Nenasytná těla

Nenasytná těla

Anotace: A proč bych to tu nemohla mít? Jen další fiktivní příběh...

Venku se stmívalo. Pokoj osvětlovaly zapálené svíčky, jejichž stíny tančily na bílých zdech. Byla to malá místnost se střešním oknem, nízkou postelí a rytmickou skladbou, vycházející ze zapnutého počítače. A uprostřed toho mladá dívka právě dokončovala svůj svlékací tanec.
Na posteli na ni čekal obnažený kluk, značně vyvedený z míry tím, co právě viděl. Opravdu to pro něj udělala! Překonala stud a rozpaky a při tónech písničky a se smyslným kroucením se zde pomalu svlékala, dokud před ním nestála nahá, rozpálená a toužící.
Podala mu ruku a nechala se zatáhnout pod peřinu, odkud sálalo neuvěřitelné teplo. Ležíc na něm, vtiskla mu vroucný polibek. Její dlouhé vlasy ho zašimraly, když se nad něj sklonila a začala mu líbat krk. S malými rychlými pusami pokračovala na hruď a odtud na jeho krásné bříško. Tady se zastavila. Ráda ho trýznila a jazykem přejížděla kolem podbřišku, místa, kde jsou polibky nejefektivnější, ale nedotkla se ho přímo.
Knotům svíček stále vládly žluté plamínky, rozpálené tak, jako by chtěly vyjádřit pocity těch dvou osob, prožívajících na lůžku své milostné akty. Mladý milenec už dále nesnesl škádlení dívky a rukou jí posunul na to správné místo. Vzala do ruky jeho ztopořený penis a počala hrát své vlastní divadlo. Jezdila po něm jazykem a přitom zvedala zrak k němu, klukovi, kterého milovala a na kterého se ráda dívala v okamžicích, jako byl tento. Přivíral oči a z úst mu každou chvíli uniklo vzdychnutí.
Ještě pár minut pokračovala v dráždění a přitom se sama rukou hladila po těle. Ten pohled byl na kluka příliš. Vzepřel se na rukou a přitáhl ji k sobě. Vpili se do sebe ústy a objímali se tak, jako by toto bylo jejich první milování. Nemohli se jeden druhého nabažit. Chtěli si ten moment zapamatovat navždy.
Dívka zvrátila hlavu a nechala se laskat na krku a ňadrech se vztyčenými bradavkami. Tenhle druh laškování vždy snáší pouze chvíli, způsobuje jí ohromnou slast a požitek, zvláštní pocit, při kterém nechce, aby tato chvíle přestala, ale zároveň touží po něčem víc. Její přítel to poznal a vyhověl jí.
Něžně ji položil na záda a rukou přejel po jejím těle od hlavy přes ňadra až do oblasti, kde mohl cítit vlhký důkaz jejího vzrušení. Pousmál se při zjištění nakolik je roztoužená. Pomaličku na ni nalehl a opět zapojili své rty i jazyky do vášnivých her. Při tom zavedl rukou penis na správné místo a přitlačil. Dívka vzdychla při prvním nárazu jeho mužství. Začal se v ní pomalu pohybovat, nepřestávaje líbat její ústa i krk.
Zrychlovali tempo. Ona, s nohama omotanýma kolem jeho těla, dávala najevo svou touhu, ale i lásku, stupňující se těmito chvilkami. Co chvíli skoro vykřikla, to když se hranice vzrušení dostávala skoro na vrchol, ale kluk byl zkušený, uměl se ve správnou chvíli zastavit a počkat, dokud její narůstající orgasmus na chvíli nepolevil. Chtěl, aby vyvrcholili spolu.
Venku byla tma. V pokoji se nenasytně milovala dvě těla, hořící vnitřní láskou i světlem skomírajících svíček. Ozývalo se hlasité rytmické vzdychání, narůstající s rychlostí přírazů. Konečně dospěli na vrchol. Společně. Dívka, objímající chlapce celým tělem, poslouchajíce dusot jeho cválajícího srdce, se rozplakala. Doufala, že pocit, který měla, nikdy neskončí.
Autor Tracy Beakerová, 20.09.2009
Přečteno 359x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí