Dick a balon

Dick a balon

Anotace: Doufám, že tento alegorický epos pomůže lidem pochopit složitost bytí a daňových formulářů. Snad si každý z vás najde mezi postavami svého dvojníka a dozví se tak něco o sobě, aby se mohl vyvinout v plnohodnotnou lidskou bytost. :-)

Dick má balon. Veliký balon. Veliký červený balon. Dick svůj balon miluje. Dick svůj veliký balon miluje. Dick svůj veliký červený balon miluje. Dick bez balonu neudělá ani krok. Dick ale udělal jednu velkou chybu. Dick šel totiž na procházku mezi kaktusy. Měl s sebou svůj veliký červený balon. Dickovi jeho veliký červený balon praskl. Dick běžel domů a plakal.
Dick dostal nový balon. Malinký balon. Malinký modrý balon. Dick nebyl nadšen. Ale byl rád, že má alespoň něco. Dick tedy chodil všude s malinkým modrým balonem. Postupně si Dick malinký modrý balon zamiloval stejně, jako si kdysi zamiloval veliký červený balon.
Jednou šel Dick kolem kanálu. Dickovi do kanálu spadl jeho malinký modrý balon. Dick se už ale nasral! Dick běžel domů a požadoval od maminky nový balon. Maminka Dicka objala, dala mu pusu na čelo a vyhodila ho z domu. Dick musel té noci spát pod mostem, protože ho maminka už nepustila do domu. Dick už neměl žádný balon. Dick v podstatě neměl už žádné hračky. Dick vlastně neměl vůbec nic. Dick hladověl. Dickovi byla zima. Dicka kousla krysa. Dick se svíjel pod mostem bolestí, dokud nepřišel nějaký vystrašený muž a nestrčil mu do ruky zakrvácený nůž. Dick nevěděl, co má dělat a převracel nůž v ruce. Pak se přihnal jiný muž. Tenhle muž ale vypadal zarputile a měl uniformu policie. Dick byl okamžitě zatčen.
Dicka vyslýchali. Dick ale nic nevěděl, a tak jim nemohl nic povědět. Tak tedy Dicka zmlátili pendreky a hodili do cely. Dick byl docela rád, protože v cele bylo sucho a měl tu i lůžko. Dick vyplivl krev a tři zuby na betonovou podlahu cely a lehl si. Za chvilku už spal.
Příštího dne Dicka odsoudili za vraždu. Dick dostal doživotí a už nikdy nemusel spát pod mostem. Měl zdarma ubytování, stravu a našel si ve vězení spoustu nových přátel. Přes internet se seznámil s dodavatelem balonků na oslavy. A tak měl Dick po zbytek života dostatek balonů.
Autor Kach, 23.06.2009
Přečteno 233x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí