První

První

Anotace: Moje první ,,povídka´´ vznikla už dávno. Nepovedená, krátká, ale tak jsem ji napsala. Vlastně je o ničem, pro mě ale o všem. Omluvte případné pravopisné chyby, jsem amatér.

Rok 2003. Vítr foukal tak lehce. Ona, dívka křehká a krásná, seděla na lavičce a na nic nemyslela. Její mysl byla čistá a ona byla tak šťastná a klidná. Nevěděla, co přijde za rok, za dva, nevěděla nic o světě, o té velké splašené džungli. A život? Rád jí nechal, ať věří v její sen. Těšil se na chvílí jejího poznání, na to až pozná, jaký život doopravdy je. Tak krutě se osud chová k srdci dítěte, které se pomalu stává dospělým. A právě v těžké chvíli hledání naloží na tohoto malého človíčka těžké břímě života. Zrovna, když je na dlouhé cestě k sobě samému, se chová tak bezohledně. Zvedla se z lavičky a vydala se k domovu. Bydlela s rodiči a sestrou v bytě, ani malém, ani velkém. Domov pro ni byl moc důležitý, stejně jako její rodina. Nikdy se nestěhovala a asi by nedokázala opustit místo, kde žije už 15 let. Šla po ulici, kterou tak dobře znala. Dokázala by trefit domů i poslepu. Milovala když už se přibližovala k nejznámějším místům. Tady prožila dětství, každý den, tady měla kamarády ze stejného domu a z nejbližsích okolo. Teď už se ale stávalo, že jí někteří bývalí kamarádi ani nepozdraví. Netuší proč. I odpověď na tuto otázku hledá. Tolik nejasností na její hlavu. Přišla ke dveřím bytu, ve kterém bude už za rok tak nešťastná. Netušila nic. Vešla domů. A zabouchla dveře.
Autor PPetrushka, 24.10.2009
Přečteno 473x
Tipy 19
Poslední tipující: Zorenka Ježková, bloodysunset, Hloupá Květinka, Agniezka, Vampire angel, Sýkorka07, Double_U_is_usually_W, Perilan, Bíša, Dev_LATea_princess, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Juju,mně se to taky páčí:o))

11.09.2010 03:26:00 | Zorenka Ježková

...a zajímavé...;-)

23.04.2010 14:40:00 | bloodysunset

pěkné :)

07.03.2010 18:06:00 | Agniezka

Bylo toho málo, ale asi by byla chyba, kdyby toho bylo víc. Povídka to sice není, připadá mi to spíš jako něco na způsob básnické poemy, ale je to sympaticky napsané. Víc pro autora než pro čtenáře :)

10.12.2009 12:40:00 | Perilan

Bylo to pěkné a bylo toho málo;)

09.11.2009 11:16:00 | Doki

povedené,proč psát rovnou román,je to zajímavé ST

07.11.2009 15:44:00 | Radek.oslov.Šafárik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí