MILUJI TĚ, TEĎ A TADY, NAVŽDY

MILUJI TĚ, TEĎ A TADY, NAVŽDY

Anotace: Znali se jen pár hodin ale věděli že k sobě cítí nehynoucí lásku. Jen to tak nemohlo zůstat. Zase velice krátké.

Byl večer, začalo se stmívat a ulice se zaplňovaly světly lamp. Šli vedle sebe, neznali se dlouho ale i tak si vzajemně věřili, nebo si to aspoň mysleli. Zavedl jí k sobě domů. Do pozdních hodin si povídali, připadali si jako dlouho letí přátelé i když se znali pár dnů. Dívala se na něj pohledem, který on nemohl rozeznat. Co chce? Kamaradství? Jeho? Jeho tělo nebo jeho city? Ani jeden nevěděl co si ten druhý myslí. V jedné chvíli se jejich pohledy střetly a oni po sobě skočili jak zvířata ale nebili, byla to vášeň. Začali se vášnivě líbat a pomalu se zbavovat kusů svých oblečení. Najednou jejich malé štěstí přerušil její telefon který vyzváněl písní od LM.C. Nechtěla se odtrhnout od jeho naběhlých a horkých rtů ale musela. Zvedla telefon a úsměv na jejích rtech zmizel. Zvedla se a začala se oblékat. Nechtěla od něj, bylo jí s ním tak dobře. Už oblíklá si před něj stoupla, díval se zmateně ale usmál se, jeho piercingu se zaleskl v měsíčním svitu a jeho pramen dlouhých černých vlasů mu jemně spadl z ramena. Naposledy ho políbila na rty na stranu kde měl piercing a jemně přejela po jeho potetovaných zádech a šibalsky mu projela prsty v jeho vlasech "aishiteiru Miyavi" zašeptala mu do ucha a odešla. Slyšel jen bouhnutí dveří, nezvedl se a neběžel za ní. Nevěděl jak ale miloval ji. Již nikdy jí neviděl...

*Miyavi je japonský kytarysta a zpěvák druhá osoba je neznámá ...
Autor YumeOokami, 21.04.2009
Přečteno 402x
Tipy 3
Poslední tipující: boomslang, Sadistic Soul
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí