Zlomová částo toho všeho

Zlomová částo toho všeho

Anotace: No, řekněme že když jsem viděla Prince dvojí krve tak mi to nedalo a já jsem začala pátrat po povídkách a všude bylo psaný jak se Lily dala dohromady s Jamesem...co to trochu změnit? Nevím jestli to dám na pokračování nebo ne...možná nechám otevřený konec

„ Mudlovská šmejdko!“ vykřikl James.
V tu chvíli však celý zrudnul a začal nesrozumitelně koktat jako když omluvu.
„Co si jí to řekl?!“ žasnul Severus a postavil se odhodlaně vedle Lily, která byla neuvěřitelně vyvedená z míry. Oči se jí začaly zalévat slzami a nepatrně se začala třást.
„Pottere! Neslyšíš?! Jak že si jí to řekl?!“ opakoval znovu Severus.
„Já...já, mě to, mě to vyklouzlo-“ v tu chvíli se ale James zarazil, zatnul pěsti a začal křičet. „ Tobě se tak budu zpovídat Srabusi! Místo toho bych ti měl spíš plesknout za tu drzost!“ řval a vrhnul se kupředu. Sirius a Remus kteří zatím jen stáli se po něm vrhli a drželi ho. „Pusťte mě, sakra pusťte mě na něj!“ křičel a budil dojem šílence. V jeden okamžik se mu podařilo vyklouznout ze sevření svých kamarádů a zahřměl „Levicorpus!“ tak hlasitě že se to neslo po jezeře na míle daleko. V tu chvíli Severus vylétl do vzduchu nohama napřed a bezmocně zůstal viset.
Tohle však Lily rozzuřilo ještě víc. Se všemi knihami které držela praštila o zem. Zpod pláště vytáhla hůlku a udělala krok v před.
„Pottere, koukej ho vrátit zpátky na zem!!!“ zakřičela ještě hlasitěji než předtím James. Ten se však jenom usmál.
„Ale, Evansová vyhrožuje, no to se podívejme.“ a jeho kamarádíčkové i ostatní nevinní přihlížející se zasmáli. „Co mi jako uděláš, když tě neposlechnu?“ dodal.
„Divil by ses, co dokážu ty moulo!“ štěkla vzteky bez sebe. Nepatrně povytáhla obočí a přistoupila o další krok blíž. „Říkám ti naposledy, pusť ho dolů.“ procedila skrz zuby. V Jamesově tváři se objevila nejistota, ve tváři Lily ale naopak zloba a touha po pomstě.
Všude se rozhostilo hrobové ticho, všichni po všech těkali očima a Severus se strachem ve tváři čekal co se stane.
James polknul a pak se jeho výraz změnil v jakousi podivnou grimasu a vypadalo to, že se snaží použít mozek.
Ozval se výkřik a Severus dopadl Lily přímo pod nohy. Byl rudý vzteky že se jemu zase podařilo ho ztrapnit, teď ještě ke všemu před Lily. Ta se však okamžitě sehnula a pomohla mu na nohy.
„Lily promiň-“ vychrlil Severus který si snažil z hábitu dostat zelenou skvrnu od trávy.
„To je dobrý Seve, si v pořádku?“ zeptala se a položila mu ruku na rameno. Severus přikývl a ona se na něj usmála. Potom se k němu přiblížila a začala ho líbat.
Jamesovi spadla čelist až někam ke kolenům a zmodral tak, že to vypadalo jako by ho někdo škrtil. Sirius si s Remusem vyměnil poněkud vyděšený pohled a oba se zase připravili na zásahnout.
Lily se odtáhla od Severuse a sklonila hlavu se šibalským úsměvem. Severus, který měl nyní skoro fialovou barvu stál jako přikovaný a nevěřícně na ní koukal.
James ale zase vyrazil a Sirius s Remusem po něm museli skočit aby jim neutekl.
„Pusťte mě vy dva, tak pusťte mě na toho parchanta! Já ho pošlu do kytek dřív než řekne ,Lektvary!, “ vřeštěl a to přirozeně přitáhlo další diváky. Lily se však s ledovým klidem otočila a zase mírně povytáhla obočí.
„Co ti udělal Pottere?“ a zákeřně se usmála.
James se zase snažil vysmýknout ze sevření svých kamarádů ale ti ho teď drželi o něco pevněji.
„On-onon,“ zajíkal se James „on tě-políbil.“ poslední slovo však řekl spíše pro sebe.
„To není pravda,“ začala Lily stále s úsměvem „ já políbila jeho.“
Podívala se směrem k Severusovi kterému se už začínala vracet normální barva a na tváři se mu taktéž rozhostil úsměv.
„No ale...ale to vůbec nevadí! On-on se neměl nechat!“ křičel James a už klidně stál. Sirius ho však stále držel za rameno.
Liliin výraz se najednou změnil v trochu překvapený a udivený. Protáhla obočí.
„Ty by ses snad nenechal?!“ zeptala se a moc dobře věděla že neexistuje žádný argument kterým by jí mohl James zase sejmout.
„No...jo nechal.“ vydechl tiše James. „Ale to by bylo něco-“ a v tu chvíli se zase zarazil a už nepokračoval. Lily se usmála s tím že zvítězila. Severus však z ničeho nic řekl
„Jo, bylo to něco.“ a zasmál se.
James ho propíchnul pohledem a vyzval Poberty gestem že odcházejí.
Když se diváci smířili s tím že se James už nerozběhne aby zmydlil Severuse taky se odebrali pryč. Teď už tam byli jen oni dva. V jezeře se pomalu začal odrážet měsíc i když ještě nebyla úplně tma.
„Lily, tos neměla...“ a Severuse se zmocnil pocit že to udělala aby naštvala Pottera.
„Já vím, ale já jsem chtěla.“ řekla, usmála se na něj a zvedla poslední knížku. Potom na něj mávla a odešla.
Severus se díval na svůj vlastní odraz a zpětně si přebíral jestli se to stalo a jestli to není sen.
Zapraskalo křoví. Severus se otočil a namířil hůlku. Něco jakoby prošlo kolem něj ale on to neviděl. Když se však otočil úplně ozvalo se „Snape, snad sis to užil. Protože to pravděpodobně byla poslední hezká věc co se ti stala.“ a ďábelský smích.
Autor ovocná meruňka, 21.07.2009
Přečteno 366x
Tipy 6
Poslední tipující: Mahtiel.quicksnake.cz, ilona, Santinan Black, Aleera Darkness
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě se to moc líbilo. Úplně jsem před sebou viděla Jamese, jak křičí, chce se na Severuse vrhnout, ale nemůže, protože ho Sirius drží za hábit. Dokonce jsem i slyšela praskání švů, když James trochu víc zabral. Ráda bych napsala dokonalé, ale to nemůžu, protože dokonalost neexistuje. Každopádně "téměř dokonalé" napíšu moc ráda...

29.07.2009 17:00:00 | Sasanka18

Zajímavé, ale nebylo to poprvé, co slyším o páru Severus Lily.. :) Měla jsi zajímavý nápad, královno času, to zajisté, jen škoda, že mi tam pár věcí chybělo rozepsat... Ale tak třeba jindy a jinde, protože sem by e to možná ani nehodilo.. Ale jinak děkuji za pár příjemných chvil strávených nad touto povídkou... :)
S pozdravem Yennefer

24.07.2009 19:45:00 | Santinan Black

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí