Láskou k sebepoškozování

Láskou k sebepoškozování

Anotace: Zničil si mi život, nejradši bych tě už nikdy neviděla, ale pořád tě miluji. Proč?

,, Ne. Vím, že mezi náma by to nemělo smysl, už k tobě nic necítím, jseš pro mě jen obyčejnej kámoš. " Sama se divím, jak jsem ti to s klidem vpálila do očí.. Už si mi ublížil tak moc, že si kvůli tobě ponesu šrámy do konce života. Ptáš se proč? Jaký šrámy? Myslíš že jsem holka, která nemá city? omyl. Už dávno jsem ti řekla, že když jsem chodila s jakýmkoliv klukem, nikdy jsem nedokázala milovat. U tebe jsem ten pocit lásky zažila poprví. Ale k čemu to je? Otočíš se za každou sukní, čas si na mě neuděláš a když jo, vezmeš s sebou i kámoše. Kolikrát jsme byli sami? Dvakrát? Tříkrát? Nemohla jsem to dál snášet, ale snažila jsem se to mezi náma udržet. Jednoho ,,krásnýho" dne si mi na icq napsal, že je konec. Jseš ubohej, ani do očí to nedokážeš říct. Po dlouhý době jsem zase ochutnala tu slanou chuť slz.. Potřebovala jsem se vypovídat, nebylo komu.. Nechtěla jsem nikoho otravovat. V tu chvíli jsem myslela jen na jednu možnost, jak se uklidnit. Psychickou bolest vyměnit za fyzckou. Sečteno, podtrženo, = sebepoškozování. Musim říct, že mi to pomohlo, jen v ty chvíle kdy jsem byla zavřená v koupelně s žiletkou v ruce, jsem na tebe dokázala zapomenout. Vidíš jak moc jsem blbá? Do konce života mi tě to bude připomínat. Ale co se stalo, se vrátit nedá. Bohužel.

Včera když jsme se po dvou měsících zase viděli, nevěděla jsem co dělat. Prošla jsem okolo tebe a ty si mě naprosto v pohodě pozdravil.. Nebylo ti to ani trošku blbí, jak ses mi vůbec mohl podívat po tom všem do očí? Šla jsem dál a přitom se mi promítali před očima všechny ty společný chvilky a lži, který si mi namlouval. Došla jsem domů, zavřela dveře, opřela se o ně zádama a pomalu sjela na zem. Třásla jsem se, brečela, nevěděla co mám dělat. Nechci znova sklouznout k sebepoškozování, už ne! Život si mi zničil dost, nechci

Nenávidim tě, ale zároveň cítím, že tě pořád miluji.
Proč?
Autor Mončina, 26.04.2009
Přečteno 472x
Tipy 7
Poslední tipující: Ta Ďifná, Haniéčka, Javorinka, Vladislav.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevím jestli je z toho cesta ven, chce to pevnou vůli a říct si, "jsem silnější než všechny ty věci okolo!"
Žádnej kluk nestojí za to, aby sis ubližovala. Já vím, je to používaná fráze, ale je to pravda! Tohle je tvoje tělo a tvoje duše. I když to hodně bolí, chce to jen čas, přátele, kteří Tě budou rozveselovat a budou tu vždy pro Tebe. A pak půjde se z toho dostat..

31.05.2009 17:59:00 | Haniéčka

Není z toho cesta ven.Je to závislost,která neustále láká.Častokrát už nechci,ale nemůžu odolat.Znám ty chvíle,kdy cítíš jen tu jednu bolest a na nic jinýho není prostor...A znam i důvody.Vím jak člověk sebou potom pohrdá.Jak si vše vyčítá a pak...To udělá zase.A vím,že to nikdo,nikdy nedokáže zastavit...

Bolí to,já vím..A ani u sebe neznam odpověď na otázku proč,tak jak bych mohla odpovědět u tebe?Přesto bych tak strašně ráda...Ráda bych ti pomohla,protože věřím,že odpověď na tu všudepřítomnou otázku proč je cesta jak z toho ven...Ale nevím jí..Snad jí najdeš ty..Doufám z celého srdce.Drž se!

13.05.2009 21:27:00 | Javorinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí