Láska na první pohled

Láska na první pohled

Anotace: Může vydržet na celý život.....

Hodně lidí toho moc namluví o lásce. Jak je krásná. Jak jim ublížila. Jak ji mají a jak nemají. Jak moc ji chtějí a nebo nechtějí. Já ji chtěla a hledala. Poznávala jednoho kluka za druhým. Najednou z dívky byla žena a z chlapců muži. Co jsem ale vlastně hledala. Krásu, inteligenci, majetek? To ale nebyla láska a já to moc dobře věděla.

Jednou jsem slyšela vyprávět o lásce na první pohled a byla z toho láska na celý život. Bláhovost….

Jdu po ulici a vidím ho tam stát. Na druhé straně rušné ulice. Dívá se na mě tím pohledem co nahradí tisíce slov a dotyků. Všechno přestává existovat. Neříkáme nic jen se díváme. Ten pohled řekl „Miluji tě.“ A já za ním slepě šla. Jeho oči se usmívali a já jimi viděla do jeho srdce.V těch mých četl jako v knize z červené knihovny. Tohle je Láska. V tu chvíli jsem milovala a byla to láska na první pohled. Jediný pohled který patřil jen jemu…. Ta láska byla na celý život. Na celých 10 vteřin…

Já se nerozhlédla, než jsem začala přecházet.
Autor Naty, 29.05.2009
Přečteno 292x
Tipy 4
Poslední tipující: @lex, Gabruša, N.Ryba
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí