JSI MÁ DROGA/ AOI & MIYAVI

JSI MÁ DROGA/ AOI & MIYAVI

Anotace: Jsou kamarádi od dětství, dosto dlouho se neviděli ale jeden druhého nepřestali milovat a znovu si to připomněli. WARNING: not happy-end PAIRING: Aoi (the GazettE) & Miyavi

WARNING: tato povídka je yaoi nebo jinak řečeno slash, kdo ej neznalý jde tu o sexuální vztah mezi dvěma muži.

READING: 15+

Seděl jsem ve vlaku, který jel do Tokya. Na hlavě jsem měl kapuci, která byla stažená hodně do obličeje aby mi do něj bylo vidět jen minimálně. Hlavu jsem měl sklonenou, dneska jsem měl nejmenší zájem o to aby mě někdo poznal. Z reproduktorů se ozvalo "Tokyo, hlavní nádraží" zvedl jsem se a vystoupil. Do očí mě bodala záře slunce, zvedl jsem obličej a koukl se po nádraží abych ho našel, svého kamarád z dětství. Našel jsem ho, stál tam lehce opřený o zeď, na sobě měl uplé černé kožené kalhoty, černou rozeplou košili a v puse jeho oblíbenou cigaretu. Okamžitě mě zpozoroval. Došel jsem k němu.


"Aoi, něco jsem ti o tom kouření říkal" vyndal jsem mu cigaretu z ůst a zašlápl jí do země.
"Miyavi" zakřičel mé jméno a skočil po mě jak pěti-letý chlapec.


Aoi byl kamarád ze základky. Ve škole jsem dělali strašný kraviny a každá lumpárna byla naše práce. Máme spolu spousty zážitků. Společně jsme se naučili na kytaru a já později i trochu zpívat. Jenže pak se naše cesty rozešli, on šel do skupiny The GazettE a já na solovou dráhu. Od vysoký jsme se neviděli. Je to skoro už pět let. Potkávali jsme se na růsznách koncertech ale tam nebyl čas si nějak promluvit. Konečně jsme se sešli. Když mě objal ucítil jsem jeho dětskou vůni, voní stále stejně, a vůni vanilky, která z něj je cítít od doby co kouří vanilkové cigarety.


"Miyavi, jsem tak rád že jsi přijel" doobjal mě a usmál se na mě.
"Jo, taky jsem rád" usmál jsem se na něj a čekal co vymyslí.
"Nezajdem někam na jídlo ještě jsem nejedl a ani jsem nesnídal.


Nabídl a já jen kývnutím souhlasil. Zavedl mě do nejlepší sushi restaurace v Tokyu. Posadili jsme se do výklenku v zadní části restaurace, kde byl závěc. Přinesli nám strašně moc sushi a k tomu saké. Pustili jsme se do jídla.


"Tohle musíš ochutnat!" kvíknul Aoi a už mi soukla nějaký kousek sushi do pusy. Tak roztomile se soustředil aby mu sushi nespadlo někam mimo a aby se trefil do mých úst. Dokousal jsem ho.


"Vítečené" lepší sushi jsem snad nejedl. Ošividně Aoi ví kde dobře vaří a že tady vařili opravdu dobře. Měli i výborné sushi. Do večera jsem zůstali v téhle restauraci a pomalu jedli tu hromadu sushi a pili výborné saké.


"Jak jde kapela?" optal jsem se Aoi.
"Bože, suprově, právě doděláváme nové album, řeknuti bude to nářez!" začal se radostně smát a pobrukoval si nějakou melodii, nějaké písně z nového alba, líbila se mi.
"A co ty a tvoje žena?" optal se Aoi zvídavě a koukal na mě těma svýma rozotmilýma očima.
"No dobrý, budem mít prcka" usmál jsem se a napil se saké.
"Asi už půjdem né?" optal se Aoi.
"Jo, jasně" začal jsem se zvedat a mezitím Aoi zaplatil.


Když jsme se vyštrachali ven byla už tma a ulicemi Tokya se procházely davy lidí, různých ras ale převládajíc japonsů, různých stylů, hlavně gyaru a visual kei ale mezi nimi byli i normální úředníci. Šel jsem směrem nádraží.


"Momen Miyavi, kam jdeš?" chytl mě za ruku Aoi.
"Kam bych čel jedu domů, dík že jsme pokecali po takový době" řekl jsem vděčně a chtěl jít dál.
"No tak to ne, hezky u me přespíš ještě dáme saké u mě, něco zahrajem, noc je mladá!" řekl nadšené Aoi a už jsme si to mířili k němu. Cestou jsme su zpívali nějaký naše hity. Překvapilo mne kolik mých písni Aoi zná.


Klíč zapadl do zámku a oba jsme se ocitli v Aoi bytě. Byl malý ale útulný a příjemně zařízený. Nějak jsme ze sebe dostaly boty a Aoi zamířil do ledničky pro saké. Hupsnul jsme na gauč a nohy jsme si hodil na stůl. Mezitím nám Aoi nalil. Porozhlídl jsem se a uviděl jsme fotky ze základky, ze střední a i pozdější fotky z mojí kariéry.


"Koukám že si na naše přátelství nezapomněl" řekl jsem radostně opravdu mě to potěšilo.
"Nezapomněl" začervenal se Aoi, tahle reakce mě překvapila.
"Děje se něco Aoi?" optal jsem se buď měl už mnoho saké nebo se něco stalo.
"No, vlastně nic ..." odmlčel se a sklonil hlavu "máš ženu a děti" zamumlal tak že jsem mu pomalu ani nerozumněl.
"No co mám ženu a dítě ..." upozornil jsem ho že mám jen jedno "...co je Aoi?" choval se dost divně.


Zvedl se a namířil si to ke mě. Nějak se mu povedlo mě svalit na ten gauč. Držel mi ruce a já se nemohl nějak bránit bo změnit polohu. Najednou jsem ucítil jeho rty na těch svých. Odhodil jsme ho od sebe. Aoi se zapotácel ale ustál to.


"Sakra! Co blbneš?" otřel jsem si rty.
"No, víš Miyavi, tohle už trvá od střední ... já ... no ..." zasekával se Aoi "... no já tě miluji" řekl a zoufale spadl na zem s brekem.


Chvilku jsem si přebíral co mi to vlastně Aoi řekl. Věděl jsem že k němu také něco cítím ale v tomhle světě je nemožné milovat Aoi z The GazettE.


"nemohu tě milovat Aoi, jsi Aoi z The GazettE, nejde to" řekl jsem celkem posmutněle.


Aoi vztal a došel ke mě. Objal mě a své rty dal k mému uchu a olízl mi ucho a jemně zkousl lalůček. Projela mnou vlna vzrušení a jemně jsem se otřásl.


"Mmiluj mne jako Aoi, jako svého milence, jen jako někoho koho miluješ, zapomeň na nějaký The GazettE!" řekl toužebně Aoi.


Popadl jsem ho za bohy a vyzdvihl jsem ho a chytl ho za zadek. Přenesl jsem ho do postele kde jsme ho pomalu položil. Začal jsem ho vášnivě líbat a on mne začal hladit po celém těle. Doslova jsem z něj serval jeho košili a sjel jsem rty k jeho bradavkám. Začal jsme kolem jedné kroužit špičkou jazyka a s druhou jsme si hrál rukou. Aoi začal zrychleně dýchat a když jsme mu bradavku lehce zkousl, celý se prohnul. Rozepl jsme mu kalhoty a jemně mu začal masírovat koule. Jeho penis se dost rychle postavil. Svlékl jsem si mikinu, tílko i kalhoty proto že Aoi nebyl schopný to udělat. Jeho jsem také zbavil kalhot. Aoi mě hladil po zádech a já se zabíval jeho rty. Najednou se naše piercingy o sebe zasekly.


"Krucinál" zaedoval jsem a Aoi zakňučel proto že ho to zabolelo.
"Moment" řekl jsem a vyndal jsme svůj piercing z úst a nějk ho vyprostil z Aoi piercingu.
"Tu bolest ti vynahradím" Aoi se zasmál to zatáhnutí ho muselo bolet minimálně.


Zase jsem ho začal líbat. Jeho rty byly horké tak jako jeho tělo, jeho pohyby signalizovali že mě chce. Stáhnul si trenky a já sobě taky. Chytl jsem jeho penic do ruky a začal s ní mírně pohybovat. Aoi začal vzdychat ale tlumil to polštářem, který kousal. Moje pohyby ruky začaly zrychlovat a já ho jemně kousal na krku. Aoi rychle vyvrcholil a já měl jeho sperma na svém břichu. Chvilku jsem ho nechla oddychnout a jen jsem ho jemně líbal. Potom se na mne podíval tázavým pohledem a chtěl mě rukou uspokojit také načež jsme mu jí chytl a dal za hlavu. Otočil jsem ho na břicho a jemu bylo jasné co budu dělat.


"Miyavi, ale do mě to nikdo nedělal" řekl rozpačitě Aoi.
"Ty jsi ještě panic?" po téhle stránce myšleno.
"Haii" kvíkli Aoi.
"Budu se snažit aby to nebolelo" zašeptal jsem mu do ucha.


Setřel jsem si z břicha trochu Aoi sperma, použiju ho jako lubrigační gel. Zasunul jsem do něj jeden prst a Aoi zakňučel slastí. Po chvilce dráždění jsem přidal druhý a třetí. Nakonec jsem vsunul svůj penis.


"Teď to malinko zabolí" řekl jsem a jemně je Aoi přejel prsty po zádech.


Dorazil jsem a Aoi hlasitě zakřičel, trochu ho to boleoo ale jak křikl, byla v tom slyšet slast. Začal jsem nabírat na rychlosti a i na síle přirážení. Aoi řval na celý pokoj a zatínal dlaně do postele. Vydržel jsme celkem dlouho ale nakonec jsem se do Aoi udělal a padl únavou vedlě nej. Oba jsme byli spocení a vůně našich těl naplňovala mísnost. Aoi se ke mě přitulil.


"Miluji tě Miyavi" špitl a prstem mi objižděl linie mého břicha.
"Dobře" nevěděl jsem co říct.
"Také tě miluji Aoi" vtiskl jsem mu polibeh do vlasů a oba nás přikryl.


Ráno jsem se probrla a na mé hrudi sladce spal Aoi. Hlava mě bolela a i celé tělo. To byla noc, moc saké a hlavně sex. Panebože. Sex s Aoi. Teď to bude těžké, jsme milenci a hlavně jsme oba slavní a oba vždycky od sebe. Aoi se probral a rozespale na mne koukal. Přitulil se, oba jsme chtěli aby tohle neskončilo jenže ouha. V zápetí mi začla zvonit telefon a automaticky se zvedl hovor.


"Ahoj miláčku, za hodinku ti jede vlak zpátky, miluji tě Melody" ozvalo se z telefonu.


Aoi smutně sklopil hlavu a začal potichu plakat. Zvedl jsem ho nad sebe abych na něj viděl. Otřel jsem mu slzy a něžně ho políbil.


"Vždy tě budu milovat víc než ji ale sám dobře víš že spolu budeme moct být jen tajně" snažil jsme to říct co nejmíň bolestivě.


Začal jsme zbírat své oblečení a oblikat se. Aoi na mě koukal z postele a bezvládně tam ležel. Byl celý nahý a mě bavilo se na něj dívat, jenže jsme neměl čas. Dooblékl jsem se, sebral telefon ze země a došel k němu.


"Aishiteiru" řekl jsem mu a políbil ho, naposledy jsem se dothl jeho uzkých boků a přejel mu prsty ve vlasech a odešel jsem z bytu.


Zamířil jsem na nádraží. Celou cestu jsme probrečel a kdžy jsme vystoupil z vlaku, už na mne čekala Melody. Došel jsem k ní.


"Stalo se něco, pohádal jsi se s Aoi?" optala se starostlivě a jemně mě objala.
"Jo, jen trošku" to bylo všechno co jsem ze sebe dostal.
Autor YumeOokami, 06.07.2009
Přečteno 493x
Tipy 2
Poslední tipující: niki-chan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jaaaaaj, to byla náááádhera, sim eště nějaká taková povíííídka, to bylo božííííí, lepší jsem nečetlaaaa :) ;)))

02.01.2010 20:40:00 | Kiraaa-san

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí