Smrtelný tobogán

Smrtelný tobogán

Anotace: Dva patnácti a třináctletí kamarádi se vydali na koupaliště Potkají tam známé dívky a jeden z nich před nimi začne machrovat. To ale nedopadne docela dobře.

Sbírka: Prázdniny v malérech a příbězích

"Dva dětské a jeden dospělácký lístek," řekl Juro hrubým hlasem. Pokladní vyťukala do počítače cenu a dala tisknout lístek. Pan Davídek vytáhl ze zadní kapsy džínů peněženku a otevřel ji. " třistapadesát korun," řekla pokladní a podávala lístek panu Davídkovi. On jí podal peníze a pokynul na chlapce. " Juro já jdu na pivo a vy se běžte koupat." Posunul si brýle a odešel směrem k bufetu. Do teď mlčící Ivo se kouknul na Jura. Juro mu pohled oplatil a pronesl: " No, tak se půjdeme koupat. Najdeme si místo na věci." Našli místo na lavičce ve stínu. juro si sundal brýle a zakřenil se. "Dost blbě bez těch brýlí vidím," přiznal. Ivo se díval směrem k bazénům. Když už byli v plavkách vydali se k nim. Jako první ivovu pozornost přilákal můstek.Než se juro stačil rozkoukat, Ivo už stál na můstku a chystal se skočit. Skočil, ale nedalo by se tomu říct šipka. Spíš placák.Juro ale tak odvážný nebyl . Vlezl do bazénu radši po schůdkách.Několikrát přeplavali bazén, ale to je pak přestalo bavit." Juro pojďme radši do támhletoho bazénu,ů řekl Ivoa ukzal na rekreační bazén."Dobře jdeme," zakřenil se Juro. Přešli do menšího bazénu, kde dováděli jak pominutí, až je musel plavčík napomenout.!A teď by jsem se šel zachřát do teplého bazénu," navrhl Ivo a utíkal k němu. Jakmile ale vlezli do vody, Juro spatřil dvě děvčata z činžáku ve kterém bydlel." Ivo koukni se," řekl," támhle jsou Daniela a Johana. Plaveme k nim," zavelel."Ahoj,"pozdravil Ivo děvčata. " Čau," pozdravila děvčata najednou. "A co tady děláte," zajímal se Juro. Holky nejprve vyprskly smíchy, ale pak Johana odpověděla: " No my jsem si sem šli zaplavat, protože je teplo.Juro dostal nápad. Ukáže se holkám."jdu na tobogán, jdete někdo se mnou?""Já nepůjdu já se budu jen dívat," vhrkli ostatní tři najednou. Juro tedy sám vykročil k tobogánu. před ním čekalo jen několik děcek, které plavčík rychle pustil. "Běž," řekl plavčík. Juro si sednul a jel. Jel takovou rychlostí, že v poslední zatáčce vyskočil nad koryto tobogánu.Myslel, že dopadne zpět do koryta, ale nestalo se tak. Dopadl na dlážděný chodník.Okamžitě se kolem začali sbíhat lidé, a jakmile i daniela, Johana i Ivo spozorovali že se něco děje přiběhli tam. Plavvčík už volal sanitku. Ivo se prodral davem k Jurovi, klekl k němu a začal křičet: "Juro,Juro,Juro." Byl to zoufalý křik, skoro až plačtivý. Potom Ivo odběhl. Vrátil se s trochu opilým panem Davídkem. ten si jura prohlížel a mlčel. zanedlouho přijela sanitka a odvezla Jura do nemocnice.
Všichni čekali na to, co řekne pan Davídek na to, že na chlapce nedával pozor. po chvíli pan Davídek řekl:" No co už, stalo se."
Autor Veronika 1304, 18.09.2009
Přečteno 270x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí