All the way down

All the way down

Anotace: Harry Potter- final battle ??

'' Harry, zachraň mě!!'' zakřičela z posledních sil Hermiona. Harry se zamyslel. Tohle je Voldemort. Už několikrát sem ho přece porazil. Jaký kouzlo mám použít? Už vím, po tomhle kouzle se mu otevře hrudník. ''RictuSEMPRA!!'' Hermiona vypadla z Voldemortova cruciata, zatímco se začal válet na zemi smíchy. ''Zatraceně, to mělo být Sectu a ne Rictu.!! Voldemort se zvedl ze země a přesto, že ho ještě brnělo celé tělo, hlavně tedy na lechtavých místech jako je podpaždí a boky, vyslal nekolik kouzel najednou. Všechna ta kouzla byla zelená. Hermiona byla na místě mrtvá. Ron schovávající se ve křoví se svým holčičím křikem, schytal dávku cruciata začal řvát bolestí. Harry si sundal brýle, flusl si do ruky a promázl si vlasy. Expelliarmus! BUM! Voldemortovi vypadla hůlka. ''Sectusempra'' Voldy to kouzlo odrazil rukou a to se odrazilo přímo vedle křoví, kde se kroutil Ron Weasley. Jeho bolest se zdvojnásobila. Doslova prosil o avadu. Harry téměř praskl zlostí, celý ten vztek se násobil tím, že za svých 20 let života zažil jeden francouzák a ještě se mu to nelíbilo. Co teprv tý čing-čongce?

(pauza)
''Hej Joanne, nemyslím si, že čing-čongka je politicky korektní?''

''Drž hubu debile? Kdo napsal sedm nejlepších knih na světě, dyť se to prodává líp jak bible.''

'' Už bys neměla míchat whiskey s kokainem.''

''Drž hubu, nebo máš padáka''

''Vždyť mi neplatíš?''
JKR se nachvilku odmlčela a začal znovu psát.''

Harrym projel vztek celým tělem. Větší vztek, než když vidíte dva více jorkšíranů jak spolu obědvaj na takovýtý bílý lodi. Harry zvedl hůlku do vzduchu a vykouzlil velkýho stříbrnýho patrona, poslal ho na Voldemorta. Voldemort spadl na kolena a zakřičel něco irsky. ''Mo ceannaigh leabhair. Anois!!'' Harry šel ohlídnout Rona, mávl hůlkou, Ron vstal, šel za Hermionou a mávl hůlkou, Hermiona vstala. Harry si nasadil brýle. Vzpomněl si na Siria, na Brumbála a spoustu dalších lidí co mu umřeli a oni tam byli. Živí a zdraví. ''Harry'', poznamenal Brumbík, děkujem ti za oživení, ale i když si Voldemorta porazil, není všemu konec. Jak sem si hrál s myslánkou pod vlivem, nechtěně jsem výtáhl jednu vzpomínku, na kterou sem už zapomněl. James Potter, nebyl tvůj skutečný otec.'' Brumbál poukázal hůlkou na druhou stranu, než se Harry díval. ''Vchhh, vhhchhhh, Vhchhh vhhchhhh, jsem tvůj otec Harry!!'' Darth Vader tam stál a chraptěl, Harry právě zjistil, že sedm let honil toho nepravého. Harryho rodiče nazabil tyvíškdovole, Harryho rodiče zabil Obi-Wan Kenobi.

Pokračování příště

A nezapomeňte si koupit mojí novou tisíci stranovou autobiografii o tom, jak sem se z obyčejné spisovatelky, která psala po kavárnách stala nechutná miliardářka, co přivedla vaše děti zpět ke knihám. I když jen k těm mým. Jen 49,99 liber.
Autor neuker, 17.09.2009
Přečteno 370x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí