můj 1. příběh

můj 1. příběh

Anotace: asi to bude nuda, ale co už

Byla jednou jedna holka. Její život byl celkem normální až na to, že její rodiče byli od jejich 5 let rozvedeni,ale na to už si ona zvykla. Všechny dny probíhali normálně. Dopoledne chodila do školy, odpoledne buď byla venku a nebo se učila. Až jednou ji ve škole řekli, že se pojede na lyžák. Dívka byla šťastná, představovala si jaké to tam bude super s jejíma nejlepšíma kamoškama. Také snila o tom s kým přesně bude na pokoji.
Vše ji vyšlo lyžák byl super, ale poslední večer, když byla rozlučka dívka se asi zamilovala. Všem tvrdila, že to je jen super kamoš dokonce i jemu, a všichni ji to věřili. Jen ona věděla, že ho miluje. Když přijeli z lyžáku dívka se o chlapce ještě chvíli snažila, ale pak pochopila, že u něj asi nemá šanci, ale i přesto ho pořád milovala, jen se o něho tak nezajímala. ON začal chodit s nejhezčí holkou ze školy a to dívku zranilo. Bolelo ji to moc. Na internetu četla o stylu, který se jmenuje EMO a vzpomněla si na žiletku, kterou má její matka v koupelně. Dívka byla doma sama a tak si šla pro žiletku. Napřed ji přejela jen tak zlehounka po ruce, žiletka byla ostrá a tak se objevili tečičky krve. Pak si do ruky žiletkou vyřezala jeho jméno. Bolelo ji to, ale bylo to přesně, jak na internetu - ulevilo se ji. Najednou zajela trochu hlouběji. A to se opakovalo každý večer. Stala se z toho dívčina závislost. Když viděla toho kluka, kterého milovala s tou holkou, ze kterou chodil, jak se líbali, okamžitě ji vyhrkli do očí slzy a běžela na záchod. Tam vytáhla žiletku a řízla se, ale tentokrát ji to nepomohlo jako minule musela víc a víc a víc a víc až si podřezala žíly. Když to zjistila a viděla, jak pomalu ale jistě umírá, stihla ještě z batohu vytáhnout papír a vzala si propisku, kterou mela v kapse a na ten papír z poslednich sil napsala: !MILUJI TĚ A BUDU MILOVAT! Jak to dopsala klesla a umřela.
Když přišla na záchod její nejlepší kamarádka neveřila svým očím. "Proč mi o tom neřekla? Proč se řezela? Proč to muselo dopadnout zrovna takhle? Proč?" zavolala zachranku, ale už bylo pozdě...pak se stalo něco neuvěřitelného. Když se dozvěděl o dívčině smrti kluk, kterého milovala rozbrečel se a řekl dívčině nejlepší kamošce to, co nikomu nikdy neřekl. Byly to 2 věci: 1. byla ta, že miloval Jitku (tu holku, co se podřezala)a 2. věc byla, že se kvůli ní řezal, protože si myslí, že ona ho nikdy nemilovala. On se nikdy nedozví, že ten vzkaz, co tam ležel byl pro něho a ona se nikdy nedozví, že on ji také miloval:(
Autor E2, 06.06.2009
Přečteno 246x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ještě by to chtělo zapracovat...zkus být originální....tohle je už tak ohrané téma, že už to lidi uřčitě ani nebaví číst...

09.06.2009 16:28:00 | něžnost-sama

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí