Jako princezna

Jako princezna

Anotace: ...všechny jsme takové...ano?

Pravdou je, že každá dívka chce být jednou zachráněna princem na bílém koni - je naprosto zbytečné namlouvat si, že jjsme silné, krásné, chytré a naprosto nezávislé, protože jednou stejně vyjde najevo, jak moc toužíme být na někom emočně závislé.
Začíná to jako každý rok naprosto stejně - ona se zamiluje do něj a žijí šťastně... chvíli. Pak přijde nezvratitelný osud a rozkope všechno, co z toho vztahu bylo - něžná obejtí, polibky v dešti, nakonec i vzpomínky a všechno to hezké. Zůstane jenom stesk.
Začíná to každý rok naprosto stejně - vybírám si nesprávné muže a snažím se tvářit, že jsem nezávislá - že jsem jiná. A končí to - stejně rychle, jako všechno začalo.
A pravda je, že mě unavuje být nezávislou a silnou. Občas mám chuť být jako princezna a nechat se zachránit prvním, kdo půjde okolo. Tentokrát potřebuju zachránit víc, než kdy jindy.
Autor stmivani.na.lepsi.casy, 31.12.2009
Přečteno 434x
Tipy 15
Poslední tipující: Nussichoco, Emilly, petit angelet, mattoni.uz.neni, Bíša, její alter ego, rry-cussete, Simísek, R.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

myslim ze znam to, co citis, kdyz tohle pises...je to tezky. vsichni se snazime tvarit tolik silne, ze to jednoho dne nezvladnem. jednou to vsechno pada. protoze si nechceme priznat ze to nezvladame, nikomu to nepriznavame, protoze se to v tyhle dobe asi nehodi aby sme nejak davali najevo city nebo slabost...asi jde o to si nejak umet poradit. najit naky svoje stesti i kdyz treba ten vztah neklapne. otevrit se necemu novymu. a pokusit se jedine uvedomit si, co se stalo spatne. ale pak, kdyz si tohle v hlave proberes tak to zahodit. nemit to v hlave porad.

bud silna. :*

02.01.2010 17:39:00 | mattoni.uz.neni

Jednou přijde... A neztratí se v mlze...

01.01.2010 19:33:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí