První upír

První upír

Anotace: lepší je přečíst si to celé : )

První upír

Transylvánie-1462

V temné místnosti ozářené jen několika rozžehlými svícemi ležel na posteli muž.Umírající muž.Tím mužem byl hrabě Dracula.Nad jeho lůžkem klečela v slzách jeho žena Elizabeth.Dracula by vyčerpaný,že nemohl ani pořádně mluvit.Ale přece se o to pokusil.Jeho žena mu však svou rukou zakryla ústa.aby se ještě více nevysiloval.Věděla totiž,že se blíží jeho konec,ale nechtěla si to připustit.Kdysi tak mocný panovník teď leží na smrtelném lóži.Opuštěn někdejšími přívrženci a sám.Jediný,kdo s ním vydržel až do konce je jeho životní láska Elizabeth.Chytila ho za ruku a Dracula i beze slov pochopil,co tím myslí.Zavřel oči a zemřel.Vlastně to bylo,jako by usnul.Jeho žena to nevydržela,nemohla.Rozplakala se.Nechala,aby jí slzy volně tekly po tváři.Ani se je nesnažila zadržet.
Uvědomila si,že bez její lásky nemůže žít.Otevřela zásuvku u stolu a vyndala z ní Draculův nůž..Chvíli si hrála s jeho chladným ostřím,poté ho pevně uchopila řízla se do zápěstí.Položila nůž na stolek,lehla si Draculovi,zavřela oči a následovala jeho osud.
Draculova duše se mezitím objevila v pekle.Zvedl oči a před ním seděl na nějakém trůně sám kníže Temnoty.Satan mu nabídl věčný život,ale pod podmínkou,že se navždy bude živit lidskou krví.Dracula ji přijal.
Po tomto slibu Satanovi se hrabě objevil před svojí hrobkou.Nevěděl,kam má jít.Vydal se tedy do sídla svých předků.Do svého sídla.Na hrad,ve kterém zemřel.

Transylvánie-o 100 let později

Po temné lesní cestě šla dívka jménem Aria.Při jedné ze svých obvyklých výprav do lesa zašla příliš daleko a ztratila se.Šla po potemnělé lesní cestičce.Podívala se do dálky a zahlédla nějaká světélka.Když přišla blíže,zjistila,je jsou to okna nějakého hradu.Našla hlavní bránu a zabušila na ní.Za chvíli jí otevřel nějaký starší muž.Byl bílý jako stěna.Chvilku se na Arii díval a pak ji pustil dál.Dovedl ji beze slova do nějaké pokoje.Řekl jí pouze,že zde může přespat a odešel z pokoje.Aria si lehla a okamžitě usnula.
Vzbudila se.Přemýšlela,zda se jí to jen zdálo,nebo ne.A vtom to uslyšela znovu.Rána,jako kdyby někde spadlo brnění.Jenže při cestě do pokoje žádné neviděla.Zvedla se.zvala si do ruky svíce a vyšla ven pokoje.Šla chodbou až na konec.Zde pootevřela dveře a za nimi viděla hroznou událost.Nějaký muž,ne ten který jí otevřel bránu se právě svými nepřirozeně dlouhými špičáky zakousl do krku nějaké mladé ženě.Aria si uvědomila,že jí ten muž právě saje krev.Lekla se,přibouchla dveře a otočila se.Přímo za ní stál muž,který jí otevřel bránu.Usmál se a tím odhalil své dlouhé špičáky.Aria se lekla,ale než stačila něco udělat,muž po ní skočil a zakousl se jí do krku.
Aria se probudila na své posteli.vzpomínala,co se jí stalo.Pak si vzpomněla a rychle si sáhla rukou na krk.Nahmatala tam dvě menší ranky o kousnutí.Sedla si a zjistila,že na židli před její posteli sedí Dracula.Vysvětlil jí,že je upír a že tím,že jí pokousal ho z ní udělal také.Aria tedy nemohla odejít,i když chtěla.Ostatní lidé by se ji pokusily zabít,až by zjistili,čím je.Zůstala jí tedy jediná možnost,zůstat s Draculou.

Transylvánie-současnost

Mladý archeolog Jonathan Davidson a jeho žena Angelina při své dovolené v Rumunsku objevili neznámou zříceninu hradu,o které nic nevěděly.Zkusili se do něj dostat.Nejdříve zkusily otevřít hlavní bránu.Mírně zatlačili a brána povolila.Stáli v jakési vstupní hale.Vypadalo to,jako by hrad nebyl už staletí používán.Oba dva se pustily do jeho prohledávání.Vyšli po schodech,otevřeli dveře a ocitli se v starodávné knihovně.Na policích bylo hodně starých a nesmírně vzácných knih.Vyšli z pokoje s tím,že hrad prozkoumají,vrátí se zpět do něj,aby si mohli knihy důkladně prohlédnout.
Angelinu zaujaly jedny dveře,protože na rozdíl o ostatních nebyly nijak zdobené.Zmačkla kliku a dveře se bez odporu otevřely.Angelinu ovál studený vánek.Vyndala baterku,kterou měla v batohu a spolu s Jonathanem vešli dovnitř.Šli po schodech dolů.Všude byl lezavý chlad.Dostali se do nezdobené místnosti se čtyřmi velmi podivnými rakvemi.Oba si uvědomili,že se dostali do kobky.Rakve byly velmi divně zdobené.Na každé byly všude netopýři a vyobrazení lebky s nepřirozeně velkými špičáky.Angelina popošla dopředu a najednou jí Jonathan popadl a srazil k zemi.Nad nimi prolétl ku dřeva s dlouhými bodci..Zvedli se a opatrně šli znovu k rakvím.Naštěstí zde už žádná další nástraha nebyla.Zkusili otevřít tu nejzdobnější rakev otevřít,ale nepovedlo se jim.Totéž následovalo i s ostatními třemi rakvemi.Vrátily se tedy do vstupní haly a pak prozkoumaly zbytek hradu.Nic zajímavého jíž však nenašli.Poté vyšli ven a Jonathan zavolal svůj archeologický tým,aby co nejdříve přijely do Rumunska.Vrátily se do města,kde byli ubytováni.
Asi za týden dorazil celý jeho tým.Společně pak vynesli rakve ven a spolu s nimi i všechny vzácné knihy.Naložily je a odvezli do Londýna.

Londýn-současnost

Vyložili je u Národního muzea odnesli je zatím do skladu.Při odnášení poslední,té nezdobnější rakve,se jeden z dělníků zranil a jeho krev postříkala rakev.Nikdo si toho nevšiml,jen ten dělník.Odnesli tedy rakev to skladu,kde si poraněný muž ruku zavázal kapesníkem.otočil se zpět na rakev a zjistil,že krev zmizela.Rakev si důkladně prohlédl,ale nikde svoji krev nenašel.
V noci se víko rakve postříkané krví samo od sebe otevřelo.Nikdo v muzeu nebyl,ani hlídač ne.poté se z rakve zvedl starší muž.Hrabě Dracula se probudil.Potřeboval své dva pomocníky a také svoji ženu Arii.Natáhle tedy svou levou ruku nad jednu z ostatních rakví a rozškrábl si kůže svými dlouhými nehty.Jeho krev dopadla na rakev a ta se za pár minut také otevřela.Mezitím hrabě postříkal svou krví i ostatní dvě rakve.Poté všichni čtyři upíři odešli rychle z muzea.Hledali nějaký starý dům,kde by se mohly ukrýt.Po několika hodinách hledání našli ideální místo.Staré sídlo jménem Carfax.V tomto domě už nikdo za posledních sto letech nebydlel.Vrátili se postupně pro své rakve a schovali je v Carfaxu.Začalo svítat a tak si všichni čtyři upíři vlezli do svých rakví a čekali,až začne noc.
Když ráno lidé z muzea nenašli rakve,zavolali hned Jonathanovi,aby přijel.Davidson byl velmi rozzuřen.Přemýšlel,jak se mohli ty rakve ztratit.Policii volat nechtěl,protože by se nález rakví dostal na povrch.Jonathan je ale chtěl nejdříve sám důkladně prozkoumat.Teď k tomu mít už příležitost mít nebude.Vrátil se domů.Své ženě o krádeži nic neřekl,nechtěl ji tím zbytečně zatěžovat.
Začala noc.Dracula vylezl z rakve a odešel.Ostatní upíři spali dál.Hrabě šel po ulici.Na opačné straně ulice spatřil nějakou mladou ženu.Začal jí sledovat.Žena si ho však všimla.Zrychlila a on také.Pak se žena otočila.Dracula už však nebyl za ní.Rozhlížela se kolem,ale neviděla ho.Když se však otočila,aby pokračovala ve své cestě,narazila přímo na upíra.Ten ji chytil,odtáhl do postraní uličky a zde ukojil svou velkou žízeň.
Ráno našli mrtvou dívku dva dělníci,kteří v té uličce měli dnes ráno pracovat.Zavolali hned policii.Ovšem nikdo z přivolaných si nedokázal vysvětlit,jak je možné,že v mrtvé nezůstala jediná kapka krve.Kolem jejího těla totiž žádná nebyla.
Jonathan a jeho žena pořád usilovně pátrali po ukradených rakvích,avšak zatím bezúspěšně.Vedoucího muzea napadlo,jestli rakve nemohl odnést někdo z dělníků,kteří rakve přenášely do skladu.Davidson si tedy pozval všechny dělníky,kteří mu s rakvemi pomáhaly.Vyslechl si každého zvlášť ve své pracovně.Nikdo z nich o krádeži nic nevěděl,ani nikomu nepověděl,že se přivezly.Konečně přišel na řadu i ten,který se o rakev poranil.Jonathan chtěl vědět vše,co se při přenášení rakví stalo.Tento dělník,jmenoval se Peter,mu tedy řekl,že se o jednu z rakví pořezal.Pověděl mu ale také,že když si ránu ošetřil a otočil se zpět k rakvi,jeho krev byla pryč.Jako by se vypařila.Jonathan si ho pozorně vyslechl a pak ho pustil s tím,že za zmizení nemůže pár kapek jeho krve.Jak hluboce se mýlil.
Jonathan se vydal domů.Šel po hlavní ulici,když v tom uviděl před sebou na chodníku nějakého zvláštního muže,kterého nikdy předtím neviděl.Něco mu na něm přišlo divné.Když prošel kolem něj,uvědomil si,co to bylo.Ten muž neměl svůj odraz v zrcadle.Jak je tohle možné?Otočil se,aby si ho pořadně prohlédl,ale muž byl pryč.Prostě zmizel.Jako by se propadl do země.
Aria a Draculovi pomocníci Viktor a Lestat se probudily.Chvilku čekali,až se probudí a hrabě,ten však nečekaně vešel dveřmi dovnitř,jako by byl celý den venku.Dracula ostatní vyzval,aby šli za ním.Všichni čtyři upíři vylezli ven.Šli na lov.Došli na malé náměstíčko a zde se rozdělili.Každý z nich ukojil svou žízeň.Po lovu se vrátili zpět do Carfaxu.
Ráno lidi probudily houkačky sirén z policejního vozu.Došlo k další,tentokrát čtyřnásobné vraždě.Příčiny smrti těchto čtyřech lidí bylo stejné,jako u první vraždy.Policisté ale neviděli žádné společné znaky,které by oběti spojovaly.Vždyť tyto oběti se neznali spolu,ani s předchozí obětí.Navíc byly různě staré.Jediné,co je spojovalo,byly dvě malé ranky na krku a žádná zbylá krev v jejich těle.Bylo nepochybné,že je zabil stejný člověk.Ale proč?
Zpráva o všech pěti vraždách se samozřejmě brzy dostala pryč z Anglie.Náhodou se o nich dozvěděl i profesor Abraham Van Helsing,který se zabýval studiem mytologie.Tento profesor se však také zabýval středověkým Rumunskem,známý také pod názvem Transylvánie.Hodně se zajímal také o legendy o jednom krutovládci,známým pod jménem Vladislavus Dragulian,nebo také pod zkráceninou hrabě Dracula.Podle legendy prý hrabě po své smrti uzavřel smlouvu s ďáblem,podle které mohl žít dál,pokud se navždy bude živit lidskou krví.Podle několika lidí z té doby,na jejichž historkách byla založena tato legenda,se hrabě zdržoval na hradě,kde údajně zemřel.Nikdo s té doby se tehdy k hradu neodvažoval ani přiblížit.Ti co to zkusili a vrátili se,popisovali,že Draculu na vlastní oči viděli.Všichni zanedlouho po návratu zemřeli za zvláštních okolností.V těle jim nezůstala jediná kapka krve.
Profesor Van Helsing tedy odcestoval do Londýna.Zde si zjistil,že archeolog Jonathan Davidson přivezl z Rumunska z jednoho neznámého hradu čtyři velmi zvláštně zdobené rakve.A ty že pak z muzea,kde byly uložené nevysvětlitelně zmizely.Profesor tedy vyhledal Jonathana.Zašel za ním do jeho sídla.Usadil se u něj v obývacím pokoji.Davidson se ho zeptal,co tak uznávaného profesora přivádí až do Londýna.Van Helsing mu vysvětlil,že podle něj všechny ty lidi zabili upíři.Jonathan se mu vysmál,že je to absurdní.Van Helsing mu tedy začal vyprávět legendu a transylvánském hraběti Draculovi.Podle toho,co si profesor myslel,se Dracula uložil ke věčnému spánku,ze kterého ho někdo probudil.Vysvětlil,že Jonathan mohl přivést Draculu v té rakvi.Davidson ho však přerušil.Pověděl mu,že ta rakev nebyla jedna,ale čtyři.Van Helsing se zhrozil.Poté profesor oznámil,že k probuzení upíra by stačilo,aby pár kapek krve spadlo na jeho rakev.Jonathan okamžitě zavolal dělníka Petera,který se o rakev zranil.Ten převyprávěl profesorovi to co se mu stalo při přenášení rakví.Profesor už tedy věděl,jak se upír probudil.
Mezitím,co se profesor Van Helsing bavil s Jonathanem,přiletěla z Nizozemska za svým otcem Maria Van Helsingová,která mu pomáhala na jeho výpravách.Když se Van Helsing vrátil do hotelu,kde byl ubytován,velice se divil,že jeho dcera přicestovala.Výslovně jí totiž zakázal,aby se s ním na tuto výpravu vydala.Nechtěl,aby se jí něco stalo.Jenže když už byla v Londýně,nechtěl jí posílat zpět.Dovolil jí tedy zůstat.
Byla noc.Hrabě Dracula byl znovu na lovu.Plížil se temnou uličkou ke své vyhlídnuté oběti.Bohužel nevěděl.že je to profesor Van Helsing.Hrabě ani nevěděl,že je ve městě.Teď.Hrabě se tiše přiblížil k oběti.Chytil ji za hlavu,nahnul krk a chtěl se zakousnout.Vtom si všiml nějakého pohybu ruky.Nestačil uhnout a neznámá postava mu vrazila dřevěný kolík přímo do srdce.Hrabě zakolísal a ustoupil a ztratil se ve tmavé uličce.V tu chvíli se vedle Van Helsinga objevil Jonathan.Oba společně vešli do uličky ta Draculou.Ale hrabě už v ní nebyl.Zdálo se,že probodnutí srdce kolíkem přežil.
Dracula pomalu došel až do Carfaxu.Až zde si vytáhl kolík z hrudi.Nechtěl totiž riskovat,že ten,kdo ho napadl udělá z jeho krve nějaké sérum a použije ho proti němu.Zde kolík spálil.Přece ale trocha jeho krve ukápla na zem.Když hrabě vlezl do své skrýše,objevil se Lestat.Uviděl na zemi pár kapek krve a kolík hořící v ohni.Vyndal z kapsy malou nádobku a do ní krev nabral a uschoval,aby jí nikdo nenašel.Malé zbytky krve na podlaze setřel.
Van Helsing dobře věděl,že Draculu alespoň hodně poranil.Nikde však nenašel ani kapku jeho krve.Přemýšlel,jak hraběte porazit.Dřevěný kolík nezabral,takže se domníval,že nezabere ani stříbro.Nyní Van Helsing často pobýval u Jonathana a jeho ženy.Jeho dcera Maria tam byla občas s ním.Když ne,tak byla v jejich hotelovém pokoji a hledala způsob,jak zabít Draculu.Žádný ji však zatím nenapadl.Jonathan s profesorem právě diskutovali o tom,kde by se mohl hrabě skrývat.Nic je však nenapadlo.Jonathana napadl hřbitov,ale to Van Helsing zavrhl s tím,že jestliže jsou čtyři,neschovávali by se na hřbitově,ale tam,kde by je nikdo nehledal.
Dracula přemýšlel.Jak mohl někdo zjistit,kdo ty lidi zabíjí.Věděl snad někdo o existenci jeho a také jeho pomocníků?Jedno bylo jasné.Odteď si musel dávat pozor.Věděl,že je mu někdo na stopě.Jednoho z těch dvou útočníků poznal.Viděl ho na plakátu na ulici.Byl to známý archeolog,který našel v Rumunsku čtyři rakve.Draculovi rakve.Toho druhého neznal.Musel přijít na to,kdo se ho pokusil zabít.Hrabě si byl jistý,že se o to pokusí znovu.Vše pověděl svým pomocníkům,vyjma toho,že byl proboden.To vědět nemuseli.Museli však vědět,že jsou v nebezpečí.Oni nebyli nesmrtelní.Byli tudíž zranitelnější,než on.
Van Helsing spolu s Jonathanem pořád dokola přemýšlely o způsobech,jak hraběte přemoci.Vyloučili už hodně metod.Probodnutí srdce nezabralo,chtěli tedy vyzkoušet svěcenou vodu.Nemohli ale jít na Draculu jen se svěcenou vodou.Museli si vytvořit i záložní plán,když by svěcená voda nezabrala.Nic je ale nenapadlo.Za nimi do pokoje vešla Angelina.Oba muži rázem zmlkly,ale ona vše slyšela.Věděla vše.Pověděla jim,jak by ho mohli najít.Chtěla ze sebe udělat návnadu.Jonathan byl okamžitě proti.Nechtěl riskovat její život,ale Angelina už se rozhodla.Van Helsing souhlasil a Jonathan po dlouhém zdráhání jí to povolil.Připravili se tedy.Stmívalo se.Angelina si stoupla na rohu jedné uličky,v níž byli schováni oba dva muži.Van Helsing držel v ruce lahvičku se svěcenou vodou a oba měli pod pláštěm dřevěný kolík.Domnívali se totiž,že by mohli narazit na ostatní upíry,kteří jsou v Londýně s Draculou.A pak je uviděli,ne jednoho,ale dva upíry.Oba se blížili k Angelině.Jonathan nemohl nic dělat.I když se jí rozběhl na pomoc,nestihl to.Viděl jen,jak jí oba upíři táhnou do temné uličky.Pak se ozval zběsilý křik a po něm nastalo ticho.Van Helsing s Jonathanem oba upíry následovaly do temné uličky.U jejího začátku nalezly Angelinino tělo bez známky života.A pak je uviděli.Dva upíři na konci uličky.Tato ulice byla slepá,takže byli v pasti.Přiblížili se k upírům.Viděli je oba jasně.Draculu i jeho pomocníka.Podívali se na sebe a když se otočili,Dracula byl pryč.Prostě zmizel.Přesně tohohle s profesor obával.Že zmizí.Ale zůstal jim tam ještě jeden.Vytáhli dřevěné kolíky.Upír se na ně zděšeně podíval.Pak k němu Van Helsing přiskočil a vrazil mu kolík přímo do srdce.Upír zachroptěl,padl k zemi a zemřel.Jonathan se rozběhl k Angelině.Uchopil ji do náruče a rozplakal se.Přesně tohohle se bál.Aby ji neztratil.Ale stalo.Jonathan se zapřísáhl,že se Draculovi pomstí.Poté se Van Helsinga zeptal,jak bylo možné,že Dracula zmizel.Profesor mu vysvětlil,že kolují pověsti o tom,že úplně první upír dokáže zmizet a objevit se na úplně jiném místě.Doufal,že to není pravda,ale teď se sám přesvědčil,že je.
První.co hrabě řekl zbylým upírům bylo,že na něj čekali.Že nastražili past.Až po chvíli,když se ho zeptali,kde je Viktor jim řekl,že ho zabili.Oba dva byli zděšení.Lestat se vydal na lov.Dracula mu to poradil,protože teď už na něj nikde čekat nebudou.Upír na lovu však udělal chybu.Nevěděl,kde Jonathan bydlí a tak šel kolem jeho domu.Z okna ho však Van Helsing zahlédl.Řekl to Jonathanovi a rychle za ním vyrazili.Po chvilce sledování si jich ovšem upír všiml.Rychle se schoval do tmavého rohu a čekal.Profesor a Jonathan znovu vytáhli kolíky.Lestat na ně čekal.Rychle vyskočil ze své skrýše a kolíky jim vyrazil z rukou.Van Helsing na něj však zakřičel,aby zadržel.Zeptal proč je chce zabít.Lestat na ně totiž vytáhl nůž.Lestat jim pověděl,že mu zabili bratra.Oni mu však vysvětlili,že by jeho bratr nebyl mrtvý,kdyby jeho pán neutekl.Dracula ho mohl zachránit,ale neudělal to.Utekl.Po tomto sdělení Lestat schoval nůž a utekl pryč dříve,než mohli oba dva lidé něco udělat.Při cestě do Carfaxu myslel na to,jak se Draculovi pomstít.Hrabě mu daroval věčný život.Takže ho Lestat nechtěl zabít.Chtěl mu jen vzít jeho nesmrtelnost.Pak si vzpomněl,že má trochu Draculovi krve.Napadlo ho,že s její pomocí vytvoří sérum,které vezme Draculovi jeho nesmrtelnost.Došel zpět do Carfaxu a o setkání s Van Helsingem a Jonathanem nic neřekl.Dokonce ani Arii ne,jelikož to byla Draculova žena a ta by mu to pověděla.Lestat ovšem nevěděl,že Aria chce Draculu zabít od té chvíle,co z ní udělal upíra.Věděla ale,že se zabít nedá.Proto přemýšlela o tom samém,jako Lestat.Oba dva se chtěli pomstít.
Druhý den ráno byla nahlášená další vražda.Bylo nalezeno tělo Angeliny.Jonathan ho nemohl odnést,protože by podezřívali jeho.A nemohl ani na policii s tím,že ji zabil upír.Nikdo by mu nevěřil a poslali by ho blázince.Proto seděl s Van Helsingem a s jeho dcerou Mariou v obývacím pokoji a čekal,až mu policie přijde oznámit,že je jeho žena našla mrtvá.A skutečně se tak stalo.Když policie odjela,usadil se znovu ke svým hostům.Maria se zapojila do příprav na lov Draculy.Nemohla jen tak nečině přihlížet a čekat,co stane.Ani nechtěla.Připravovali si tedy všechny možné věci.Setmělo se.Zazvonil zvonek.Jonathan šel otevřít.Dveře se pohnuly,když je Jonathan odemkl.Za nimi stál Lestat.Davidson ustoupil se zděšeným výrazem v očích.V tu chvíli přiběhl do předsíně i Van Helsing s dcerou.Lestat zavřel dveře a vyzval je,aby se uklidnili.Nepřišel je zabít.Přišel se s nimi spojit.Řekl jim,že má trochu Draculovi krve a že z ní může udělat sérum,které Draculu zbaví nesmrtelnosti.Že se mu chce pomstít za to,že nechal jeho bratra zabít.Pověděl jim,že jakmile Dracula zemře,on i Aria přestanou být upíři.Uzavřeli tedy dohodu.Když jim Lestat pomůže zničit hraběte,oni ho za to nechají žít a nebudou po něm pátrat.Lestat je poprosil o nějaké suroviny na vytvoření toho séra.Řekli mu,ať si pro ně přijde zítra večer,že je budou mít.Lestat jim je napsal na kousek papíru a odešel.Když byl v půli cesty zpět do Carfaxu,objevila se vedle něj Aria.Lestat se lekl.Ona ho však uklidnila.Tedy až do chvíle,než mu řekla,že ví kdy byl i co chce udělat.Vysvětlila mu,že chce Draculu také zabít a že mu tedy nic neřekne.
Mezitím se u Jonathana doma dohadovali,jestli mohou Lestatovi věřit.Shodli se na tom že ano.Van Helsing se tedy s Jonathanem a Mariou vydali sehnat věci na Lestatovo sérum.Všechny sehnali a připravili Lestatovi.Mezitím si připravili věci na Draculovo zabití.Nevěděli,zda jim budou stačit obyčejné zbraně,nebo jestli se Draculy stane jen obyčejný upír.Připravili si tedy zbraně na upíry.
Večer zazvonil zvonek.Před dveřmi však nestál jen Lestat,ale i Aria.Lestat je ale uklidnil,že ona usiluje o totéž,co oni.Všechny věci,které Lestat potřeboval,měl připravené.Mohl začít vytvářet elixír.Nemohl ho však dělat v jejich skrýši.Hrabě by ho mohl chytit a zabít dříve,než by ho dokončil.Vzal si tedy tašky,ve kterých měl suroviny a odnesl je do jedné prostorné jeskyně v lese.Tam začal vyrábět.Vytáhl baňku a nalil do ní Draculovu krev.Když se na něj Aria tázavě otočila,vysvětlil jí,jak byl hrabě poprvé zraněn.A že po něm zůstala na podlaze trocha jeho krve.Ke krvi přidal vodu,dusičnan stříbrný a trochu rozmačkaného česneku.Sám to dělal v bílých gumových rukavicích,které dostal od Jonathana.Směs promíchal,nasypal do ní neznámý bílý prášek a tekutina dostala barvu a vůni lidské krve.Tato směs byla naprosto nerozeznatelná od lidské krve,až na chuť.Ale Dracula jí musel vypít.Lestat věděl,že když bude chuť jiná,Dracula to nevypije.Museli ji tady nalít do pravé lidské krve.Pak by to hrabě neměl rozeznat.Sérum se muselo nechat trochu uležet,než bylo možné ho použít.Mělo pak větší účinek.
Lestat s Arií vrátili do Carfaxu.Dracula byl zrovna na lovu,takže když se vrátil,o jejich nepřítomnosti nevěděl.
Van Helsing si vzal stranou svou dceru.Naposledy ji požádal,aby s nimi nešla.I když by byl Dracula smrtelný,pořád to bude upír.Pořád bude nebezpečný.Maria si to ale nerozmyslela.Chtěla jít.Profesor jí to dovolil,ale jen s podmínkou,že jestli se s Draculou dostanou do boje,bude se držet dál od nich.Maria ji přijala.Na stole před nimi ležely zbraně.Byla mezi nimi i pistole,kterou tam přidal Jonathan.Nechal si totiž vyrobit stříbrné kulky.Byly tam tři dřevěné kolíky,pár lahviček se svěcenou vodou a tři krucifixy.Každý z nich dostal jeden.Jonathan si vzal svou pistoli a profesor s dcerou se vyzbrojili zbylým vybavením.Mezitím se v Carfaxu chystal Lestat nalít Draculovi krev otrávenou jeho sérem.Předstíral,že z lovu přinesl krev pro ostatní.Nalil sobě i Arii a hraběti podal otrávenou krev.Dracula ji hned vypil.Měla nějakou divnou chuť.Nebyla jako normální krev.Pak upustil sklenici a chytil se za srdce.Ihned pochopil co se stalo podle výrazu Lestatova obličeje.On ho otrávil.Někde musel získat jeho krev.A pak pochopil.Tehdy,když byl zraněn tím kolíkem.Nějaká krev mu musela ukápnout na zem.Pochopil,že už není nesmrtelný.I když jen dočasně.nic ho nemůže zbavit nesmrtelnosti navždy.Narovnal se.Chvilku lapal po dechu.Aria už byla u něj a ptala se,co se stalo.Hrabě ukázal na Lestata a řekl,že ho otrávil.Že mu vzal nesmrtelnost.Dracula vykročil k Lestatovi,když byl skoro u něj,vytáhl z kapsy stříbrný nůž a zabodl ho Lestatovi do břicha.Probodený upír spadl na zem s nožem v břiše.Dracula ho vytáhl a zahodil do rohu místnosti.Musel utéct.Jestliže ho Lestat zradil,mohl jeho nepřátelům také prozradit,kde se skrývá.Oni ho teď mohou zabít.Určitě to vědí.Došel k Arii.Ta ustoupila,protože se bála,že ji také zabije.Místo toho jí ale políbil.Potom jí řekl,ať se jde někam schovat,že se musí rozdělit,aby je hůř hledali.Hned jak to dořekl se otočil,došel ke dveřím a odešel pryč.Aria došla do rohu pro nůž,omyla ho a schovala pod svůj plášť.V tom se otevřely dveře.Dovnitř vrazili Van Helsing,Jonathan a Maria.Uviděli na zemi Lestatovo tělo.Aria jim řekla.že Dracula zjistil,že byl otráven a Lestata za to zabil.Van Helsing se jí zeptal,kde Dracula je.Řekla mu,že odešel.Musel se jít schovat.Van Helsing si všiml nože,co měla Aria schovaný pod pláštěm,ale nic neřekl.
Hrabě šel rychle po ulici.Nevěděl,kam jít.A nejednou v dáli uviděl les.Napadlo ho,že se může schovat tam.Vyrazil ihned.Nesměl se nikde zdržovat.Nikde.Došel k lesu.Uviděl lesní cestu.Hned se po ní vydala po chvíli chůze zahnul do lesa.Šel po uzoučké lesní pěšině.Došel až k nějakým jeskyním.Do jedné z nich vlezl a zůstal v ní schovaný.Po chvilce a uslyšel hlasy.Poznal podle hlasů oba dva muže,kteří ho zahnali do té slepé uličky.Třetí hlas byl ženský.Ten neznal.Jak ho mohli najít i tady.Pak uslyšel tu ženu.Ptala se,jestli by nemohl být třeba v jedné s těch jeskyní.Bohužel se šli podívat hned do té,ve které byl schovaný i hrabě.Jakmile byli u vchodu,Dracula vyrazil ven.Odstrčil jednoho muže a druhý po něm stříkl svěcenou vodou,ale minul.Rozběhli se za ním.Potom uslyšel výstřel.Kulka ho ale minula.Utíkal dál.Neohlížel se,jen utíkal.Po nějaké době zpomalil,aby vydechl.Ohlédl se.Nikde nikoho neviděl.Ani neslyšel.Ulevilo se mu.Pak ale zaslechl v dáli praskání větviček.Otočil se a chtěl jít dál,ale v tu chvíli ucítil obrovskou bolest v břiše.Zvedl oči a před ním stála Aria.Probodla mu břicho jeho vlastním nožem.Z úst mu začal vytékat krev.Aria nůž pustila.Dracula po ní chtěl vědět,proč ho zradila.Proč ho probodla.Řekla mu,že nikdy nechtěla být upírem.Zkazil jí život.Musela se skrývat a předstírat mrtvou jen proto,že byla něčím,za co by jí stejně zabili.Poté se obrátila a zmizela v útrobách lesa.Hrabě spadl na zem.Zavřel oči a zemřel.Po chvilce přiběhl Van Helsing se svými druhy.Uviděli jen Draculovo mrtvé tělo.Když mu Van Helsing vytáhl z břicha nůž,okamžitě ho poznal.Byl to ten,co měla Aria pod pláštěm.Pochopil,že ho zabila ona.Řekl to tedy i Jonathanovi a Marii.Van Helsing se po návratu postaral,aby byl alespoň hrabě pohřben.Nechal ho pohřbít ve skalách,které byly kousek o místa jeho smrti.Na jeho hrob pak osobně položil menší kámen.
Nesmrtelný hrabě Dracula tedy konečně nalezl svůj klid a mohl navždy odpočívat.
Autor Leňura, 05.01.2010
Přečteno 357x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí