Zatracena...

Zatracena...

Anotace: Život je jen pouhá hra

Stála na okraji propasti, dívala se dolů. Přemýšlela nad poslední částí svého života, která se udála. Den začal jako každý jiný. Vlastně za celý její život, by ani jinak začít nemohl, pořád dokola se odvíjející stejný příběh, pořád dokola stejný stereotyp. Možná si ani nedokázala svůj život jinak představit, než být šedou myškou, která se snaží přežít ve světě hnusných a zkorumpovaných lidí. Proplouvat životem jako by vůbec nebyla, ji šlo velice dobře. V místnosti kde bylo sto lidí, dokázala sama stát v rohu aniž by si někdo povšiml zda tam je či není. Bez větších problému uměla svoje pocity skrýt a nedávat je nikomu najevo. Netušila však, že toto by se ji mohlo stát osudným. Dokud nepoznala kluka, který ji změnil úplně od základů. Najednou se z ní stala vyhledávaná a všemi obdivovaná společnice. Nikoho by ani nenapadlo, že tahle dívka ještě před nedávnem stála vedle nich a oni si jí ani nepovšimli. Svět, kterému se tolik vyhýbala, který tolik nesnášela se jí stal zábavou. Byla najednou tolik oblíbená a každý se s ní chtěl přátelit, každý jí sděloval své problémy, jako by ona byla ta, co umí pomoct, ztratila sama sebe. Zdálo se jí, že už to není jako dřív. Nebyla si jistá, zda by se chtěla vrátit ke svému životu, ale nebyla si ani jistá tím, jestli by chtěla tohle.
Žádné dlouhé přemýšlení, na to nebyl čas. Pořád ji někdo někam zval a prosil o jeji přítomnost. Dny se zdály jako pár vteřin, co utíkají světelnou rychlostí. Čím dál víc byla unavenější sama sebou. Přišla si jako kus masa, o který se rvou dravá zvířata. Nechápala jak se mohla nechat zlákat. Ze zbytku sil vyrvala se davu kluků, co ji doprovázeli ze školy, rychlým krokem zaběhla za nejbližší dům. Těžce lapala po dechu, věděla, že déle nevydrží...sjela po zdi až na zem..pokrčila kolena a hlavu si položila na ně. Neví jak dlouho tam seděla, ale věděla, že tohle už nechce. Těžké kapky slz dopadali na zem. Sebrala všechnu sílu, zvedla se a šla po cestě. Až za město kde kdysi bývala tak ráda...teď je tu znovu...neví zdali jít zpět nebo uletět....
Autor anděl s černou duší, 15.06.2009
Přečteno 224x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí