Time Of Dying

Time Of Dying

Anotace: Měla jsem slabší chvilku v suplované matice

Stáli jsme před vchodem do mého baráku. Oba jsme se spolu smáli. Následoval dlouhý a vášnivý polibek a Luis se začal vzdalovat. Opřela jsem se o domovní dveře a čekala až zmizí za roh. Naposledy se usmál a mávnul mi. Strkala jsem klíč do zámku když se ozval odporný a bolestný výkřik a následně utíkající kroky v kalužích. Upustila jsem klíče na zem a šla jsem se podívat co se stalo. Něčí tělo tam bezvládně leželo. Přikryla jsem si ústa rukou a šla jsem blíž.
Sesunula jsem se na zem. Po tvářích se mi začaly kutálet slzy. Praštila jsem kabelkou do kaluže a začala jsem lovit mobil. Brečela jsem a hystericky křičela. Přimáčkla jsem prsty k Luisově bodné ráně. Byl to hrozný pocit. S každou kapkou krve která mi protekla mezi prsty se ztrácel i kus jeho. A já? Já jsem s tím nemohla nic dělat. Jen sem tam klečela v kaluži vedle něj, bílé džíny mi začaly nasakovat krví a a po tvářích mi stékaly černé slzy-to dělala řasenka. Pevně jsem držela prsty na ráně a vzlykající jsem čekala.
Vše se seběhlo neuvěřitelně rychle...myslím že mi možná i někdo něco řekl. Najednou všude bylo ticho. Byl slyšet jen můj nářek, kapky deště dopadající na zem a ruch velkoměsta. Klečela jsem tam, sama, v té zapadlé ulici v závoji noci.
Musela jsem se vzpamatovat. Popadla jsem kabelku a šla jsem před vchod pro klíče. Prošla jsem chodbou na zadní dvorek a nasedla jsem do auta. Vyřítila jsem se na silnici z ulice kde se to všechno stalo a jela jsem do nemocnice svaté Anny za Luisem. Nesmí zemřít. Jela jsem jako silniční pirát-červená nečervená, přechod nepřechod-TEĎ JEDU JÁ!!!
Brzdy mého auta zaskřípaly a já jsem vyskočila ze dveří a utíkala na informace. Mé bíle oblečení bylo nasáklé červenou barvou krve a šedou barvou z kaluže.
"Luis-Luis Mackenzie!!!" zakřičela jsem udýchaně.
"Slečno uklidněte se-"
"Ne neuklidním se-kde je Luis?!!!" zarazila jsem jí.
"Je mi..."
"Smím nějak pomoci?" zeptal se přicházející doktor.
"Před chvílí přivezli mého přítele L-"
"Ano pojďte se mnou."
*
*
"COŽE?!!!" znovu mě poadl amok a vhrkly slzy do očí. To bylo zkrátka nepřípustné! On nesmí být mrtvý-prostě nesmí! Ten doktor se mě pořád snažil utěšit.
"To bude dobrý..."
Ne nebude to dobrý! Mě jsou jeho kecy někde. Kopla jsem do židle a převrátila jsem stolek s kafem. Vyběhla jsem z doktorkého pokoje směrem ke svému autu. Chovala jsem se jako řízená střela.
Nasedla jsem do auta a vyjela jsem z města. Jela jsem krajní silnicí lemovanou stromy.
*
Ticho.
*
Pamatuji si jen nějaká světla, dým a tmu. Jsem mrtvá
Autor ovocná meruňka, 14.05.2009
Přečteno 305x
Tipy 3
Poslední tipující: ilona, Anne Leyyd, Rychlý Tep
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc vám všem děkujuuu :)

23.09.2009 19:23:00 | ovocná meruňka

Sárko, přecetla sem to jednim dechem. Je to krasne napsany!

09.08.2009 19:40:00 | Immortal Princess

Řekla jsem si, že tuhle povídku pořádně okomentuju. Že napíšu tak dlouhý komentář, až se ti z toho protočí panenky a ještě dva týdny to budeš vydýchávat. Ale nemůžu, protože mi došla slova. Ještě na začátku jsem přesně věděla, co do tohodle políčka napíšu, teď už asi ani nevím, jak se jmenuju. Jediná moje reakce na tvůj příběh? Páni... Na víc se můj naprosto zaskočený mozek v současné chvíli nezmůže.

29.07.2009 17:05:00 | Sasanka18

Vítej na Literu! :) Čtivě napsané, zajímavé, dobře se to četlo. Jen jestli to na konci byla sebevražda ... tak musím říct, že to by se mi nelíbilo.

14.05.2009 20:58:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí