Hecker lidských osudů

Hecker lidských osudů

Anotace: Nápad, který přišel nedávno pozdě v noci po čtyřech pivech. Výsledek posuďte sami.

Pokrytý bahnem průměrnosti, proplouval ulicemi, bary, školními lavicemi, továrními halami, kancelářemi. Osamělý uprostřed řvoucího davu. Žil nenápadně všem na očích. Nikdo ho neznal, ale všichni ho vídali. Dny trávil v opuštěných pokojích, lesích, cestách. Prožíval život v absurdních představách, snech, idejích. Balancoval na hraně propasti, kdy nechtěl spadnout dolů, ani se udržet nahoře. Byl heckrem bez notebooku, bez počítačových programů, virů, trojských koní a červů. Nabourával se do systémů okolního světa. Překonával firewally předsudků, pověr a lží. Prolamoval hesla lidských životů a pátral v nich po informacích o bolesti, křivdě, lásce, štěstí, smyslech bytí. Vloupával se do e-mailových schránek, aby objevil cizí tajemství, přání, obavy, cíle. Z ukradených, koupených, vyprosených, darovaných a domyšlených střípků skládal postupně klíč. Klíč kterým by překonal heslo krále všech serverů, který na svém pevném disku střežil největší tajemství od počátků světa. Heslo k odhalení univerzálního algoritmu, který dal vzniknout všemu. Po letech brouzdání po sítích lidských životů a webových stránkách okolního světa, našel a pochopil poslední díl skládanky. Poslední střípek díla, které skládal ve svojí paměti. Roztřesený, plný očekávání a obav. Zmítán v křeči nedočkavosti, uchopil neuchopitelné a zřel klíč ke dveřím absolutna. Nervozně si prohrábl prošedivělou kštici, a napsal slovo slov na klávesnici svého osudu. Okamžik čekání, vteřina nekonečna. Tlukot jeho srdce utichl. Ocitl se na hranici existence. Monitor jeho života náhle potemněl, stejně jako jeho zrak. Zůstala jen tma naplněná prázdnotou...
Autor Aker, 09.01.2010
Přečteno 241x
Tipy 1
Poslední tipující: Mademoiselle Drea
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí