Proč?

Proč?

Anotace: O jedné dívce která si prožila bolest v srdci.Vlastněje to i částečně můj příběh,který už nechci,tak proč je svět tak krutý???

Byla jedna dívka,chodila na gymnázium.Ta se zamilovala do jednoho chlapce.Bojovala o něj ještě s jednou dívkou.Povedlo se jí to,získala ho,je šťastná a může se radovat ze života.Má všechno co chce rodinu,kluka,kterého miluje,školu do které chodí ráda,tak proč není šťastná?...

....Začalo to začátkem Listopadu.Na Dějepise se často usínalo a právě tam začali spolu chodit dva lidé.Ona a on,byli spolu.Měli se rádi,ale mělo to jeden háček.Protože dívka nebyla ve škole moc oblíbená dohodli se že to bude tajné věděli to jen ona a on.Tak na sebe museli hrát že se nenávidí,ostatním lidem ve třídě to za chvilku došlo a proto se rozešli,ale nevydrželi to bez sebe ani chvíli a tak byli zase spolu,ale nikomu o tom zase neřekli.A aby to nebylo tak těžké být na sebe ošklivý tak spolu vůbec nemluvili.Asi pět krát se rozešli a byli zase spolu,ale jednoho dne šli do knihovny(tam chodili dost často)a snimi tam šel jejich spolužák tak zasemuseli na sebe hrát,že se nenávidí,šlojim to.V knihovně byli asi tak hodinu hráli hry na Facebooku nebo na Dragonfable.Vyšli ven a hráli si na Dragon fable jako děti.Ona byla zlá příšera její chlapec se spolužákem proti í bojovali,skoro se před spolužákem políbili a pak se svali na zem a její kluk dělal ,,jako že vyhrál,,.Ona s ním pak šla domů,ale cestou k domu jí řekl že to už asi nemá cenu,že by se pořád jen rozcházeli a zase spolu chodili tak že si od sebe odpočinou tak dva roky a zase budou spolu a všechno bude v pořádku.Jeli výtahem do šetého patra,kde on bydlel,dívka ho prosila aby se nerozcházeli,jenže on byl neoblomný.Dívka se s ním rozloučila,jakmile ji neviděl začala brečet a říkala si:Proč zrovna já??Když přijela domů hned mu zavolala jestli to myslel vážně a on řekl že ano,ale že tak dva týdny a budou zase spolu.Dívka mu uvěřila a škrtala si v kalendáři 14dnů.Jednou když mu volala řekla jen 10dnů a tak to snižoval až to bylo jen za dva dny.Ona se zas těšila,že bude vše v pořádku,ale když už zbýval jen jediný den tak se splu ve škole pohádali,ona si myslela že je to jen na oko a tak si z toho nic nedělala.Na matematice si psala do diáře magic one,ale on jí tam napsal magic 1000 000days.Celý den se spolu hádali.Ona nevěděla jak dál......Co má dělat?????Dojela domů a šla se učit,přepisovat sešity,ale práce jí nešla tak dobře jako vždycky,myslela pořád na něj.Musela mu zavolat.Asi po páté to konečně zvednul a řekl jí že budou jen kamarádi.Dívka byla velice nešťastná.Náhle jí řekl že musí končit že musí dělat refelát na HV,ale měli ten stejný tak mu slíbila,že mu ho napíše a zítra ve škole předá.Chlapec jí řekl že jí miluje a že bez ní nemůže žít.Děvčeti probleskkla hlavou myšlenka:Proč mi to říká,kdyby to myslel vážně chodil by se mnou a bylo by zase všechno v pohodě a klinu nebo jí tořekl jen proto že byl šťastný že mu ten referát napíše?Dívce krvácelo srdce pro něj a myslela na sebevraždu.....Ale vždyť polovinu lidstva tvoří muži,těch ještě bude,pomyslela si....Říkala si co bude zítra???Když ji tak miluje a nechce ji ztratit tak proč ji opustil proč???
Autor Leedram, 10.02.2010
Přečteno 328x
Tipy 9
Poslední tipující: Rezkaaa, Azazen, Anjesis
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na lásku není recept a mnohdy ani odpovědi, které by člověku pomohli zdolat to období kdy jej opustil milovaný člověk. Sice to je otřepaná fráze, ale tady pomůže jen čas... prý... Jinak docela hezky napsáno :-). Azazen

07.06.2011 03:14:00 | Azazen

Ahoj, moc se mi líbí tvůj článek, přestože je smutny. Moc me mrzy co se stalo. Nevím však co vše je pravdy na tomto příběhu,ale nerada bych se tě dotkla, co je pravda? jestli nechces, neodpovídej. A jinak jsem se chtela zaptat jestli by si nechtela me najak inspirovat, mám zde založeny účet a nevím jak se používá a nevím,co má psat. Děkuju Paulí

18.03.2011 15:25:00 | Paulí

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí