna. Jak byla Silence bláznivě barevná, tak ona byla až moc černobílá. "Hoj lidí,to je Felicitas,moje ségruška." zatvářila se,jakoby nám ukazovala zázrak.Felicitas se zamračila a beze slova si sedla.Vůbec se jí tam nelíbilo,to bylo na ní vidět,ale netroufla si něco říct.
Autor Kagoru, 11.04.2009
Přečteno 245x
Tipy 1
Poslední tipující: Aki
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokud myslíme stejnýho Lumiho, tak pochybuju, že by takhle přemýšlel, ale jsem vědavá na pokračování.

11.04.2009 22:35:00 | Aki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí