Deprese

Deprese

Anotace: ++++

Už jsem tu zase, jen na skok, vím posledních pár let chodím dost často, znám tě, znám tě moc dobře. Ty mě taky, jsme přece nejlepší přátelé. Já si nedokážu svou existenci představit bez tebe, ty zas beze mě.
Jedna bez druhé nemůžeme existovat. Je mi to jasný nemáš mě ráda, ale tak nějak sis zvykla , viď?

Přicházím v tu nejnevhodnější chvíli, vždycky když to nejmíň čekáš, přicházím s tmou. V noci když nemůžeš spát tě ráda objímám. Ty to moc ráda nemáš, ale i přes to za tebou chodím ráda a často, mám tě ve své moci. Ráda se dívám jak se snažíš zastavit slzy vlastní vůlí, ale já jsem silnější.

S každou tvou slzou rostu a rostu jen čekám až tě přerostu a pohltím. Dřív si mě štvala, to tenkrát když si mě zaháněla sebepoškozováním, to pomáhalo viď? Teď už to, ale neděláš, sem na tebe pyšná. Ráda ti pořád opakuju jak jsi tlustá, ošklivá, jak tě nikdo nemá rád. Miluju, když pláčeš, protože nevíš, co je to láska.

Ráda si v tvé mysli čtu o tom, co tě nejvíc trápí, to s tvojí mámou, víš ne? Jak ti to v 11 letech konečně řekla, viď? Jak tě prostě, když si byla malá, nesnášela a vylejvala si na tobě vztek. No jo to se stává i v lepších rodinách, jen ty máš tu smůlu, že si se s tím nijak nedokázala vyrovnat.

Jasný a jak se máš zamilovat, když kolem sebe máš tu vysokou, tlustou zeď, jak si k sobě nemůžeš nikoho pustit. Hej a já ti v tom asi moc nepomáhám. No, ale za to se na mě přece nemůžeš zlobit. Vím, nezlobíš se. Stejně víš, že za to můžeš sama, seš divná. Jenom jedno mi budeš muset vysvětlit, jak to že i přes tu pořád žiješ? Je mi to jasný, přece jenom tak špatně se zase nemáš, viď? Máš svý sny, že třeba jednou se všechno, co tak nesnášíš, změní! Ale keci já tu budu vždycky, věrně budu stát při tobě. Budu čekat a jen co budu mít příležitost, zaútočím, chyba jen prostě příjdu na návštěvu, jako stará známa.

Jak už jsem říkala, mám tě ráda, a to moc. Vidíš přece někdo tě má rád a budu s tebou až do smrti. Budu tě zase další bezesné noci objímat a šeptat ti do ucha to co víš, ale nechceš slyšet... tak zase někdy, myslím že to bude brzy...A měj se krásně...

S láskou tvá deprese...
Autor Striptérka, 09.05.2009
Přečteno 447x
Tipy 13
Poslední tipující: joke27, UCET KE ZRUSENI, Král krkavců, Biky, Tea17, Soledad, Sadistic Soul, Eylonwai, N.Ryba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

S-koreho na ni. :-)

01.08.2013 00:50:53 | joke27

zaujalo mě to,když tě ta tvoje známá deprese zase navštíví ty ji dej co proto,nenech si podkopávat nohy,ty seš silnější než ona,věřím že jsi a to určitě,budu držet palce :)

01.10.2009 14:21:00 | Tvoje Hvězdička

moc hezky napsané:) budu držet palce,ať se to zlepší;)

24.05.2009 18:14:00 | Soledad

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí