Malý dopis

Malý dopis

Anotace: Napsala jsem to, když mi umřel děda a já v jeho deskách s obrázky od vnoučat našla linkovaný papír s těmito mými slovy...

Dostal jsem dopis od své vnučky… Ta malinká obálka s jediným papírem vytrženým ze školního sešitu, byla ztěžklá jen pár slovy psanými pod sebou a obtaženými barevnými propiskami:
MAJÍ
SE
RÁDI
ČÍM
DÁL
MÍŇ
Pod nimi zelo červené srdíčko, jehož jedna polovina nesla se ztracenou hrdostí MÁMA a druhá podobně TÁTA.
Je to už několik let, má vnučka je už dospělá, daleko s vlastním životem a rodinou. Však i dnes ten malý dopis zatěžuje šuplík v mém sekretáři, stejně jako kdysi srdíčko mé vnučky.
Před týdnem můj dědeček zemřel.
Ve tvém stařičkém sekretáři jsem našla červený diář a v něm svůj dopis, který jsem ti napsala jako dítě. Už jsem se naučila na něj nemyslet a snad i zapomenout. Máš tu založených i několik, již zežloutlých, fotek – ty chvilky se vybavují, i ty, které znám pouze z vyprávění. Je tu i copánek z mých vlasů a čtyřlístek z louky u „našeho“ lesa, co jsem ti dala k narozeninám. Svatební oznámení, které jsem ti poslala, ale ty jsi nepřijel. Teď ti sem přikládám fotku své rodiny, co jsi nikdy neviděl. Moc mě to mrzí! Jsem ale v pořádku, dědečku, šťastná. A ještě své parte…
Budeš mi vždycky chybět!
Autor Teri., 09.05.2009
Přečteno 203x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí