Půlnoční slzy

Půlnoční slzy

Anotace: Již nikdy nechtěla brečet kvůli těm, co ji ignorují a nenávidí... Mohu poprosit o komentář?:)

V tiché mrazivé únorové noci hodiny odbíjejí půlnoc. Celý dům už spí. Tedy až na jednu zbloudilou duši, jež sedí v okně a pozoruje poletující vločky sněhu. Jsou jako my: rodí se o samotě, samy se protloukají svým životem bojujíc o místo na chodníku, kde také samy umírají.
Ještě chvíli seděla v okně, ale pak už se rozhodla. Než žít tento život, plný nenávisti, kde pro ni nikdo nemá kousek vlídného slova, kde ji nikdo nemá rád a nikomu nestojí ani za úsměv, raději zemře. Zemře kdy ona bude chtít a jak bude chtít. Konečně vezme život do svých rukou...a ten okamžik nastal právě teď.
Seskočila z okna zpět do pokoje a pohled jí ulpěl na žiletce, volně pohozené na psacím stole. S podivuhodným klidem vzala ocelovou krásku do ruky a několikrát si jí přejela přes zápěstí. Čím dál hlouběji se kousek ostrého kovu zarýval do štíhlého zápěstí...
Věděla že nemá cenu brečet - vždyť to tak chtěla. Ale i přesto slzy padaly na rány, a smíchané s rudou krví putovaly na podlahu, kde s tichým plesknutím dopadly do kaluže krve. Poslední slzy vybrečené na tomto světě...
Autor Emilly, 24.05.2009
Přečteno 265x
Tipy 1
Poslední tipující: Dominik Plesr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přijde mi milá Emilly, že jsi to téma a atmosféru mohla více rozvést.Hrdinka tvé povídky se podřezáva velice klidně a pomalu, avšak pochybuji, že by tomu tak bylo ve skutečnosti.Lepší by bylo skočit z toho okna...

13.07.2010 00:23:00 | Dominik Plesr

Tohle je velice zvláštní věc, když člověk přemýšlí o sebevraždě. Většinou je dílem dlouhodobě trvajících depresí...traumatů. Nikdy jsem nic takového neprožíval, ale dokáži si představit bolest ze samoty, nenávist k... a především to okolí, které je asi tím nějvětším problémem. Někdo to má v sobě zakódované,někdy je dlouhod.vývojem negace z rodinného prostředí, někdy se objeví zcela nečekaně tento problém, o kterém píšeš. Je vhodné vyhledat pomoc a nenechat to dojít až k nejhoršímu. Důležité je mít někoho u sebe a říct mu vše, co člověk cítí. Nejhorší je, že někdo takové myšlenky dokáže skrývat, a pak ani okolí(rodiče, partner...) si všimnou tehdy, když se něco stane.

12.07.2010 22:49:00 | Krahujec

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí