Přiskříplá košile a prodavač bez masky

Přiskříplá košile a prodavač bez masky

Anotace: 2. Kapitola FF Halloween se Simple Plan. Tentokrát o tom, jak kluci jedou nakupovat =D

Sbírka: Halloween se Simple Plan

,,Tak kam jedem?" ptal se David.
,,Tady do tý půjčovny kostýmů." přitiskl se na okno auta Seb a ukazoval na půjčovnu. David šlápnul na brzdu. Auto se prudce zastavilo, kluci se vyhrabali zpod sedaček a vystoupili z auta.
,,Nechceš to auto zaparkovat na parkoviště, nebo aspoň na kraj silnice?" zeptal se Davida Chuck, ale neříkal by to, kdyby věděl, že má ve dveřích přiskříplou košili. David pokrčil rameny, nastoupil do auta a dupnul na plyn. Auto se rozjelo a táhlo za sebou Chucka, který řval na celý Monterál.
,,Ten blbec si skřípnul tu svojí růžovou košili do dveří." okomentoval vzniklou situaci Pierre. Naštěstí si David všimnul co se děje a tak zastavil. Chuck otevřel dveře auta a knečně se vyprostil. Všichni kolemdoucí se začali smát Chuck nasadil výraz, nazývaný ,,Vůbec nic se nestalo". David zase nastartoval a jel směrem parkoviště.
,,Tak jdeme do tý půjčovny né?" připomněl klukům Chuck. Kluci souhlasili a se smíchem vešli do půjčovny. Netrvalo dlouho a vešel i David.
,,Přejete si?" zeptal se šmolím hlasem prodavač. Kluci se otočili a lekli se prodavače, protože takovou zrůdu ještě neviděli.
,,Nějakou masku na halloween, tu jako máte vy, toho se každej lekne." odpověděl Seb.
,,Ale já nemám masku." nechápal prodavač.
,,Cože? Ten ksicht neni maska?" divil se David.
,,Vy uličníci, co si o sobě myslíte?!" začal ječet prodavač a vyhnal kluky (koštětem) z půjčovny. Kluci si sedli před půjčovnu a přemýšleli, co dělat.
,,Tak si vyrobíme masky sami né?" vymyslel Pierre.
,,To je dobrej nápad. Jeff může jít za dýni." souhlasil Seb.
,,Co, proč zrovna já mám jít za dýni?" založil ruce Jeff.
,,Protože ti stačí nabarvit si hlavu na oranžovo a seš dokonalá dýně." odpovídal se smíchem Seb. Ostatmí se začli smát.
,,Ha ha, fakt vtipný." urazil se Jeff. Najednou před sedící kluky přilétl dolar. Kluci zvedli hlavu a viděli lidi jak se na ně soucitně dívají.
,,Hele, my nejsme žebráci, vemte si to zpátky!" vyskočil Chuck.
,,Neblbni a dej to sem, dolar se vždycky hodí." vytrhl mu bankovku z ruky Pierre.
,,Neměli by jsme už ject, abysme to stihli." poznamenal Seb, kluci přikývli a šli na parkoviště pro auto.
Autor Comeau, 06.11.2009
Přečteno 407x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí