Lovkyně

Lovkyně

LOVKYNĚ

Lehkým krokem svým, je stále blíž. Cítíš její dech na své kůži. Myšlenky na smrt tě ani na chvíli neopouští. Ona to cítí, ví, že se bojíš. Neodejde, dokud nedostane aspoň kousek tvoji duše. Můžeš kolem sebe kopat, řvát a snažit se uniknout, ale ona tě dávno ve svých drápech má. Jsi její trofej, ta co stojí za lovení. Chce si s tebou hrát, dokud nebudeš křičet o milost. Její drápy projedou tvou kůží, sotva to ucítíš, jak ostré jsou. Pomalu ztrácíš vědomí, víš, že je to zlý. Přeješ si, ať už tenhle sen skončí. Jenže pokaždé, když otevřeš oči, zjistíš, že je to realita. Že tě dostihla tvá nejhorší noční můra. Cítíš ji všude, po celém těle. Její dech na krku, její ledovou dlaň na tváři. Dal by, jsi cokoliv za to, aby tě opustila. Nebo abys jsi, se ji mohl aspoň trochu bránit. Postrádáš odvahu jen vydat hlásku. Víš, že stačí jeden špatný pohyb a ona tě zabije, i když by to v tuhle chvíli bylo víc, milosrdnější nežli její mučení. Pohledem, kterým se na tebe dívá, jako by tě lákala na svou stranu. Na stranu nejtemnějších andělů a démonů. Ona je jejich královna, královna mučení. Jediný její pohled je smrtící. Její rudé rty vyhlašují ortel nad tvou hlavou. Svolává všechny svoje poddané a její vlci kolem tebe krouží a vrčí. Další z jejich doteků cítíš na své hrudi. Letmými dotyky krouží kolem srdce. Slyšíš povyk a sílící tlukot. Její ostrý dráp znovu projel tvou kůží a….a tvé srdce je navždy její.
Autor anděl s černou duší, 09.12.2009
Přečteno 277x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, umělec2, Striga
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Té co se bojíš se takto dvoříš?

10.12.2009 14:10:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí