Huňatý ocas a strašidlo v kabátě

Huňatý ocas a strašidlo v kabátě

Anotace: 6. kapitola FF Halloween se Simple Plan..

Kapitola 6.

Huňatý ocas a strašidlo v kabátě

,,Jeffe, pojď dolu udělat si kostým na dýni!!!" volal Jeffa Seb. Jeff vyšel ze své ložnice a bez protestů si sedl ke stolu a začal na kostýmu pracovat.
,,Proč neprotestuješ?" divil se Chuck.
,,Protože mě nic jinýho nenapadlo Vřískote." zavrčel Jeff. Chuck se zašklebil, vstal od stolu a zamířil si to rovnou ke dveřím.
,,Chucku neblbni, přece kvůli tej dýni nepudeš spát ven." chtěl Chucka zastavit Pierre, protože si myslel, že se Chuck urazil a chce tímto říct něco jako ,,Buď pude on, nebo já!".
,,Já nejdu spát ven." prohodil Chuck ,,Já du k rodičům..." chtěl vysvětlit Chuck, ale Seb mu skočil do řeči.
,,Ne nechoď! Přece se nechceš vrátit k rodičům? Vždyť jsi byl tak rád, že už jsi samostatnej!" nechtěl o spolubydlícího přijít Seb.
,,Já tam jdu pro kabát. Táta má kabát, kterej se hodí přesně na Vřískota." vysvětlil Chuck ,,Ta dýně mě nenaštve." dodal ještě provokatérským hlasem. Jeff naštvaně vstal, ale Chuck radši rychle utekl ze dveří a zabouchl je za sebou.
,,No a co tak jdu za dýni. David jde za kočičí ženu a tomu se netlemíte." brblal Jeff. Pierre se začal při představě Davida hlasitě řehnit a kluci s ním. David tenhle hlasitý smích slyšel až do své ložnice a tak vyšel (ještě v kostýmu kočičí ženy) před dveře, aby zjistil, co se děje.
,,Čemu se tlemíte?" ptal se.
,,Ničemu." snažili se zadržet smích kluci.
,,Tak fajn, já myslel že se tlemíte mně." zazubil se David.
,,Ne, proč by jsme se měli tlemit tobě? Vždyť ti to sluší." řekl Pierre a už to málem nevydržel.
,,Já věděl, že se zklidníte." usmál se David ,,Podívejte, mám i ocas." vytáhl zpoza zad dlouhý huňatý ocasa začal s ním točit jako mažoretky s tyčkou. Na Jeffa už toho bylo moc a vyprskl smíchy, kluci už to taky nevydrželi a začali se smát taky. David svraštil obočí hodil huňatý ocas na zem, otočil se na patě a chtěl zajít zpátky do svého pokoje. Ale nohy se mu zamotaly do ocasu a praštil sebou na zem. Kluci se začali válet smíchy po zemi. David se zvednul, oprášil se, nasadil pohled ,,Nic se nestalo" a hrdě odkráčel do svého pokoje. Ve dveřích ještě jednou upadl, ale ne kvůli ocasu, tentokrát kvůli botách na vysokém podpadku. Kluci se smáli ještě dlouho potom, ale skysnul jim úsměv když do dveří vstoupil Chuck v dlouhém černém kabátu. Kluci ho nepoznali a tak si mysleli, že to je nějaké strašidlo nebo co. Pierre, Seb i Jeff strachem stuhli a jakmile se vzpamatovali, začali ječet a vlezli pod stůl. David zase vyšel z pokoje a jakmile uviděl Chucka v kabátě, začal ječet a strachem omdlel. Chuck si sundal kabát a pověsil ho na věšák. Kluci vylezli z pod stolu, protože poznali, že to co přišlo nebylo strašidlo, ale Chuck. Jeff vzal skleničku s vodou a vylil jí na Davida.
,,Kluci bylo tu strašidlo." oznamoval klukům po probrání rozklepaný David.
,,To nebylo strašidlo, ale Chuck." uklidňoval ho Seb.
,,Chuck je taky pěkný strašidlo." poznamenal Jeff, všichni se začali smát, akorát Chuckovi to vtipné nepřišlo.
,,No, ale podívejte se jak mám teď mokrej kostým." zakňoural David.
,,To uschne, je to jen voda." uklidňoval ho Jeff. David mu dal za pravdu a šel se převléknout.
Autor Comeau, 16.11.2009
Přečteno 313x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí