Snídaně

Snídaně

Anotace: ...Nesplněné sny...

Probudila jsem se. Hodiny na nočním stolku ukazovaly půl šesté. Za půl hodiny zazvoní budík a budeme vstávat. Pomalu, velmi opatrně se otočím abych nevzbudila svého partnera. Spí na své straně postele. Vypadá tak krásně, když spí. Najednou mě napadne zajímavá myšlenka. Co kdybych předstírala že ještě spím a až zazvoní budík tak bych se jen převalila a předstírala spánek dál. Určitě by zamáčkl budík. Opatrně vstal, aby mě nevzbudil. Tiše by se odplížil do kuchyně. Uvařil snídani a potom by mě vzbudil polibkem, až by to bylo nachystané. Možná by mi tu snídani donesl do postele. Stočím se do klubíčka, zachumlám se až po uši do deky. Předstírám spánek. Čekám. Po chvíli se ozve budík. Tak teď vstane a... zasním se. Jenže on jen zamáčkl budík, přetočil se na druhý bok. Zase usnul. Ještě chvilku čekám, potom mi to nedá. Vstanu, tiše dojdu do kuchyně. Postavím vodu na kávu a čaj. Zapnu sporák a osmažím vajíčka se slaninou. Připravím mu na tác pečivo, máslo, hrnek s kávou a druhý s čajem. Přidám talíř vajíček se slaninou, slánku cukřenku příbor a ubrousky. Donesu to opatrně do ložnice a položím na stolek. Roztáhnu trochu závěsy, aby tu bylo trochu světla. Políbím ho na čelo a zašeptám "dobré ráno, snídani máš na nočním stolku. Zavřu za sebou dveře. V obýváku si nahlas pustím hudbu. Je mi do pláče. S pocitem zbytečnosti si vypiju čaj a sním jogurt. Vložím nádobí do myčky aby na lince bylo čisto. Odeberu se do koupelny. Mezitím co se koupu mi položí tác se špinavým nádobím na čistou linku a odejde se oblíct. Vylezu v ručníku z koupelny zrovna ve chvíli kdy si donazouvá boty, bere si klíče. Je na odchodu. Letmo na mě pohlédne. Přejde ke mě a jen tak mimochodem mi dá pusu na tvář. Utrousí něco o tom že se uvidíme večer a že by si k večeři dal guláš. Odejde. Obleču se. Nandám jeho špinavé nádobí do myčky. Zapnu jí. Vezmu si kabelku, klíče obuji se a vyrazím do práce. Uvnitř mě bodá pocit bolesti a prázdnoty po lásce a pochopení.
Autor Anděl-bez-křídel, 21.04.2009
Přečteno 420x
Tipy 5
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, Sharane, Azazen
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Anděli bez křídel, početla jsem si, děkuji!

08.09.2010 11:58:00 | sluníčko sedmitečné

ahoj andeli. bolestne smutna realita?

03.05.2010 21:54:00 | RešHeNúnHe

Pěkná povídka i pěkný komentář...

28.05.2009 14:42:00 | Sharane

Moc nádherná povídka, chápu tvé pocity. Bolí to když se sny hroutí jako domeček z karet. Nevzdávej se svých snů.
Azazen

30.04.2009 13:11:00 | Azazen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí