Kamenná tvář

Kamenná tvář

Anotace: ...ono si obcas nikdo z nas "karty" nevybere

"Včera sem si vyložil tarot.."
Podíval se jí do tváře a čekal, až odtrhne oči od denního tisku.
Nic.
Po chvíli se na něj podívala.
"Co?"
Nejdřív byl rozhodnutý jí odbýt lehkým mávnutím ruky - jako, že to nevadí, že je mu jasné, jak je zaneprázdněná...ale rozhodl se mluvit.
"Vyložil jsem si karty."
"Aha."
Poslouchal, jak kapky deště narážejí na sklo okna a díval se zamyšleně ven. "Umřu."
"To sou sračky, karty ti nic nepoví.."
Miloval tu její prostořekost, vždycky, když byli sami, říkala všechno tak na rovinu, bez obalu... věděla, že on jí soudit nebude, že on tu její vulgaritu miluje.
"Myslíš?"
"Všechny nás to čeká.."
"Umřu v pátek. Večer."
"To chápu, takhle blbě... doufám, že víš, že máme plány."
"Jasný, myslim na to," poznamenal a pozoroval kapku stákající po skle dolů.
"Smrt tě neomlouvá.."
Tvářila se lhostejně a při tom si zapálila. Kuchyní zavanul zápach vanilkovýho doutníčku - vychutnávala si je...
"Nevadí ti, že umřu?"
Podíval se na ní vyděšenýma dětskýma očima.
Odložila doutníček a vzala mu hlavu do dlaní, zadívala se mu do očí.
"Lásko, tarot je hra o budoucnost... a na tu musíš mít kurevsky kamennou tvář.."
Autor stmivani.na.lepsi.casy, 23.01.2010
Přečteno 508x
Tipy 13
Poslední tipující: Ledová víla, enigman, Bíša, její alter ego, s.e.n, Simísek, 6thSun, Lacosta1
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nejlíp, když zkamení,neboli promění se v kámen a nechá se vzbudit v lepších časech.

23.01.2010 21:28:00 | s.e.n

o osudu nebyla ani rec... pro me je osud a budoucnost neco naaprosto odlisnyho... ale tak je mi zas jasny, ze kazdej to asi pojme trochu jinak...

23.01.2010 21:07:00 | stmivani.na.lepsi.casy

kamennou tvář na osud?

23.01.2010 18:59:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí