Jsi připravená?Tak pojď.

Jsi připravená?Tak pojď.

Anotace: Ty přece nemáš právo žít jsi žena.Obrátil se k dívce a začal si sundávat kalhoty.....

23.2. 2009
Jsi připravená ? Tak pojď.

V kuchyni, která měla sotva 3,5 x 5 metrů byla u dveří vpravo lednička naproti kuchyňský stůl z železné konstrukce v podobě kostky. Hned po levém boku stála kuchyňská linka, tmavě plechové barvy v odstínu hnědošedém lesku.
V místnosti byli dvě dospělé osoby a dvě děti, jedno byla jejich dcera Eva a druhé dítě to, byla Evinina kamarádka ze školy, chodili spolu do třetí třídy a seděli spolu, vlastně byly neustále spolu. Františka se podívala na svého manžela a než vyhrkla ze sebe „půjdeme s Evou k doktorce, zůstaneš tu s jí?“ , tak chvíli přemyšlena nad tím, jak dnes konečně po dlouhé době bude se svým manželem navzájem si uskutečňovat jejich sexuální potřeby.. „ Budeme tu tak za třicet minut, možná už dřív.“ Evinina kamarádka zůstala v jejich bytě spolu s tatínkem od Evy. Matka s dcerou odešly. „ Jdu dodělat ten úkol“ , řekla tiše holčička. Muž se na ní jenom usmál a nechal jí v kuchyni a odešel do obyváku, kde pustil hudbu. Holčička si sedla na dřevěnou vetší židli a začala psát domácí úkol. Moc ráda kreslila, tak se domluvily s Evou že ona nakreslí ta zvířátka co měli mít v sešitě přírodopisu a Eva pak udělá domácí úkol do češtiny z knížky „cvičný sešit pro třetí ročník základní školy“ cvičení b2 na stránce 124 kde měli děti doplňovat tvrdé y a měkké. Otevřela učebnici prvouky zalistovala o pár stránek zpátky až na stranu, kde bylo velkým a tučným písmem vepsáno „naše příroda.“ Prvně se zadívala na obrázky, které měli nakreslit, byla tam veverka, vlk, vydra a liška. Holčička vstala ze židle a pomalým houpavým krokem šla ke své aktovce, která měla růžovou barvu a na ní byl zobrazen lví král, kterého měla velmi ráda. Otevřela z těží aktovku a vy táhla si pastelky a zase si šla sednout zpátky. Vytáhla světle žlutou pastelku a udělala kruh ve svém sešitě, poté nakreslila oval který měl tvořit tělo zvířete a k tomu zdeformovanému kruhu přikreslila esovitý tvar ocasu. Ještě na té menší kružnici naznačila uši pak oči a pod ně čumák s ústy. A na závěr náčrtku nakreslila zadní nohu, jenže její ruka ještě nebyla tak přesná a moc se jí to nepovedlo tak sáhla do pouzdra, které leželo na stole pro gumu, v tom přišel muž do kuchyně pousmál se na ní a nabídl ji zda nechce čaj, holčička přikývla. Muž nalil do varné konvice litr studené vody zapojil spotřebič do elektřiny a stisknul zapínač. Zadíval se na dívku, která teď znova po vygumování nohy začala pečlivě kreslit končetiny veverky. Přistoupl k ní a zvedl holčičku za paže, byla velmi lehká, tak neměl žádné problémy jí vysadit až na stůl. Nebránila se tomu, jen se na něj zadívala těma svýma velkýma hnědýma očima a usmála se až jí byly vidět zuby. Muž byl netrpělivý, vykazoval nervozitu . Podíval se za sebe kde byla lednička a na ní byla malá drobná videokamera zapnul jí. Obrátil se k dívce začal si sundávat kalhoty, ale než je sundal uvolnil si kožený pásek. Holčičce sundal kalhoty a kalhotky. Nechala se bez problémů vysvléknout. Jeho levá ruka stiskla pravou ručku holčičky a donutil jí aby si lehla na stůl. Teď ž se jí to nelíbilo. Prvně svou pravou rukou začal hladit holčičku po břichu a pod tričkem. Pak zajeli do klína ,,tak na tohle jsem se celou tu dobu těšil“ zašeptal si muž pro sebe a zajel ukazováčkem do vagíny. Zprvu pomalu a pak už důrazněji. Na jeho tváři se začalo objevovat uvolnění a rozkoš z prožitku. Poté ještě strčil do holčičky palec a začal s rukou pohybovat tam a zpět v rychlejších intervalech, po pár minutách už v její vagíně byl jeho ztopořený pyj. Nevnímal odpor malého tělíčka, které křičelo a plakalo. Vnímalo jen tu bolest a tu bezmoc, tu hnusnou odpornou bezmoc, kdy ví že nemá cenu se bránit a přesto se vzpírá a ruka víc a víc se opírá o její ruku a s jejím odporem vzniká i větší agrese útočníka, který již nemilosrdně do ní vráží svůj penis a zase vytahuje, naráží do ní, teď pohybuje pánví a vzdychá. Jak postupně přenáší svou váhu na tělo a na stůl jeho pravá ruka, která se doposud opírala o stůl ustupuje na pravou hubeňoučkou ručku a pevně jí sevře v zápěstí. Když muž dosáhnul svého pustil dívenku a opřel se o ledničku a ještě svou pravačku si dráždil ochablý penis. Ještě dva tři pohyby rukou a pak úplné uvolnění. Muž vzdychá a předním se dívenka zvedá a sedí na stole s roztaženýma nohama a se zpocenou uplakanou tváří. Její vlásky se přilepily na obličej rukama si je dává za uši a otírá si očka o tričko. Pomalu seskočila ze stolu a těžce poodešla k židli, kde byly pohozené její věci. Opatrně si nasadila spodní prádlo dívajíc se na vzdychajícího muže. Zdvihla se pro kalhoty, ale bolest v podbřišku jí donutila si sednout na zem. Chvilku tak seděla a ještě jednou se natáhla pro kalhoty a pomaloučku si je nasazovala na nohy. Muž se postavil a odběhl si na záchod po příchodu z toalety vešel do kuchyně, kde seděla jeho oběd a dál kreslila zvířata.
,, Hodná“ a pohladil jí po vlasech. „Tak a ještě ti utřeme očka ukaž “, a utíral jí obličej kusem toaletního papíru. ,, Tak a je to dobré, a nebudeme nikomu nic říkat ano, jinak by se všichni na tebe zlobili, víš a měli by tě za nehezkou a zlobivou holčičku a to ty nechceš vid?“ Holčička přikývla. „ Tak a teď budeme dále kreslit jo“. Holčička se na něho podívala ,,já už musím jít domů “, v tom se vrátila Eva s mámou . ,,Já už musím“ vyhrkla kamarádka a vzala si sešit a dala si jej do aktovky. ,, Já ti to donesu do školy nakreslené“, ani se nepodívala na maminku ve spěchu ve zmatku si rychle holčička oblekla bundu nasadila čepici a nazouvala si boty. O tec jen řek ,, příště můžeme v tom učení pokračovat, přijď zas někdy, ahoj“, a pohladil jí po vlasech.


„ Aničko, můžeš mi donést svůj domácí úkol ? Copak je dneska s tebou ?
Ukaž “, vstala mladá žena se židle a šla za holčičkou. ,, Můžeš mi ukázat svůj domácí úkol?“
Když dívenka nereagovala vzala paní učitelka z jejího stolu sešit a nalistovala jej na stánku ,kde byly nakresleny zvířata. Chvíli mlčela a pak se zeptala „ proč jsi nedokreslila u té veverky to bříško, co má být ten černý kruh místo toho bříška? A co ten vlk, je tak začmáraný černou pastelkou? Aničko vždyť ty jsi měla vždycky tak krásné obrázky. Evi ukaž nám svůj domácí úkol.“ Eva otevřela svůj sešit. ,,Tak vidíš jak Eva má pěkné obrázky.“


Ty přece nemáš právo žít jsi žena..nemáš právo na život můžu tě šukat kdy budu já chtít..
Autor Tysil, 06.12.2009
Přečteno 635x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jak může někdo něco tak odporného vůbec napsat ??

09.12.2009 17:34:00 | Lucy Susan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí