Maminko, zklamala si mě

Maminko, zklamala si mě

Anotace: Nikdy si mě nevychovala k tomu, abych ti projevila lásku. Každodenní hádky mezi tebou a tátou byli na denním pořádku a teď, jak to bude dál? Co ten chlap z internetu?

Mami? Proč to děláš?
Nikdy si mě nevychovala k tomu, abych za tebou přišla a svěřila se ti, nikdy si mě nenaučila se omlouvat ani abych si za tebou došla pro pohlazení nebo obětí. Víš jak mě to moc mrzí?

Vždycky jsem si myslela, že i přes to všechno tě trošku znám, ale zdá se mi, že jsem se v tobě dost spletla, zdá se mi, že se čím dál tím víc odcizujeme a nesnášíme. Nevím proč to tak cítím, nevím..

Chtěla bych za tebou jednou přijít, obejmou tě a říct, jak moc tě mám ráda, poděkovat ti za všechno co jsi pro mě v životě udělala, ale ty si mě k tomu nevedla. Nikdy za těch 16 let jsme si neřekli: mám tě ráda. Učila si mě akorát samostatnosti a abych se dokázala v životě prosadit. Myslíš, že je to správný? Není, protože teďka toho lituješ, vím, ale to sis měla uvědomit dřív. Už to nejde napravit, snad ani nechci.

Ptáš se proč? Nemůžu zapomenout na ty každodenní hádky mezi tebou a tátou, nemůžu zapomenout na to, jak jsem byla malá a schovávala se pod stolem, protože jsem se bála. Měla jsem strach z táty, měla jsem strach, že jeden z vás odejde, při nejhoršim, že se rozvedete. Vůbec netušíš co všechno se takový malý holce honí hlavou, vůbec netušíš kolik nocí jsem probrečela pod peřinou a myslela si, že za všechno můžu já. Nezapomenu na ten den, kdy jsem stála ve dveřích svýho pokojíčku, tys brečela a přitom jste na sebe křičeli víc než obvykle. Otevřela si skříň, kde má táta oblečení a všechno si to vyházela ven, přímo před moje nohy a křičela si na něj, ať vypadne, ať se už nikdy nevrací. Netušíš co to semnou udělalo, teď když si na to vzpomenu a píšu o tom, slzy mám v očích a chce se mi brečet jako tenkrát.

Táta nakonec neodešel, ale ten život který žijeme do teď ubližuje nám všem.

Pár měsíců bylo zase všechno v pohodě, viď. Ale co předvádíš zase teď? Ten chlap z internetu? Co to má bejt? Omylem jsem narazila na emaily od něj. Proč mu píšeš takový hezký věci, takový který by si tátovi nikdy v životě neřekla. Proč o něm nikdo neví? Vím, že ses s ním už párkrát setkala. Co se to s tebou děje? Nikdy by ses nesešela s někým koho vůbec neznáš? Tak proč teď?

Zklama si mě. Jediný na co se zmůžeš je jen řvát proč se tak k tobě chovám, přemejšlej.

Už to nikdy nebude jako dřív
Autor Mončina, 06.05.2009
Přečteno 326x
Tipy 4
Poslední tipující: Biky, Ta Ďifná, Haniéčka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí