Med III.

Med III.

Anotace: Fuj.

III.

Z mlhy se vynořila opět ona postava a začala se přibližovat zpět.
"A mám tě!" Její ruce draply naprázdno studený nadranní vzduch. Zvířený prach jí tančil v ústech, na zubech tvořil tmavohnědý povlak. Rozlepila oči a rozhlédla se do namodralého rána. Obrátila se naznak a pozorovala světlající oblohu. Nad jejíma očima se objevila hlava, ale nebylo poznat tvář. Prudkým pohybem se pokusila vstát, ale svaly ji zradily, upadla zpět. Překulila se na břicho a rukama se zarývala do suché rozpraskané hlíny. Za nehty měla špínu černou jako dehet, plazila se po zemi směrem, kde tušila onen stín. Ještě stále ji pálila poraněná tvář, holé nohy rozdíraly kamínky až na krev, jak táhla upocenýma rukama své těžké tělo slepě a pomalu vpřed. Zmítalo se v náporech, snaze vydat poslední síly, svaly se třásly a selhávaly, každou chvíli se zastavila a z úst jí vyšla změť slov, pláče a zoufalého křiku. Když tu se konečně objevila postava. Přiblížila se k ní. Zaradovala se - neměla už příliš sil. Neznámý k ní mlčky přistoupil.
"Ty... " ochraptěle vymámila z hrdla jedno slovo a vztáhla ruku k podivné osobě. Náhle však její tvář prudce udeřila o zem - na zátylku ucítila cosi. A potom už nic.
Mlha opadla. Vycházelo slunce, matné se zostřovalo. V blízké ulici se otevřelo několik málo oken.
Autor Já Esther Ruth, 18.05.2009
Přečteno 304x
Tipy 7
Poslední tipující: Koskenkorva, ludmil, M.V.Jung.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Inu, můj odborný, čistě literární úsudek: je to nový dekadentní romantismus. Je to možná moc krátké, aby se to dalo považovat za hodnotné dílo, je to taková koncentrovaná malba, surové mastné obrazy. Jak vzpomínám, takové Proč je svět tak krutý k holubům bylo lepší, ale doufám, že to ode mě nevyznívá krutě. Ono je to možná taková příliš snové, příliš vymyšlené, příliš barokní, nereflektuje to přítomnou realitu pozemskou, nýbrž se to plaví ve světě idejí dekadentním, odkud se to snaží pozorovat snad reálné okamžiky ze života tvého. Tak já to vidím.

21.05.2009 20:17:00 | ludmil

nebudu lhát, když řeknu, že mě to překvapilo. ty teda dokážeš věci, to jsem netušil. nu. počkejme na komentář někoho povolanějšího. počkejme na ludmilův úsudek, ale myslím, že je to velmi dobré, už kvůli tomu, kdy se to odehrává, nad ránem, a taky mě to zasáhlo těmi náznaky. není tam nic popsáno dopodrobna, ale možná to vidím špatně. víš, že svět vnímám jinak. povedlo se ti to.
*
(ale o tom, co tě k tomu vedlo, si promluvíme jinde, souhlasíš?)

19.05.2009 01:36:00 | tenflipskáj dysfunkt

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí