Zlomené srdce aneb kamarádství nebo láska?

Zlomené srdce aneb kamarádství nebo láska?

Anotace: Tato povídka bude na pokračování, tudíž sem budu dávat nejspíš jeden díl povídky měsíčně. Jinak hlavní postavy jsou Rachel, Eva, Mischell a Tom, Ale nejhlavnější postavou je Rachel. Tak na co čekáte? dejte se do čtení 1. dílu této povídky.

Ahojky, já jsem Rachel, a mám dvě nejlepší kámošky Evu a Michelle.
Eva je z nás nejchytřejší, na vysvědčení má samé a to jsme v deváté třídě, po základce by chtěla jít na
gymnázium, ale ještě jí čekají přijímačky. Ona na to má protože je nejchytřejší holčina v naší třídě, ne že by byla šprtka ale je příšerně
chytrá proto má samé jedničky. Jinak Eva je krátkovlasá černovláska, je jí 15 let a je vyšší než já.
Michelle často jí říkáme Miky, protože je to zdrobnělina jejího jména, Miky má s kluky hodně zkušeností a je hezká narozdíl ode mě. Minulý rok vyhrála miss v naší škole.Michelle si jde vždycky za svým cílem a tentokrát se jí to asi nejspíš zase povede, po základce jde na dramatickou školu a myslím že na to má protože je to ta největší herečka jaká kdy byla. Jinak Miky je dlouhovlasá blondýna, je jí 14 let a nesnáší vtipy o blonckách.
Já se od obou dvou dost liším nejsem ani chytrá ani hezká, i když Miky tvrdí že jsem prý hezká ale já jí to nevěřím. Jinak jsem dlouhovlasá zrzka a je mi 14 let.
Ale teď už k mému příběhu:

Už je konec prázdnin a já vystupuju ze školního autobusu, a rovnou si to mířím ke škole, kde na mě už čeká Eva s Miky.
"Ahoj" pozdraví mě holky dvojhlasně a já jim odpovím. "Tak co prázdniny?" zeptá se mě Miky a já jí odvětila jediným krátkým slovem že byli super. Po mé odpovědi zamíříme dovnitř a snažíme se být co nejdřív ve třídě aby jsme si vybrali nějaké vhodné místo.
Sedly jsme si k oknu, holky si sedly do poslední lavice a já hned před ně. Za pár minut zazvonilo na hodinu a přišla naše učitelka s novým klukem, který byl fakt ten nejhezčí kluk kterého jsem kdy poznala. Já učitelku nevnímala a tak mi snad vše uniklo kromě toho že se jmenuje Tomáš a že se přistěhoval z Bratislavy. "No a teď řekni svým spolužákům něco o sobě vlastními slovy" řekla učitelka
a Tomáš se dal do povídání "Takže jak už jste určo slyšely jmenuju se tomáš, ale chtěl bych aby jste mi říkali Tom a přistěhoval jsem se z Bratislavy"
"To bylo docela dobré a teď si sedni prozatím támhle k Rachel" řekla a ukázala na místo vedle mě.


tak a to je konec 1. dílu, další by měl vyjít 24. července 2009
Autor Sindybela, 24.06.2009
Přečteno 293x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí