ISBN 80-207-0471-X

ISBN 80-207-0471-X

Anotace: ....

ýžříéž=čřýžřáěč=žýščá=řžčýšřžážř=žřýžářížížřýšáíýžšáíéířýžřáížýřážýžáýžáíčýžšáířýžřáíýžřážířýížáýžáíýžáířýžáířýž



muj zivot
plnej prothazinu, sebeposkozovani, alkoholu a vsech tehlech sracek. byla sem z toho vseho venku.z toho VSEHO kurva. tak jako kerouac. na ceste... tolik zivota. sily. zivota. odejdem spolu do vedlejsiho pokoje? jo? ne? a proc ne? proc ne???? tolik si mi vzal.
nadeji, ze tam spolu odejdem. spolu, prede vsema. chtela sem vedle tebe jen tak lezet. ted uz se na tebe nemuzu ani jen tak podivat. a muzu si za to sama. ja blba krava. tak jako driv. tenhle muj cernobilej film, kterymu nikdo nerozumi, chapes to, tenhle film, ten nikdy mym zivotem nebude.
chci znicit ty mosty. chci se ted zas nabizet jak naka kurva. protoze pro tebe nejsem dost dobra. pro ostatni sem dobra. ale pro tebe ne, protoze tebe prece miluju.
a ty zas PRECE nemilujes holky, ktery si miloval driv. nemilujes me a ja se s tim chci smirit. nejsem dost dobra. vsechny moje cesty vedou od tebe.
ztratila sem cislo na svoji psycholozku. a hledat ho nebudu. chci nakou silnici. dlouhou a vyhratou od slunce. nevim kolik je hodin.nechapu cas.
vymenim svy srdce treba za koupelnu. ve vane ma koncert nirvana. chci znat ten pocit, kdy sem tam kurta skutecne videla. byl to skvelej stav. uz ho neznam. prestala sem s tim vsim, ale ted mi to chybi.



KDYZ SEM TE POPRVY VIDELA, HROZNE SES MI LIBIL. PAK SEM SE DO TEBE ZAMILOVALA. SPOUSTU MESICU SEM BYLA OD TEBE ODLOUCENA A CHTELA SEM TO TAK. TED UZ NEKOLIK MESICU NECHCI NIC JINYHO, NEZ ODEJIT S TEBOU DO VEDLEJSIHO POKOJE.


bylo na case ublizit mi.
Autor embryo v hlave, 18.04.2009
Přečteno 293x
Tipy 9
Poslední tipující: Blackrose, Prokešová, stmivani.na.lepsi.casy, mattoni.uz.neni, kryndy
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ach... kruté. A ne tak, jak když jedenáctiletá holka řekne "týjoo, to je krutý"... je mi Tě líto, i když Tě vůbec neznám... zvládni to.

19.10.2009 20:49:00 | nedám si. díky

já chci s tebou taky vedle do pokoje...:)

16.05.2009 12:05:00 | Favi

tohle je fakt drsny... nevim, jestli zrovna stojís o nejaky povzbudivy kecy typu "to bude dobry".. a ja bych to takhle rikat nechetela.. bylo by to hrozne.. prvoplanovy.... *ale chci abys byla stastna a nejak se z tohohle dostala...

26.04.2009 13:51:00 | stmivani.na.lepsi.casy

...uplne z toho krici jak si toho vseho plna...je to hodne drsna vec.

19.04.2009 22:49:00 | mattoni.uz.neni

Bravo, Terko... Tohle mě zase dostalo.

19.04.2009 16:12:00 | kryndy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí